Anuncios

Bombers cremen un ninot amb la cara d’un directiu del Consorci de València

 

Els bombers de València s’han manifestat aquest dimarts davant la seu de la Diputació convocats per tots els sindicats, i han cremat un ninot amb una foto de la cara del director tècnic del Consorci Provincial de Bombers, José Miguel Basset, per a reclamar la seua destitució i més dotacions en el cos.

  

En la concentració, a la qual ha acudit més d’un centenar de bombers vestits amb l’uniforme reglamentari, casc i jupetí groc, també s’han utilitzat bengales amb fum de diferents colors, sirenes, i una mànega amb espuma que ha inundat part de la plaça Manises de València, on es troba la seu principal de la Diputació provincial.

    

Entre els reclams, a més de la destitució de Basset, han exigit la dimissió del president del Consorci, Josep Bort; han reclamat «dotacions completes» i han dit «ja n’hi ha prou de precarietat», i han preguntat al president de la Diputació de València, Toni Gaspar, «fins quan aquesta situació».

 

Convocada per tots els sindicats de bombers

 

La manifestació ha sigut convocada «per primera vegada» per tots els sindicats de bombers del Consorci i és la primera d’una sèrie de mobilitzacions que es faran «fins a aconseguir els objectius», segons van informar en un comunicat conjunt els sindicats UGT, CCOO, STAS-Intersindical Valenciana i el Sindicat Valencià Republicà (SVR).

  

Ian García, delegat de STAS-IntersindicalValenciana, ha explicat que demanen la dimissió de Basset perquè dilluns passat, durant una concentració, «va alçar la mà i va fer una ‘pinta’ amb les dos mans diverses vegades a la seua pròpia plantilla», alguna cosa que «un càrrec així no pot fer» i que «demostra que no li importa la seua plantilla».

    

García també ha subratllat que cada parc d’Alacant «té més -recursos- que la nostra central», en la qual «quan un vehicle s’avaria, ens posen un de fa vint anys que no ha passat ni la ITV».

  

«Per exemple -ha indicat-, en l’incendi de Llutxent d’aquest estiu, el segon dia, el Consorci d’Alacant ens va enviar cinc vehicles amb cinc bombers en cadascun», i això «nosaltres no ho podem fer no ja a Alacant, sinó als nostres propis incendis. No estem dimensionats adequadament».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.