Augmenten el nombre de morts en accidents de tràfic a la ciutat de València respecte l’any passat

Sembla que el 2017 acabarà amb més persones mortes a la ciutat de València per accidents de trànsit que el passat any. Amb l’ancià de 83 anys atropellat ahir per una motocicleta a l’avinguda de Blasco Ibáñez de la capital del Túria s’ha registrat ja la víctima número 13 en el que va d'any, tal com explica ‘Las Provincias’. Per tant, lles dades ja supera les del passat any on moriren un total de 10 persones.

 

L’augment de víctimes s’ha donat entre els mesos de septembre i novembre amb sis morts en la ciutat. Quatre d’estos succés han sigut atropellaments bé a vianants o ciclistes per part de cotxes o motos. Així mateix, molts dels accidents de trànsit mortals en la ciutat de València també s’ha produït per atropellaments d’autobusos de l’EMT.

Dos accidents tràgics 

Els dos últims greus casos han tingut lloc en estes dos últimes setmanes recent de novembre: la mort del ciclista atropellat per un vehicle i la de l’ancià d’ahir atropellat, en este cas, per un vehicle. Tal com publica 'Levante', la víctima d'ahir era subtenient de la Guàrdia Civil ja jubilat i que tenia per nom Justo Díaz Fernández. Segons conta el citat mitjà, l'home havia eixit a fer un passeig quan al creuar per un dels punts més perillosos de la ciutat va ser atropellat per una motocicleta. Els efectius sanitaris no pogueren fer res per ell ja que va morir en l'acte. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.