20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

L’assassí del seu padrastre en Torrevieja, acusat d’intentar matar a sa mare

Xalet en la urbanització Los Balcones de Torrevieja

L’acusat saltà el mur del xalet i tirà una bombona de gas butà per a trencar el vidre | Google Maps

L’home, de 40 anys i d’origen islandés, detingut diumenge passat per, presumptament, haver matat al seu padrastre en una urbanització de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut acusat també este dimarts per haver intentar matar a sa mare, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

El titular del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja ha decretat este dimarts presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’acusat de dos delictes: un d’homicidi i un altre d’homicidi en grau de temptativa. Segons les mateixes fonts, l’arrestat està investigat «tant per un delicte d’homicidi consumat com per un delicte d’homicidi en grau de temptativa, en este cas comés, presumptament, contra la seua pròpia mare».

 

Descartada la hipòtesi de l’accident

El succés es va produir sobre les tres de la matinada del diumenge en la urbanització Els Balcons i el mort, de 66 anys, era també de nacionalitat islandesa i presentava ferides, segons han assenyalat fonts del cas. A pesar de què, en un principi, s’analitzava la hipòtesi d’un accident amb un vidre, tot apunta a un homicidi.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’acusat, amb antecedents en el seu país i condemnat a tres anys i mig de presó per provocar un incendi en una casa amb una dona i dos xiquets dins, tirà una bombona de gas butà amb la que va trencar la finestra de casa de sa mare. Una volta dins de la vivenda, apunyalà al seu padrastre i intentà també matar a sa mare.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.