Troben el cadàver d’un excònsol amb signes de violència en un xalet de la Nucia

Investigadors en l'escenari del crim

Els investigadors en el xalet a on ha sigut trobat el cadàver de l’excònsul | Twitter

El cadàver de l’excònsol d’Eslovàquia en el Kazakhstan, Marat Dzachanovic Sabalakov, ha sigut trobat en un xalet de la Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), amb signes de violència. La Guàrdia Civil està investigant la seua mort, després de què el seu cos haja sigut trobat sense vida cap a les 17.00 hores d’este dimarts.

 

El cadàver de l’home, de 53 anys, es trobava al costat de les escales del jardí d’un xalet de la urbanització Miramar, situada entre la Nucia i Altea, envoltat d’un gran bassal de sang, segons han informat fonts coneixedores del cas. Els investigadors treballen ara per a aclarir les circumstàncies en les que s’ha produït la mort.

 

Un fort colp en el cap

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home presentava un fort colp en el cap i el cadàver va ser trobat, en el xalet a on vivia de lloguer des de fa un temps, per un jardiner de la mateixa urbanització. L’home va avisar ràpidament a Emergències i es van traslladar fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i diferents patrulles de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, com és habitual en el cas d’una possible mort violenta.

 

En un principi, tot apuntava cap a una mort accidental, ja que el cos es trobava molt prop de les escales i es podria tractar d’una caiguda, però els investigadors consideren ara que es podria tractar d’una mort violenta, ja que han trobat sang també dins de la casa

 

La nit d’este mateix dimarts, la jutgessa de guàrdia ordenà l’alçament del cadàver i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant, a on està previst que se li faça l’autòpsia este matí de dimecres, un procediment que podria aclarir totes les incògnites.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.