9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Beatriz Talegón rep una greu amenaça de mort a través de Twitter

Beatriz Talegón en 'Las Mañanas de Cuatro'

Beatriz Talegón en ‘Las Mañanas de Cuatro’ | Cuatro

 

L’exsocialista i actual directora d’opinió de Diario16.com i col·laboradora de ‘Las Mañanas de Cuatro’, Beatriz Talegón, ha denunciat a través de les xarxes socials haver rebut una amenaça de mort per part d’un dels internautes.

  

  

«M’indiquen com procedir? Gràcies», escrivia la col·laboradora en el seu perfil oficial de Twitter, frase al costat de la qual adjuntava una esgarrifosa imatge: una imatge d’una dona coberta de sang, amb la boca tapada i una arma apuntant-li a la cara. «La pròxima és vosté, ‘zorra’», resava l’amenaça.

 

 

 

Poc després, Beatriz va anunciar que havia rebut ajuda i que havia interposat una denúncia. D’altra banda, també va revelar que esta era ja la segona amenaça de mort que havia rebut en el dia: «Gràcies a tots pel suport. Es fa una mica difícil açò (és la segona amenaça que rep hui), però seguim!», escrivia.

 

 

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.