Beatriz Talegón rep una greu amenaça de mort a través de Twitter

Beatriz Talegón en 'Las Mañanas de Cuatro'

Beatriz Talegón en ‘Las Mañanas de Cuatro’ | Cuatro

 

L’exsocialista i actual directora d’opinió de Diario16.com i col·laboradora de ‘Las Mañanas de Cuatro’, Beatriz Talegón, ha denunciat a través de les xarxes socials haver rebut una amenaça de mort per part d’un dels internautes.

  

  

«M’indiquen com procedir? Gràcies», escrivia la col·laboradora en el seu perfil oficial de Twitter, frase al costat de la qual adjuntava una esgarrifosa imatge: una imatge d’una dona coberta de sang, amb la boca tapada i una arma apuntant-li a la cara. «La pròxima és vosté, ‘zorra’», resava l’amenaça.

 

 

 

Poc després, Beatriz va anunciar que havia rebut ajuda i que havia interposat una denúncia. D’altra banda, també va revelar que esta era ja la segona amenaça de mort que havia rebut en el dia: «Gràcies a tots pel suport. Es fa una mica difícil açò (és la segona amenaça que rep hui), però seguim!», escrivia.

 

 

Últimes notícies

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.