Un barco es pega foc en el port de Xàbia

Imatge d'arxiu del port de Xàbia

El port de Xàbia | Google Maps
 

El dimecres, cap a les 11.40 hores, s’ha produït un incendi dins d’un barco pesquer que estava amarrat en el port de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tot fa pensar que la causa de l’accident ha sigut per un problema elèctric en el quadre de comandament, «a on tenien encesos una cafetera i un televisor xicotet», explicaven des del parc de bombers de Benissa, que s’han desplaçat fins al lloc de l’accident.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, durant la telefonada d’emergència els bombers han recomanat als operaris del port i als pescadors que llevaren les embarcacions més pròximes a l’incendi «per a evitar que el foc s’expandira a la resta».

 

Han sigut els mateixos pescadors els qui han apagat el foc amb un extintor i quan els bombers han arribat, l’incendi ja estava apagat i només han hagut de comprovar que no existia perill de no tornar a encendre’s. Afortunadament, no hi ha hagut ningun ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.