Augmenten el nombre de morts en accidents de tràfic a la ciutat de València respecte l’any passat

Sembla que el 2017 acabarà amb més persones mortes a la ciutat de València per accidents de trànsit que el passat any. Amb l’ancià de 83 anys atropellat ahir per una motocicleta a l’avinguda de Blasco Ibáñez de la capital del Túria s’ha registrat ja la víctima número 13 en el que va d'any, tal com explica ‘Las Provincias’. Per tant, lles dades ja supera les del passat any on moriren un total de 10 persones.

 

L’augment de víctimes s’ha donat entre els mesos de septembre i novembre amb sis morts en la ciutat. Quatre d’estos succés han sigut atropellaments bé a vianants o ciclistes per part de cotxes o motos. Així mateix, molts dels accidents de trànsit mortals en la ciutat de València també s’ha produït per atropellaments d’autobusos de l’EMT.

Dos accidents tràgics 

Els dos últims greus casos han tingut lloc en estes dos últimes setmanes recent de novembre: la mort del ciclista atropellat per un vehicle i la de l’ancià d’ahir atropellat, en este cas, per un vehicle. Tal com publica 'Levante', la víctima d'ahir era subtenient de la Guàrdia Civil ja jubilat i que tenia per nom Justo Díaz Fernández. Segons conta el citat mitjà, l'home havia eixit a fer un passeig quan al creuar per un dels punts més perillosos de la ciutat va ser atropellat per una motocicleta. Els efectius sanitaris no pogueren fer res per ell ja que va morir en l'acte. 

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.