L’assassí del seu padrastre en Torrevieja, acusat d’intentar matar a sa mare

Xalet en la urbanització Los Balcones de Torrevieja

L’acusat saltà el mur del xalet i tirà una bombona de gas butà per a trencar el vidre | Google Maps

L’home, de 40 anys i d’origen islandés, detingut diumenge passat per, presumptament, haver matat al seu padrastre en una urbanització de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut acusat també este dimarts per haver intentar matar a sa mare, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

El titular del Jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja ha decretat este dimarts presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’acusat de dos delictes: un d’homicidi i un altre d’homicidi en grau de temptativa. Segons les mateixes fonts, l’arrestat està investigat «tant per un delicte d’homicidi consumat com per un delicte d’homicidi en grau de temptativa, en este cas comés, presumptament, contra la seua pròpia mare».

 

Descartada la hipòtesi de l’accident

El succés es va produir sobre les tres de la matinada del diumenge en la urbanització Els Balcons i el mort, de 66 anys, era també de nacionalitat islandesa i presentava ferides, segons han assenyalat fonts del cas. A pesar de què, en un principi, s’analitzava la hipòtesi d’un accident amb un vidre, tot apunta a un homicidi.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’acusat, amb antecedents en el seu país i condemnat a tres anys i mig de presó per provocar un incendi en una casa amb una dona i dos xiquets dins, tirà una bombona de gas butà amb la que va trencar la finestra de casa de sa mare. Una volta dins de la vivenda, apunyalà al seu padrastre i intentà també matar a sa mare.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.