Apareixen pintades en la casa de l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins

 

L’agrupació local de Compromís a l’Alcúdia de Crespins, a la comarca de la Costera, ha denunciat un «atac» amb pintades a la casa de l’alcalde de la localitat i portaveu d’aquesta formació, Pepe Garrigós.

Mitjançant un comunicat han condemnat l’atac i li han mostrat «tota la solidaritat». «No és la primera vegada que els intolerants i els enemics de la democràcia mostren la seua cara més lletja al nostre poble, ni la primera que les propietats de persones relacionades amb Compromís són atacades», han explicat.

  

«Només tenim un missatge per a aquests totalitaris antidemocràtics: Si els vostres únics arguments són la por i l’agressió, no teniu res. No ens feu por i no deixarem que tanqueu al nostre poble en la presó de la vostra intolerància», han manifestat.

  

Des de la formació han denunciat que aquest atac «se suma a una llarga llista que inclou actes vandàlics, assetjament en les xarxes socials i la difusió pública de notícies falses» sobre membres de Compromís en aquesta localitat de la Costera.

 

La seu del PSPV-PSOE de l’Alcúdia «agredida i saquejada»

 

La mateixa nit de l’anterior succés l’agrupació del PSPV-PSOE de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta, també va patir accions vandàliques. Així ho mostra Francesc Signes, actual Sotsecretari de la Conselleria de Vivenda de la Generalitat Valenciana, al seu perfil d’una xarxa social.

 

El que fora alcalde de la població, durant quatre legislatures, descriu que la seu socialista va ser «agredida i saquejada», un fet que mai els «havia passat en els darrers 42 anys». Signes, i l’agrupació del PSPV-PSOE d’esta localitat de la Ribera Alta, mitjançant les xarxes socials demananen «concòrdia i tolerància».

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.