Assassinen a un home en sa casa en Gandia

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores, els familiars d’un home de 67 anys han trobat el seu cadàver en sa casa ubicada en la localitat de Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Les primeres hipòtesis apunten que l‘home ha sigut assassinat per una persona que havia entrat en la vivenda a robar. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a hores d’ara el grup d’Homicidis de la Direcció Superior de Policia de València, amb la col·laboració de la brigada de la Policia Científica, estan investigant els fets. Ha sigut la família la que s’ha trobat a l’home mort, ja que estaven preocupats perquè no contestava al telèfon des del dimarts.

 

Quan han entrat a la casa, els familiars se l’han trobat tota desordenada, pels que els ha entrat temor i han començat a buscar a l’home, a qui han trobat mort lligat en la seua habitació.

 

Quan han vist el cadàver de la víctima, ràpidament han avisat al 112, qui ha mobilitzat fins al lloc dels fets a agents de la Policia Local de la localitat, qui han avisat a la Policia Científica i al grup d’Homicidis. Eixos últims s’han quedat en el lloc dels fets analitzant la casa i buscant pistes per a poder trobar a l’autor de l’assassinat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.