El bebé mort d’Almassora estava baix vigilància des de feia 8 mesos

 

Este dilluns de migdia s’ha confirmat la mort del bebé de 10 mesos d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), després de la brutal pallissa que li va pegar son pare contra els barrots del bressol. Per este acte, son pare, de 20 anys, ha entrat esta vesprada de dilluns en la presó, i sa mare, de 17 anys, ha ingressat en un centre de menors.

 

Segons ha avançat ara el diari ‘Levante-EMV’, la família estava baix la vigilància dels servicis socials de l’ajuntament de la localitat des de feia 8 mesos, ja que quan el bebé tenia només dos mesos, va ser ingressat en un hospital per una fractura en el braç.

 

Quan els pares anaren a l’hospital van explicar als metges que el xiquet s’havia trencat el braç mentres dormia amb ells a causa d’un accident involuntari, ja que els tres es gitaven en un mateix llit. Però als sanitaris no els va convéncer este raonament, i van posar el succés en coneixement de la Regidoria de Servicis Socials d’Almassora.

 

Davant d’este fer, servicis socials s’entrevistà amb els pares i visitava periòdicament la casa de la família per tal de controlar el cas. Segons algunes fonts, no els podien llevar el fill perquè la casa arribava als mínims respecte a la neteja d’una casa, encara que els sanitaris havien confirmat que el bebé patia maltractes.

Últimes notícies

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.