14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Troben el cadàver d’un excònsol amb signes de violència en un xalet de la Nucia

Investigadors en l'escenari del crim

Els investigadors en el xalet a on ha sigut trobat el cadàver de l’excònsul | Twitter

El cadàver de l’excònsol d’Eslovàquia en el Kazakhstan, Marat Dzachanovic Sabalakov, ha sigut trobat en un xalet de la Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), amb signes de violència. La Guàrdia Civil està investigant la seua mort, després de què el seu cos haja sigut trobat sense vida cap a les 17.00 hores d’este dimarts.

 

El cadàver de l’home, de 53 anys, es trobava al costat de les escales del jardí d’un xalet de la urbanització Miramar, situada entre la Nucia i Altea, envoltat d’un gran bassal de sang, segons han informat fonts coneixedores del cas. Els investigadors treballen ara per a aclarir les circumstàncies en les que s’ha produït la mort.

 

Un fort colp en el cap

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home presentava un fort colp en el cap i el cadàver va ser trobat, en el xalet a on vivia de lloguer des de fa un temps, per un jardiner de la mateixa urbanització. L’home va avisar ràpidament a Emergències i es van traslladar fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i diferents patrulles de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, com és habitual en el cas d’una possible mort violenta.

 

En un principi, tot apuntava cap a una mort accidental, ja que el cos es trobava molt prop de les escales i es podria tractar d’una caiguda, però els investigadors consideren ara que es podria tractar d’una mort violenta, ja que han trobat sang també dins de la casa

 

La nit d’este mateix dimarts, la jutgessa de guàrdia ordenà l’alçament del cadàver i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant, a on està previst que se li faça l’autòpsia este matí de dimecres, un procediment que podria aclarir totes les incògnites.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs