9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

L’autòpsia confirma que l’excònsol hauria mort per causes naturals en la Nucia

Investigadors en l'escenari del crim

Els investigadors en el xalet a on ha sigut trobat el cadàver de l’escònsul | Twitter

 

El cadàver de l’excònsol d’Eslovàquia en el Kazakhstan, Marat Dzachanovic Sabalakov, que ha sigut trobat este dimecres en un xalet de la Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), amb signes de violència, hauria mort per causes naturals.

 

L’autòpsia, que s’ha practicat este mateix dimecres, ha determinat que l’home, de 53 anys, hauria patit una hemorràgia prèvia que va provocar que caiguera per l’escala que dóna al jardí de la casa i durant la caiguda va patir un traumatisme que li causà la mort.

 

El cadàver va ser trobat, en el xalet a on vivia de lloguer des de fa un temps, per un jardiner de la mateixa urbanització. Els investigadors consideraven que es podria tractar d’una mort violenta en trobar sang també dins de la casa, però l’autòpsia nega esta hipòtesi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.