El bebé mort d’Almassora estava baix vigilància des de feia 8 mesos

 

Este dilluns de migdia s’ha confirmat la mort del bebé de 10 mesos d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), després de la brutal pallissa que li va pegar son pare contra els barrots del bressol. Per este acte, son pare, de 20 anys, ha entrat esta vesprada de dilluns en la presó, i sa mare, de 17 anys, ha ingressat en un centre de menors.

 

Segons ha avançat ara el diari ‘Levante-EMV’, la família estava baix la vigilància dels servicis socials de l’ajuntament de la localitat des de feia 8 mesos, ja que quan el bebé tenia només dos mesos, va ser ingressat en un hospital per una fractura en el braç.

 

Quan els pares anaren a l’hospital van explicar als metges que el xiquet s’havia trencat el braç mentres dormia amb ells a causa d’un accident involuntari, ja que els tres es gitaven en un mateix llit. Però als sanitaris no els va convéncer este raonament, i van posar el succés en coneixement de la Regidoria de Servicis Socials d’Almassora.

 

Davant d’este fer, servicis socials s’entrevistà amb els pares i visitava periòdicament la casa de la família per tal de controlar el cas. Segons algunes fonts, no els podien llevar el fill perquè la casa arribava als mínims respecte a la neteja d’una casa, encara que els sanitaris havien confirmat que el bebé patia maltractes.

Últimes notícies

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.