8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Troben el cadàver d’un excònsol amb signes de violència en un xalet de la Nucia

Investigadors en l'escenari del crim

Els investigadors en el xalet a on ha sigut trobat el cadàver de l’excònsul | Twitter

El cadàver de l’excònsol d’Eslovàquia en el Kazakhstan, Marat Dzachanovic Sabalakov, ha sigut trobat en un xalet de la Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), amb signes de violència. La Guàrdia Civil està investigant la seua mort, després de què el seu cos haja sigut trobat sense vida cap a les 17.00 hores d’este dimarts.

 

El cadàver de l’home, de 53 anys, es trobava al costat de les escales del jardí d’un xalet de la urbanització Miramar, situada entre la Nucia i Altea, envoltat d’un gran bassal de sang, segons han informat fonts coneixedores del cas. Els investigadors treballen ara per a aclarir les circumstàncies en les que s’ha produït la mort.

 

Un fort colp en el cap

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home presentava un fort colp en el cap i el cadàver va ser trobat, en el xalet a on vivia de lloguer des de fa un temps, per un jardiner de la mateixa urbanització. L’home va avisar ràpidament a Emergències i es van traslladar fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i diferents patrulles de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, com és habitual en el cas d’una possible mort violenta.

 

En un principi, tot apuntava cap a una mort accidental, ja que el cos es trobava molt prop de les escales i es podria tractar d’una caiguda, però els investigadors consideren ara que es podria tractar d’una mort violenta, ja que han trobat sang també dins de la casa

 

La nit d’este mateix dimarts, la jutgessa de guàrdia ordenà l’alçament del cadàver i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant, a on està previst que se li faça l’autòpsia este matí de dimecres, un procediment que podria aclarir totes les incògnites.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.