L’atracador violent de València va ser detingut 10 dies abans de la brutal agressió a una anciana

 

El passat dimarts, 18 d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València commocionaven a tota Espanya. Ara, la dona de 85 anys es recupera de les lesions en sa casa, després d’haver estat hospitalitzada.

 

«Jo estava obrint la porta de ma casa, vaig entrar i em va pegar una forta punyada», ha explicat la dona a ‘Levante-EMV’. «Em posà la mà en el bolso i em llevà la cartera. Em va espentar contra la porta de ferro i em va deixar en terra, a on vaig perdre molta sang», assegura encara amb la por en el cos, abans de prestar declaració davant la Policia.

 

Numerosos antecedents i detingut deu dies abans de l’atracament

L’agressor, que va pegar a fugir ràpidament, va poder ser detingut finalment al dia següent. Florentin D., de 34 anys i nacionalitat romanesa, compta amb diversos antecedents policials, alguns per delictes violents com este últim, i fins i tot té antecedents per maltractament cap a la seua parella.

 

Només deu dies abans de l’agressió a esta anciana, Florentin havia sigut detingut per un atracament en una cafeteria del barri de Benicalap. També va ser un atracament violent, ja que li pegà una punyada a la cambrera i, durant la seua fugida, s’emportà per davant a la filla de 3 anys de la víctima, que també va patir lesions.

 

Per estos fets va ser detingut, ja que els clients van conseguir retindre’l fins que va arribar la Policia. A pesar d’això, va quedar en llibertat i deu dies després va cometre un altre atracament violent, esta volta a una anciana, que hauria pogut acabar morint per la gravetat de l’agressió si els veïns no hagueren actuat a temps.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.