El bebé mort d’Almassora estava baix vigilància des de feia 8 mesos

 

Este dilluns de migdia s’ha confirmat la mort del bebé de 10 mesos d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), després de la brutal pallissa que li va pegar son pare contra els barrots del bressol. Per este acte, son pare, de 20 anys, ha entrat esta vesprada de dilluns en la presó, i sa mare, de 17 anys, ha ingressat en un centre de menors.

 

Segons ha avançat ara el diari ‘Levante-EMV’, la família estava baix la vigilància dels servicis socials de l’ajuntament de la localitat des de feia 8 mesos, ja que quan el bebé tenia només dos mesos, va ser ingressat en un hospital per una fractura en el braç.

 

Quan els pares anaren a l’hospital van explicar als metges que el xiquet s’havia trencat el braç mentres dormia amb ells a causa d’un accident involuntari, ja que els tres es gitaven en un mateix llit. Però als sanitaris no els va convéncer este raonament, i van posar el succés en coneixement de la Regidoria de Servicis Socials d’Almassora.

 

Davant d’este fer, servicis socials s’entrevistà amb els pares i visitava periòdicament la casa de la família per tal de controlar el cas. Segons algunes fonts, no els podien llevar el fill perquè la casa arribava als mínims respecte a la neteja d’una casa, encara que els sanitaris havien confirmat que el bebé patia maltractes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.