L’atracador violent de València va ser detingut 10 dies abans de la brutal agressió a una anciana

 

El passat dimarts, 18 d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València commocionaven a tota Espanya. Ara, la dona de 85 anys es recupera de les lesions en sa casa, després d’haver estat hospitalitzada.

 

«Jo estava obrint la porta de ma casa, vaig entrar i em va pegar una forta punyada», ha explicat la dona a ‘Levante-EMV’. «Em posà la mà en el bolso i em llevà la cartera. Em va espentar contra la porta de ferro i em va deixar en terra, a on vaig perdre molta sang», assegura encara amb la por en el cos, abans de prestar declaració davant la Policia.

 

Numerosos antecedents i detingut deu dies abans de l’atracament

L’agressor, que va pegar a fugir ràpidament, va poder ser detingut finalment al dia següent. Florentin D., de 34 anys i nacionalitat romanesa, compta amb diversos antecedents policials, alguns per delictes violents com este últim, i fins i tot té antecedents per maltractament cap a la seua parella.

 

Només deu dies abans de l’agressió a esta anciana, Florentin havia sigut detingut per un atracament en una cafeteria del barri de Benicalap. També va ser un atracament violent, ja que li pegà una punyada a la cambrera i, durant la seua fugida, s’emportà per davant a la filla de 3 anys de la víctima, que també va patir lesions.

 

Per estos fets va ser detingut, ja que els clients van conseguir retindre’l fins que va arribar la Policia. A pesar d’això, va quedar en llibertat i deu dies després va cometre un altre atracament violent, esta volta a una anciana, que hauria pogut acabar morint per la gravetat de l’agressió si els veïns no hagueren actuat a temps.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.