12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Troben el cadàver d’un excònsol amb signes de violència en un xalet de la Nucia

Investigadors en l'escenari del crim

Els investigadors en el xalet a on ha sigut trobat el cadàver de l’excònsul | Twitter

El cadàver de l’excònsol d’Eslovàquia en el Kazakhstan, Marat Dzachanovic Sabalakov, ha sigut trobat en un xalet de la Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), amb signes de violència. La Guàrdia Civil està investigant la seua mort, després de què el seu cos haja sigut trobat sense vida cap a les 17.00 hores d’este dimarts.

 

El cadàver de l’home, de 53 anys, es trobava al costat de les escales del jardí d’un xalet de la urbanització Miramar, situada entre la Nucia i Altea, envoltat d’un gran bassal de sang, segons han informat fonts coneixedores del cas. Els investigadors treballen ara per a aclarir les circumstàncies en les que s’ha produït la mort.

 

Un fort colp en el cap

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home presentava un fort colp en el cap i el cadàver va ser trobat, en el xalet a on vivia de lloguer des de fa un temps, per un jardiner de la mateixa urbanització. L’home va avisar ràpidament a Emergències i es van traslladar fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i diferents patrulles de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, com és habitual en el cas d’una possible mort violenta.

 

En un principi, tot apuntava cap a una mort accidental, ja que el cos es trobava molt prop de les escales i es podria tractar d’una caiguda, però els investigadors consideren ara que es podria tractar d’una mort violenta, ja que han trobat sang també dins de la casa

 

La nit d’este mateix dimarts, la jutgessa de guàrdia ordenà l’alçament del cadàver i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant, a on està previst que se li faça l’autòpsia este matí de dimecres, un procediment que podria aclarir totes les incògnites.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.

Bernabé Zapata es retira del tenis professional als 28 anys

El valencià va anunciar el seu adeu en Instagram, va demanar 'perdó' i va admetre que ja no té 'gana i motivació'. marxa després d'aconseguir el 37 del món en 2023

Dansa València rep la Medalla d’Or de l’Acadèmia de les Arts Escèniques

El festival de la Conselleria de Cultura ha sigut distingit per unanimitat i consolida el seu model híbrid entre exhibició i mercat. El guardó reconeix la seua projecció amb la Spanish Danse Platform i el seu suport a les companyies valencianes.

Marsa Maroc adquirix el 45% de Boluda Maritime Terminals per 80 milions

Marsa Maroc, a través de MMIL, prendrà el 45% de BMT per 80 milions en una aliança amb Boluda, que conservarà la gestió. L'acord prioritza el corredor Marroc–Espanya.

Pérez Llorca destaca la recuperació total de la circulació entre l’Hospital de La Vila i Benidorm

El TRAM d'Alacant ha recuperat la circulació entre l'Hospital de La Vila i Benidorm després de duplicar via i electrificar 6,23 km, amb una inversió pròxima a 40 milions. L'obra millora capacitat, regularitat i accessibilitat i deixa llista la infraestructura per a augmentar freqüències.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata al Govern per a finançament i inversions en la Comunitat

Pérez Llorca ha avançat que acudirà demà a reunir-se amb Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions i grans infraestructures. També ha demanat coordinació per al bo de transport i ha recordat l'infrafinançament autonòmic.

Bernabé demana respectar els temps davant les denúncies d’assetjament en el PSOE

Bernabé ha subratllat que qualsevol decisió sobre portar a Fiscalia els casos d'assetjament sexual ha de supeditar-se als temps i decisions de les afectades. Ha insistit en l'acompanyament del partit a les dones.