Un barco es pega foc en el port de Xàbia

Imatge d'arxiu del port de Xàbia

El port de Xàbia | Google Maps
 

El dimecres, cap a les 11.40 hores, s’ha produït un incendi dins d’un barco pesquer que estava amarrat en el port de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tot fa pensar que la causa de l’accident ha sigut per un problema elèctric en el quadre de comandament, «a on tenien encesos una cafetera i un televisor xicotet», explicaven des del parc de bombers de Benissa, que s’han desplaçat fins al lloc de l’accident.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, durant la telefonada d’emergència els bombers han recomanat als operaris del port i als pescadors que llevaren les embarcacions més pròximes a l’incendi «per a evitar que el foc s’expandira a la resta».

 

Han sigut els mateixos pescadors els qui han apagat el foc amb un extintor i quan els bombers han arribat, l’incendi ja estava apagat i només han hagut de comprovar que no existia perill de no tornar a encendre’s. Afortunadament, no hi ha hagut ningun ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.