Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Este dilluns al matí s'ha produït un incendi en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Rescaten una dona de 74 anys ferida per un incendi en sa casa de Nules

Un altre incendi s'ha produït este passat cap de setmana a la Plana Baixa, en aquest cas a Nules. Efectius del parc de bombers de Nules van haver de rescatar la dona, de 74 anys, que havia patit cremades i intoxicació per fum. El sinistre es va originar al voltant de les 9.40 hores del matí en el número 18 del carrer Puríssima. Segons sembla, els veïns de la resta de vivendes van començar a notar una forta olor a cremat que procedia del primer pis, i espantats van cridar als bombers. Fins al lloc es van personar bombers del parc de Nules i agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. Van cridar primerament a la casa però com ningú contestava van accedir a l'interior de la vivenda per una finestra, i van arribar fins a la cuina on s'havia originat el foc. Els bombers van rescatar una dona de 74 anys que jeia a terra inconscient pel fum.

La víctima presentava cremades en les cames, segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers. Els efectius van traure la dona de la casa i la van deixar amb els serveis mèdics. No va ser necessària l'evacuació de la finca. L'ambulància que es va desplaçar fins el lloc va atendre la dona que presentava cremades i deshidratació. Després d'estabilitzar-la la van evacuar fins a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Des d'allí va ser traslladada fins a la Fe de València, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Mentre els membres del parc de Nules van procedir a l'extinció de l'incendi que no es trobava molt avançat i sols havia afectat la cuina. Al voltant de les 10.30 hores l'actuació dels bombers va finalitzar i l'incendi es va donar per extingit.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.