14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Un barco es pega foc en el port de Xàbia

Imatge d'arxiu del port de Xàbia

El port de Xàbia | Google Maps
 

El dimecres, cap a les 11.40 hores, s’ha produït un incendi dins d’un barco pesquer que estava amarrat en el port de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tot fa pensar que la causa de l’accident ha sigut per un problema elèctric en el quadre de comandament, «a on tenien encesos una cafetera i un televisor xicotet», explicaven des del parc de bombers de Benissa, que s’han desplaçat fins al lloc de l’accident.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, durant la telefonada d’emergència els bombers han recomanat als operaris del port i als pescadors que llevaren les embarcacions més pròximes a l’incendi «per a evitar que el foc s’expandira a la resta».

 

Han sigut els mateixos pescadors els qui han apagat el foc amb un extintor i quan els bombers han arribat, l’incendi ja estava apagat i només han hagut de comprovar que no existia perill de no tornar a encendre’s. Afortunadament, no hi ha hagut ningun ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar al periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha subratllat que la Intel·ligència Artificial pot agilitzar processos, però no substituïx el criteri periodístic. Va reclamar honestedat i supervisió humana.

Una altra xiqueta va patir trastorns després de la sedació de l’anestesista detingut per homicidi imprudent a Alzira

Una menor de 5 anys va presentar complicacions després de ser sedada a Paterna pel mateix anestesista implicat en el cas d'Alzira. La Policia manté la investigació i el professional seguix amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.

Mor una dona després de tres dies en l’UCI després de ser agredida per la seua parella a Catarroja (València)

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida presumptament per la seua parella a Catarroja. El detingut va quedar en llibertat amb mesures cautelars després de passar a disposició judicial.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després d'ingressar per una agressió suposadament a les mans de la seua parella a Catarroja. L'home va ser detingut i va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals