Assassinen a un home en sa casa en Gandia

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, els familiars d’un home de 67 anys han trobat el seu cadàver en sa casa ubicada en la localitat de Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Les primeres hipòtesis apunten que l‘home ha sigut assassinat per una persona que havia entrat en la vivenda a robar. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a hores d’ara el grup d’Homicidis de la Direcció Superior de Policia de València, amb la col·laboració de la brigada de la Policia Científica, estan investigant els fets. Ha sigut la família la que s’ha trobat a l’home mort, ja que estaven preocupats perquè no contestava al telèfon des del dimarts.

 

Quan han entrat a la casa, els familiars se l’han trobat tota desordenada, pels que els ha entrat temor i han començat a buscar a l’home, a qui han trobat mort lligat en la seua habitació.

 

Quan han vist el cadàver de la víctima, ràpidament han avisat al 112, qui ha mobilitzat fins al lloc dels fets a agents de la Policia Local de la localitat, qui han avisat a la Policia Científica i al grup d’Homicidis. Eixos últims s’han quedat en el lloc dels fets analitzant la casa i buscant pistes per a poder trobar a l’autor de l’assassinat.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.