12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Este dilluns al matí s'ha produït un incendi en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Rescaten una dona de 74 anys ferida per un incendi en sa casa de Nules

Un altre incendi s'ha produït este passat cap de setmana a la Plana Baixa, en aquest cas a Nules. Efectius del parc de bombers de Nules van haver de rescatar la dona, de 74 anys, que havia patit cremades i intoxicació per fum. El sinistre es va originar al voltant de les 9.40 hores del matí en el número 18 del carrer Puríssima. Segons sembla, els veïns de la resta de vivendes van començar a notar una forta olor a cremat que procedia del primer pis, i espantats van cridar als bombers. Fins al lloc es van personar bombers del parc de Nules i agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. Van cridar primerament a la casa però com ningú contestava van accedir a l'interior de la vivenda per una finestra, i van arribar fins a la cuina on s'havia originat el foc. Els bombers van rescatar una dona de 74 anys que jeia a terra inconscient pel fum.

La víctima presentava cremades en les cames, segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers. Els efectius van traure la dona de la casa i la van deixar amb els serveis mèdics. No va ser necessària l'evacuació de la finca. L'ambulància que es va desplaçar fins el lloc va atendre la dona que presentava cremades i deshidratació. Després d'estabilitzar-la la van evacuar fins a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Des d'allí va ser traslladada fins a la Fe de València, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Mentre els membres del parc de Nules van procedir a l'extinció de l'incendi que no es trobava molt avançat i sols havia afectat la cuina. Al voltant de les 10.30 hores l'actuació dels bombers va finalitzar i l'incendi es va donar per extingit.

Últimes notícies

Augmenta la pressió assistencial en hospitals valencians però es manté en nivells propis de l’època

El repunt d'infeccions respiratòries eleva les urgències i els ingressos pendents en la Comunitat Valenciana. Sanitat ho emmarca en la dinàmica estacional i activa reforços.

La jutgessa de la dana acorda un acarament entre Salomé Pradas i l’excap de gabinet de Mazón

La instructora ha acordat un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre la gestió de la dana. La resolució no fixa data.

Thierry Ndikumwenayo i María Forero encapçalen l’equip espanyol per als Mundials de cross

Espanya va confirmar un equip de 20 atletes per als Mundials de camp a través de Tallahassee, amb Thierry Ndikumwenayo i María Forero com a referents. La selecció combina experiència i debutants en categories absoluta i sub20.

8 anys d’internament i 5 de llibertat vigilada per als dos menors per l’assassinat de Cloe

El Jutjat de Menors d'Alacant ha imposat 8 anys d'internament tancat i 5 de llibertat vigilada a dos jóvens per l'assassinat masclista de Cloe en Orihuela Costa. La sentència acredita un pla preconcebut i fixa 360.000 euros d'indemnització; cap recurs davant l'Audiència.

Marcelino torna al Sardiner, referent per a José Alberto

L'encreuament de Copa del Rei entre Racing i Vila-real estarà marcat pel retorn de Marcelino a Santander, amb l'equip càntabre líder i fort a casa.

La jutgessa del cas DANA acorda un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha acordat un acarament entre la exconsellera Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La mesura busca aclarir contradiccions detectades per les acusacions.

Cultural Lleonesa i Llevant s’aferren a la Copa entre rotacions i urgències de lliga

La Cultural busca continuar viva en la Copa del Rei davant el cuer de Primera, el Llevant, recolzada en el Regne de Lleó i amb rotacions. L'equip granota arriba amb baixes, descansat després de l'ajornament davant el Vila-real i amb la Lliga com a gran prioritat.

Grup Pikolinos tanca 2024-25 amb un 6,5% més de negoci i 155 milions de facturació

Grup Pikolinos tanca l'exercici 2024-25 amb un augment del 6,5% del volum de negoci. La marca Pikolinos supera els 140 milions i Martinelli aconseguix 11 milions, amb millora del resultat d'explotació.