Assassinen a un home en sa casa en Gandia

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, els familiars d’un home de 67 anys han trobat el seu cadàver en sa casa ubicada en la localitat de Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Les primeres hipòtesis apunten que l‘home ha sigut assassinat per una persona que havia entrat en la vivenda a robar. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a hores d’ara el grup d’Homicidis de la Direcció Superior de Policia de València, amb la col·laboració de la brigada de la Policia Científica, estan investigant els fets. Ha sigut la família la que s’ha trobat a l’home mort, ja que estaven preocupats perquè no contestava al telèfon des del dimarts.

 

Quan han entrat a la casa, els familiars se l’han trobat tota desordenada, pels que els ha entrat temor i han començat a buscar a l’home, a qui han trobat mort lligat en la seua habitació.

 

Quan han vist el cadàver de la víctima, ràpidament han avisat al 112, qui ha mobilitzat fins al lloc dels fets a agents de la Policia Local de la localitat, qui han avisat a la Policia Científica i al grup d’Homicidis. Eixos últims s’han quedat en el lloc dels fets analitzant la casa i buscant pistes per a poder trobar a l’autor de l’assassinat.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.