El bebé mort d’Almassora estava baix vigilància des de feia 8 mesos

 

Este dilluns de migdia s’ha confirmat la mort del bebé de 10 mesos d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), després de la brutal pallissa que li va pegar son pare contra els barrots del bressol. Per este acte, son pare, de 20 anys, ha entrat esta vesprada de dilluns en la presó, i sa mare, de 17 anys, ha ingressat en un centre de menors.

 

Segons ha avançat ara el diari ‘Levante-EMV’, la família estava baix la vigilància dels servicis socials de l’ajuntament de la localitat des de feia 8 mesos, ja que quan el bebé tenia només dos mesos, va ser ingressat en un hospital per una fractura en el braç.

 

Quan els pares anaren a l’hospital van explicar als metges que el xiquet s’havia trencat el braç mentres dormia amb ells a causa d’un accident involuntari, ja que els tres es gitaven en un mateix llit. Però als sanitaris no els va convéncer este raonament, i van posar el succés en coneixement de la Regidoria de Servicis Socials d’Almassora.

 

Davant d’este fer, servicis socials s’entrevistà amb els pares i visitava periòdicament la casa de la família per tal de controlar el cas. Segons algunes fonts, no els podien llevar el fill perquè la casa arribava als mínims respecte a la neteja d’una casa, encara que els sanitaris havien confirmat que el bebé patia maltractes.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.