L’assassí del seu padrastre en Torrevieja, acusat d’intentar matar a sa mare

Xalet en la urbanització Los Balcones de Torrevieja

L’acusat saltà el mur del xalet i tirà una bombona de gas butà per a trencar el vidre | Google Maps

L’home, de 40 anys i d’origen islandés, detingut diumenge passat per, presumptament, haver matat al seu padrastre en una urbanització de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut acusat també este dimarts per haver intentar matar a sa mare, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

El titular del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja ha decretat este dimarts presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’acusat de dos delictes: un d’homicidi i un altre d’homicidi en grau de temptativa. Segons les mateixes fonts, l’arrestat està investigat «tant per un delicte d’homicidi consumat com per un delicte d’homicidi en grau de temptativa, en este cas comés, presumptament, contra la seua pròpia mare».

 

Descartada la hipòtesi de l’accident

El succés es va produir sobre les tres de la matinada del diumenge en la urbanització Els Balcons i el mort, de 66 anys, era també de nacionalitat islandesa i presentava ferides, segons han assenyalat fonts del cas. A pesar de què, en un principi, s’analitzava la hipòtesi d’un accident amb un vidre, tot apunta a un homicidi.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’acusat, amb antecedents en el seu país i condemnat a tres anys i mig de presó per provocar un incendi en una casa amb una dona i dos xiquets dins, tirà una bombona de gas butà amb la que va trencar la finestra de casa de sa mare. Una volta dins de la vivenda, apunyalà al seu padrastre i intentà també matar a sa mare.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.