Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Este dilluns al matí s'ha produït un incendi en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Rescaten una dona de 74 anys ferida per un incendi en sa casa de Nules

Un altre incendi s'ha produït este passat cap de setmana a la Plana Baixa, en aquest cas a Nules. Efectius del parc de bombers de Nules van haver de rescatar la dona, de 74 anys, que havia patit cremades i intoxicació per fum. El sinistre es va originar al voltant de les 9.40 hores del matí en el número 18 del carrer Puríssima. Segons sembla, els veïns de la resta de vivendes van començar a notar una forta olor a cremat que procedia del primer pis, i espantats van cridar als bombers. Fins al lloc es van personar bombers del parc de Nules i agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. Van cridar primerament a la casa però com ningú contestava van accedir a l'interior de la vivenda per una finestra, i van arribar fins a la cuina on s'havia originat el foc. Els bombers van rescatar una dona de 74 anys que jeia a terra inconscient pel fum.

La víctima presentava cremades en les cames, segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers. Els efectius van traure la dona de la casa i la van deixar amb els serveis mèdics. No va ser necessària l'evacuació de la finca. L'ambulància que es va desplaçar fins el lloc va atendre la dona que presentava cremades i deshidratació. Després d'estabilitzar-la la van evacuar fins a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Des d'allí va ser traslladada fins a la Fe de València, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Mentre els membres del parc de Nules van procedir a l'extinció de l'incendi que no es trobava molt avançat i sols havia afectat la cuina. Al voltant de les 10.30 hores l'actuació dels bombers va finalitzar i l'incendi es va donar per extingit.

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.