Augmenten el nombre de morts en accidents de tràfic a la ciutat de València respecte l’any passat

Sembla que el 2017 acabarà amb més persones mortes a la ciutat de València per accidents de trànsit que el passat any. Amb l’ancià de 83 anys atropellat ahir per una motocicleta a l’avinguda de Blasco Ibáñez de la capital del Túria s’ha registrat ja la víctima número 13 en el que va d'any, tal com explica ‘Las Provincias’. Per tant, lles dades ja supera les del passat any on moriren un total de 10 persones.

 

L’augment de víctimes s’ha donat entre els mesos de septembre i novembre amb sis morts en la ciutat. Quatre d’estos succés han sigut atropellaments bé a vianants o ciclistes per part de cotxes o motos. Així mateix, molts dels accidents de trànsit mortals en la ciutat de València també s’ha produït per atropellaments d’autobusos de l’EMT.

Dos accidents tràgics 

Els dos últims greus casos han tingut lloc en estes dos últimes setmanes recent de novembre: la mort del ciclista atropellat per un vehicle i la de l’ancià d’ahir atropellat, en este cas, per un vehicle. Tal com publica 'Levante', la víctima d'ahir era subtenient de la Guàrdia Civil ja jubilat i que tenia per nom Justo Díaz Fernández. Segons conta el citat mitjà, l'home havia eixit a fer un passeig quan al creuar per un dels punts més perillosos de la ciutat va ser atropellat per una motocicleta. Els efectius sanitaris no pogueren fer res per ell ja que va morir en l'acte. 

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.