12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Apareixen pintades en la casa de l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins

 

L’agrupació local de Compromís a l’Alcúdia de Crespins, a la comarca de la Costera, ha denunciat un «atac» amb pintades a la casa de l’alcalde de la localitat i portaveu d’aquesta formació, Pepe Garrigós.

Mitjançant un comunicat han condemnat l’atac i li han mostrat «tota la solidaritat». «No és la primera vegada que els intolerants i els enemics de la democràcia mostren la seua cara més lletja al nostre poble, ni la primera que les propietats de persones relacionades amb Compromís són atacades», han explicat.

  

«Només tenim un missatge per a aquests totalitaris antidemocràtics: Si els vostres únics arguments són la por i l’agressió, no teniu res. No ens feu por i no deixarem que tanqueu al nostre poble en la presó de la vostra intolerància», han manifestat.

  

Des de la formació han denunciat que aquest atac «se suma a una llarga llista que inclou actes vandàlics, assetjament en les xarxes socials i la difusió pública de notícies falses» sobre membres de Compromís en aquesta localitat de la Costera.

 

La seu del PSPV-PSOE de l’Alcúdia «agredida i saquejada»

 

La mateixa nit de l’anterior succés l’agrupació del PSPV-PSOE de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta, també va patir accions vandàliques. Així ho mostra Francesc Signes, actual Sotsecretari de la Conselleria de Vivenda de la Generalitat Valenciana, al seu perfil d’una xarxa social.

 

El que fora alcalde de la població, durant quatre legislatures, descriu que la seu socialista va ser «agredida i saquejada», un fet que mai els «havia passat en els darrers 42 anys». Signes, i l’agrupació del PSPV-PSOE d’esta localitat de la Ribera Alta, mitjançant les xarxes socials demananen «concòrdia i tolerància».

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.