Un barco es pega foc en el port de Xàbia

Imatge d'arxiu del port de Xàbia

El port de Xàbia | Google Maps
 

El dimecres, cap a les 11.40 hores, s’ha produït un incendi dins d’un barco pesquer que estava amarrat en el port de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tot fa pensar que la causa de l’accident ha sigut per un problema elèctric en el quadre de comandament, «a on tenien encesos una cafetera i un televisor xicotet», explicaven des del parc de bombers de Benissa, que s’han desplaçat fins al lloc de l’accident.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, durant la telefonada d’emergència els bombers han recomanat als operaris del port i als pescadors que llevaren les embarcacions més pròximes a l’incendi «per a evitar que el foc s’expandira a la resta».

 

Han sigut els mateixos pescadors els qui han apagat el foc amb un extintor i quan els bombers han arribat, l’incendi ja estava apagat i només han hagut de comprovar que no existia perill de no tornar a encendre’s. Afortunadament, no hi ha hagut ningun ferit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.