L’atracador violent de València va ser detingut 10 dies abans de la brutal agressió a una anciana

 

El passat dimarts, 18 d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València commocionaven a tota Espanya. Ara, la dona de 85 anys es recupera de les lesions en sa casa, després d’haver estat hospitalitzada.

 

«Jo estava obrint la porta de ma casa, vaig entrar i em va pegar una forta punyada», ha explicat la dona a ‘Levante-EMV’. «Em posà la mà en el bolso i em llevà la cartera. Em va espentar contra la porta de ferro i em va deixar en terra, a on vaig perdre molta sang», assegura encara amb la por en el cos, abans de prestar declaració davant la Policia.

 

Numerosos antecedents i detingut deu dies abans de l’atracament

L’agressor, que va pegar a fugir ràpidament, va poder ser detingut finalment al dia següent. Florentin D., de 34 anys i nacionalitat romanesa, compta amb diversos antecedents policials, alguns per delictes violents com este últim, i fins i tot té antecedents per maltractament cap a la seua parella.

 

Només deu dies abans de l’agressió a esta anciana, Florentin havia sigut detingut per un atracament en una cafeteria del barri de Benicalap. També va ser un atracament violent, ja que li pegà una punyada a la cambrera i, durant la seua fugida, s’emportà per davant a la filla de 3 anys de la víctima, que també va patir lesions.

 

Per estos fets va ser detingut, ja que els clients van conseguir retindre’l fins que va arribar la Policia. A pesar d’això, va quedar en llibertat i deu dies després va cometre un altre atracament violent, esta volta a una anciana, que hauria pogut acabar morint per la gravetat de l’agressió si els veïns no hagueren actuat a temps.

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.