Apareixen pintades en la casa de l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins

 

L’agrupació local de Compromís a l’Alcúdia de Crespins, a la comarca de la Costera, ha denunciat un «atac» amb pintades a la casa de l’alcalde de la localitat i portaveu d’aquesta formació, Pepe Garrigós.

Mitjançant un comunicat han condemnat l’atac i li han mostrat «tota la solidaritat». «No és la primera vegada que els intolerants i els enemics de la democràcia mostren la seua cara més lletja al nostre poble, ni la primera que les propietats de persones relacionades amb Compromís són atacades», han explicat.

  

«Només tenim un missatge per a aquests totalitaris antidemocràtics: Si els vostres únics arguments són la por i l’agressió, no teniu res. No ens feu por i no deixarem que tanqueu al nostre poble en la presó de la vostra intolerància», han manifestat.

  

Des de la formació han denunciat que aquest atac «se suma a una llarga llista que inclou actes vandàlics, assetjament en les xarxes socials i la difusió pública de notícies falses» sobre membres de Compromís en aquesta localitat de la Costera.

 

La seu del PSPV-PSOE de l’Alcúdia «agredida i saquejada»

 

La mateixa nit de l’anterior succés l’agrupació del PSPV-PSOE de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta, també va patir accions vandàliques. Així ho mostra Francesc Signes, actual Sotsecretari de la Conselleria de Vivenda de la Generalitat Valenciana, al seu perfil d’una xarxa social.

 

El que fora alcalde de la població, durant quatre legislatures, descriu que la seu socialista va ser «agredida i saquejada», un fet que mai els «havia passat en els darrers 42 anys». Signes, i l’agrupació del PSPV-PSOE d’esta localitat de la Ribera Alta, mitjançant les xarxes socials demananen «concòrdia i tolerància».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig