L’atracador violent de València va ser detingut 10 dies abans de la brutal agressió a una anciana

 

El passat dimarts, 18 d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València commocionaven a tota Espanya. Ara, la dona de 85 anys es recupera de les lesions en sa casa, després d’haver estat hospitalitzada.

 

«Jo estava obrint la porta de ma casa, vaig entrar i em va pegar una forta punyada», ha explicat la dona a ‘Levante-EMV’. «Em posà la mà en el bolso i em llevà la cartera. Em va espentar contra la porta de ferro i em va deixar en terra, a on vaig perdre molta sang», assegura encara amb la por en el cos, abans de prestar declaració davant la Policia.

 

Numerosos antecedents i detingut deu dies abans de l’atracament

L’agressor, que va pegar a fugir ràpidament, va poder ser detingut finalment al dia següent. Florentin D., de 34 anys i nacionalitat romanesa, compta amb diversos antecedents policials, alguns per delictes violents com este últim, i fins i tot té antecedents per maltractament cap a la seua parella.

 

Només deu dies abans de l’agressió a esta anciana, Florentin havia sigut detingut per un atracament en una cafeteria del barri de Benicalap. També va ser un atracament violent, ja que li pegà una punyada a la cambrera i, durant la seua fugida, s’emportà per davant a la filla de 3 anys de la víctima, que també va patir lesions.

 

Per estos fets va ser detingut, ja que els clients van conseguir retindre’l fins que va arribar la Policia. A pesar d’això, va quedar en llibertat i deu dies després va cometre un altre atracament violent, esta volta a una anciana, que hauria pogut acabar morint per la gravetat de l’agressió si els veïns no hagueren actuat a temps.

Últimes notícies

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.