Apareixen pintades en la casa de l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins

 

L’agrupació local de Compromís a l’Alcúdia de Crespins, a la comarca de la Costera, ha denunciat un «atac» amb pintades a la casa de l’alcalde de la localitat i portaveu d’aquesta formació, Pepe Garrigós.

Mitjançant un comunicat han condemnat l’atac i li han mostrat «tota la solidaritat». «No és la primera vegada que els intolerants i els enemics de la democràcia mostren la seua cara més lletja al nostre poble, ni la primera que les propietats de persones relacionades amb Compromís són atacades», han explicat.

  

«Només tenim un missatge per a aquests totalitaris antidemocràtics: Si els vostres únics arguments són la por i l’agressió, no teniu res. No ens feu por i no deixarem que tanqueu al nostre poble en la presó de la vostra intolerància», han manifestat.

  

Des de la formació han denunciat que aquest atac «se suma a una llarga llista que inclou actes vandàlics, assetjament en les xarxes socials i la difusió pública de notícies falses» sobre membres de Compromís en aquesta localitat de la Costera.

 

La seu del PSPV-PSOE de l’Alcúdia «agredida i saquejada»

 

La mateixa nit de l’anterior succés l’agrupació del PSPV-PSOE de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta, també va patir accions vandàliques. Així ho mostra Francesc Signes, actual Sotsecretari de la Conselleria de Vivenda de la Generalitat Valenciana, al seu perfil d’una xarxa social.

 

El que fora alcalde de la població, durant quatre legislatures, descriu que la seu socialista va ser «agredida i saquejada», un fet que mai els «havia passat en els darrers 42 anys». Signes, i l’agrupació del PSPV-PSOE d’esta localitat de la Ribera Alta, mitjançant les xarxes socials demananen «concòrdia i tolerància».

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.