Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Este dilluns al matí s'ha produït un incendi en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Rescaten una dona de 74 anys ferida per un incendi en sa casa de Nules

Un altre incendi s'ha produït este passat cap de setmana a la Plana Baixa, en aquest cas a Nules. Efectius del parc de bombers de Nules van haver de rescatar la dona, de 74 anys, que havia patit cremades i intoxicació per fum. El sinistre es va originar al voltant de les 9.40 hores del matí en el número 18 del carrer Puríssima. Segons sembla, els veïns de la resta de vivendes van començar a notar una forta olor a cremat que procedia del primer pis, i espantats van cridar als bombers. Fins al lloc es van personar bombers del parc de Nules i agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. Van cridar primerament a la casa però com ningú contestava van accedir a l'interior de la vivenda per una finestra, i van arribar fins a la cuina on s'havia originat el foc. Els bombers van rescatar una dona de 74 anys que jeia a terra inconscient pel fum.

La víctima presentava cremades en les cames, segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers. Els efectius van traure la dona de la casa i la van deixar amb els serveis mèdics. No va ser necessària l'evacuació de la finca. L'ambulància que es va desplaçar fins el lloc va atendre la dona que presentava cremades i deshidratació. Després d'estabilitzar-la la van evacuar fins a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Des d'allí va ser traslladada fins a la Fe de València, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Mentre els membres del parc de Nules van procedir a l'extinció de l'incendi que no es trobava molt avançat i sols havia afectat la cuina. Al voltant de les 10.30 hores l'actuació dels bombers va finalitzar i l'incendi es va donar per extingit.

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.