Anuncios

Assassinen a un home en sa casa en Gandia

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, els familiars d’un home de 67 anys han trobat el seu cadàver en sa casa ubicada en la localitat de Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Les primeres hipòtesis apunten que l‘home ha sigut assassinat per una persona que havia entrat en la vivenda a robar. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a hores d’ara el grup d’Homicidis de la Direcció Superior de Policia de València, amb la col·laboració de la brigada de la Policia Científica, estan investigant els fets. Ha sigut la família la que s’ha trobat a l’home mort, ja que estaven preocupats perquè no contestava al telèfon des del dimarts.

 

Quan han entrat a la casa, els familiars se l’han trobat tota desordenada, pels que els ha entrat temor i han començat a buscar a l’home, a qui han trobat mort lligat en la seua habitació.

 

Quan han vist el cadàver de la víctima, ràpidament han avisat al 112, qui ha mobilitzat fins al lloc dels fets a agents de la Policia Local de la localitat, qui han avisat a la Policia Científica i al grup d’Homicidis. Eixos últims s’han quedat en el lloc dels fets analitzant la casa i buscant pistes per a poder trobar a l’autor de l’assassinat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.