21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Augmenten el nombre de morts en accidents de tràfic a la ciutat de València respecte l’any passat

Sembla que el 2017 acabarà amb més persones mortes a la ciutat de València per accidents de trànsit que el passat any. Amb l’ancià de 83 anys atropellat ahir per una motocicleta a l’avinguda de Blasco Ibáñez de la capital del Túria s’ha registrat ja la víctima número 13 en el que va d'any, tal com explica ‘Las Provincias’. Per tant, lles dades ja supera les del passat any on moriren un total de 10 persones.

 

L’augment de víctimes s’ha donat entre els mesos de septembre i novembre amb sis morts en la ciutat. Quatre d’estos succés han sigut atropellaments bé a vianants o ciclistes per part de cotxes o motos. Així mateix, molts dels accidents de trànsit mortals en la ciutat de València també s’ha produït per atropellaments d’autobusos de l’EMT.

Dos accidents tràgics 

Els dos últims greus casos han tingut lloc en estes dos últimes setmanes recent de novembre: la mort del ciclista atropellat per un vehicle i la de l’ancià d’ahir atropellat, en este cas, per un vehicle. Tal com publica 'Levante', la víctima d'ahir era subtenient de la Guàrdia Civil ja jubilat i que tenia per nom Justo Díaz Fernández. Segons conta el citat mitjà, l'home havia eixit a fer un passeig quan al creuar per un dels punts més perillosos de la ciutat va ser atropellat per una motocicleta. Els efectius sanitaris no pogueren fer res per ell ja que va morir en l'acte. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.