L’atracador violent de València va ser detingut 10 dies abans de la brutal agressió a una anciana

 

El passat dimarts, 18 d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València commocionaven a tota Espanya. Ara, la dona de 85 anys es recupera de les lesions en sa casa, després d’haver estat hospitalitzada.

 

«Jo estava obrint la porta de ma casa, vaig entrar i em va pegar una forta punyada», ha explicat la dona a ‘Levante-EMV’. «Em posà la mà en el bolso i em llevà la cartera. Em va espentar contra la porta de ferro i em va deixar en terra, a on vaig perdre molta sang», assegura encara amb la por en el cos, abans de prestar declaració davant la Policia.

 

Numerosos antecedents i detingut deu dies abans de l’atracament

L’agressor, que va pegar a fugir ràpidament, va poder ser detingut finalment al dia següent. Florentin D., de 34 anys i nacionalitat romanesa, compta amb diversos antecedents policials, alguns per delictes violents com este últim, i fins i tot té antecedents per maltractament cap a la seua parella.

 

Només deu dies abans de l’agressió a esta anciana, Florentin havia sigut detingut per un atracament en una cafeteria del barri de Benicalap. També va ser un atracament violent, ja que li pegà una punyada a la cambrera i, durant la seua fugida, s’emportà per davant a la filla de 3 anys de la víctima, que també va patir lesions.

 

Per estos fets va ser detingut, ja que els clients van conseguir retindre’l fins que va arribar la Policia. A pesar d’això, va quedar en llibertat i deu dies després va cometre un altre atracament violent, esta volta a una anciana, que hauria pogut acabar morint per la gravetat de l’agressió si els veïns no hagueren actuat a temps.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.