Assassinen a un home en sa casa en Gandia

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, els familiars d’un home de 67 anys han trobat el seu cadàver en sa casa ubicada en la localitat de Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Les primeres hipòtesis apunten que l‘home ha sigut assassinat per una persona que havia entrat en la vivenda a robar. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a hores d’ara el grup d’Homicidis de la Direcció Superior de Policia de València, amb la col·laboració de la brigada de la Policia Científica, estan investigant els fets. Ha sigut la família la que s’ha trobat a l’home mort, ja que estaven preocupats perquè no contestava al telèfon des del dimarts.

 

Quan han entrat a la casa, els familiars se l’han trobat tota desordenada, pels que els ha entrat temor i han començat a buscar a l’home, a qui han trobat mort lligat en la seua habitació.

 

Quan han vist el cadàver de la víctima, ràpidament han avisat al 112, qui ha mobilitzat fins al lloc dels fets a agents de la Policia Local de la localitat, qui han avisat a la Policia Científica i al grup d’Homicidis. Eixos últims s’han quedat en el lloc dels fets analitzant la casa i buscant pistes per a poder trobar a l’autor de l’assassinat.

Últimes notícies

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.

El València Basket busca la primera victòria en Lliga Endesa a Saragossa

El València Basket visita diumenge el Casademont Saragossa buscant estrenar el seu caseller en Lliga Endesa després d’una setmana europea perfecta amb dos triomfs en Eurolliga.

Càrregues policials i tensió a València en la protesta per la vivenda

La marxa per la vivenda a València ha acabat amb moments de tensió al Palau de les Arts, on s’ha celebrat un congrés immobiliari, després que alguns manifestants han trencat el cordó policial.

Ceuta, proposta per a rebre l’Alta Distinció de la Generalitat per al 9 d’Octubre

Juanfran Pérez Llorca proposarà al ple del Consell concedir l'Alta Distinció de la Generalitat a la ciutat autònoma de Ceuta amb motiu del 9 d'Octubre. El president ceutí, Juan Jesús Vivas, rebrà també la Medalla d'Honor de València en la seua visita institucional de dilluns.