Troben el cadàver d’un excònsol amb signes de violència en un xalet de la Nucia

Investigadors en l'escenari del crim

Els investigadors en el xalet a on ha sigut trobat el cadàver de l’excònsul | Twitter

El cadàver de l’excònsol d’Eslovàquia en el Kazakhstan, Marat Dzachanovic Sabalakov, ha sigut trobat en un xalet de la Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), amb signes de violència. La Guàrdia Civil està investigant la seua mort, després de què el seu cos haja sigut trobat sense vida cap a les 17.00 hores d’este dimarts.

 

El cadàver de l’home, de 53 anys, es trobava al costat de les escales del jardí d’un xalet de la urbanització Miramar, situada entre la Nucia i Altea, envoltat d’un gran bassal de sang, segons han informat fonts coneixedores del cas. Els investigadors treballen ara per a aclarir les circumstàncies en les que s’ha produït la mort.

 

Un fort colp en el cap

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home presentava un fort colp en el cap i el cadàver va ser trobat, en el xalet a on vivia de lloguer des de fa un temps, per un jardiner de la mateixa urbanització. L’home va avisar ràpidament a Emergències i es van traslladar fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i diferents patrulles de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, com és habitual en el cas d’una possible mort violenta.

 

En un principi, tot apuntava cap a una mort accidental, ja que el cos es trobava molt prop de les escales i es podria tractar d’una caiguda, però els investigadors consideren ara que es podria tractar d’una mort violenta, ja que han trobat sang també dins de la casa

 

La nit d’este mateix dimarts, la jutgessa de guàrdia ordenà l’alçament del cadàver i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant, a on està previst que se li faça l’autòpsia este matí de dimecres, un procediment que podria aclarir totes les incògnites.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.