Bolca un cotxe en un carrer de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
L’accident s’ha produït en el passeig del periodista Paco Pascual | Google Maps   Este migdia de diumenge, en el passeig del periodista Paco Pascual de la ciutat de Castelló, a l’altura de la Ronda Nord, un cotxe ha bolcat en la vorera després d’eixir-se’n de la via, segons ha informat ‘Mediterráneo’.   En el sinistre […]
Castelló

L’accident s’ha produït en el passeig del periodista Paco Pascual | Google Maps

 

Este migdia de diumenge, en el passeig del periodista Paco Pascual de la ciutat de Castelló, a l’altura de la Ronda Nord, un cotxe ha bolcat en la vorera després d’eixir-se’n de la via, segons ha informat ‘Mediterráneo’.

 

En el sinistre no hi ha hagut que lamentar víctimes ni ferits i ara la Unitat d’Atestats i d’Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló se centra en investigar les causes de l’accident, ja que el conductor ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia que li han fet els agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fira de les Comarques s’inaugura hui a Vivers amb entrada gratuïta

La cita reunix 58 destinacions turístiques fins diumenge amb cuina en directe, tastos, música i activitats infantils

Desmantellen un laboratori de cocaïna a Torrevella: cinc detinguts

La Guardia Civil ha desmantellat un laboratori de cocaïna en un habitatge de Torrevella i ha detingut cinc persones. Dos registres han permés localitzar un punt de venda i intervindre droga i efectiu.

Valencia Basket guanya a Milà després de remuntar huit punts

Valencia Basket ha vençut l’Armani Milán per 73-84 en la desena jornada de l’Euroliga. L’equip ha sumat la setena victòria en deu partits després de remuntar huit punts en l’últim quart.

Dotze dels 110 gossos rescatats a Bunyol han mort

Dotze dels 110 gossos trobats encadenats i sense aigua ni menjar a Bunyol han mort per les seqüeles. Un home de 50 anys ha sigut detingut.

Els núvols i les temperatures suaus marcaran el cap de setmana

La Comunitat Valenciana tindrà un cap de setmana estable, amb núvols, temperatures suaus i vent fluix. No s’esperen pluges destacables entre el 6 i el 8 de novembre.

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.