Augmenten el nombre de morts en accidents de tràfic a la ciutat de València respecte l’any passat

Sembla que el 2017 acabarà amb més persones mortes a la ciutat de València per accidents de trànsit que el passat any. Amb l’ancià de 83 anys atropellat ahir per una motocicleta a l’avinguda de Blasco Ibáñez de la capital del Túria s’ha registrat ja la víctima número 13 en el que va d'any, tal com explica ‘Las Provincias’. Per tant, lles dades ja supera les del passat any on moriren un total de 10 persones.

 

L’augment de víctimes s’ha donat entre els mesos de septembre i novembre amb sis morts en la ciutat. Quatre d’estos succés han sigut atropellaments bé a vianants o ciclistes per part de cotxes o motos. Així mateix, molts dels accidents de trànsit mortals en la ciutat de València també s’ha produït per atropellaments d’autobusos de l’EMT.

Dos accidents tràgics 

Els dos últims greus casos han tingut lloc en estes dos últimes setmanes recent de novembre: la mort del ciclista atropellat per un vehicle i la de l’ancià d’ahir atropellat, en este cas, per un vehicle. Tal com publica 'Levante', la víctima d'ahir era subtenient de la Guàrdia Civil ja jubilat i que tenia per nom Justo Díaz Fernández. Segons conta el citat mitjà, l'home havia eixit a fer un passeig quan al creuar per un dels punts més perillosos de la ciutat va ser atropellat per una motocicleta. Els efectius sanitaris no pogueren fer res per ell ja que va morir en l'acte. 

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.