12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Els bombers extingixen dos incendis en dos habitatges de Burjassot i València

Incendi en un habitatge a Burjassot 

 

Esta matinada els bombers han extingit un incendi que s’ha produït en un habitatge de Burjassot, a l’Horta Nord. L’alerta s’ha produït a les 5.13 hores de la matinada en una vivenda del carrer Maestro López de la localitat. Els bombers van rescatar una dona que es trobava en el balcó demanant ajuda i fugint del foc en el primer pis. La Policia Local i la Policia Nacional també es van personar en el lloc del sinistre per ajudar la dona a baixar i auxiliar-la. Es van desplaçar per altra banda bombers del parc de Burjassot i Paterna per a extingit les flames, les quals, segons ha informat el Consorci Provincial, es van produir en el menjador, encara que no ha transcendit com exactament. Els efectius van poder rescatar també un gos que estava dins de la casa, així com una veïna de 87 anys que vivia en el pis superior i s’estava veient afectada pel fum.

Incendi en València amb cinc persones ferides

Ja de matí un altre incendi s’ha originat esta vegada en un habitatge a València capital, concretament en la plaça Pedagogo Pestalozzi. S’ha alertat a les 8.30 hores d’este matí d’un incendi en una vivenda on hi havia cinc persones. Bombers del Consorci han acudit per extingir les flames i ventilar la casa, així com garantir que els cinc residents de la casa eixiren en bon estat. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) s’ha mobilitzat fins al lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics en arribar han assistit cinc persones que es trobaven ferides lleus per inhalació de fum, entre ells un bebé i una xiqueta de 15 anys, la resta són adults. Les ambulàncies han traslladat els afectats fins a l’hospital La Fe i Doctor Peset, però sembla que es troben en bon estat de salut. Es desconeix de moment què va provocar el foc.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.