El bebé mort d’Almassora estava baix vigilància des de feia 8 mesos

 

Este dilluns de migdia s’ha confirmat la mort del bebé de 10 mesos d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), després de la brutal pallissa que li va pegar son pare contra els barrots del bressol. Per este acte, son pare, de 20 anys, ha entrat esta vesprada de dilluns en la presó, i sa mare, de 17 anys, ha ingressat en un centre de menors.

 

Segons ha avançat ara el diari ‘Levante-EMV’, la família estava baix la vigilància dels servicis socials de l’ajuntament de la localitat des de feia 8 mesos, ja que quan el bebé tenia només dos mesos, va ser ingressat en un hospital per una fractura en el braç.

 

Quan els pares anaren a l’hospital van explicar als metges que el xiquet s’havia trencat el braç mentres dormia amb ells a causa d’un accident involuntari, ja que els tres es gitaven en un mateix llit. Però als sanitaris no els va convéncer este raonament, i van posar el succés en coneixement de la Regidoria de Servicis Socials d’Almassora.

 

Davant d’este fer, servicis socials s’entrevistà amb els pares i visitava periòdicament la casa de la família per tal de controlar el cas. Segons algunes fonts, no els podien llevar el fill perquè la casa arribava als mínims respecte a la neteja d’una casa, encara que els sanitaris havien confirmat que el bebé patia maltractes.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.