Els bombers extingixen dos incendis en dos habitatges de Burjassot i València

Incendi en un habitatge a Burjassot 

 

Esta matinada els bombers han extingit un incendi que s’ha produït en un habitatge de Burjassot, a l’Horta Nord. L’alerta s’ha produït a les 5.13 hores de la matinada en una vivenda del carrer Maestro López de la localitat. Els bombers van rescatar una dona que es trobava en el balcó demanant ajuda i fugint del foc en el primer pis. La Policia Local i la Policia Nacional també es van personar en el lloc del sinistre per ajudar la dona a baixar i auxiliar-la. Es van desplaçar per altra banda bombers del parc de Burjassot i Paterna per a extingit les flames, les quals, segons ha informat el Consorci Provincial, es van produir en el menjador, encara que no ha transcendit com exactament. Els efectius van poder rescatar també un gos que estava dins de la casa, així com una veïna de 87 anys que vivia en el pis superior i s’estava veient afectada pel fum.

Incendi en València amb cinc persones ferides

Ja de matí un altre incendi s’ha originat esta vegada en un habitatge a València capital, concretament en la plaça Pedagogo Pestalozzi. S’ha alertat a les 8.30 hores d’este matí d’un incendi en una vivenda on hi havia cinc persones. Bombers del Consorci han acudit per extingir les flames i ventilar la casa, així com garantir que els cinc residents de la casa eixiren en bon estat. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) s’ha mobilitzat fins al lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics en arribar han assistit cinc persones que es trobaven ferides lleus per inhalació de fum, entre ells un bebé i una xiqueta de 15 anys, la resta són adults. Les ambulàncies han traslladat els afectats fins a l’hospital La Fe i Doctor Peset, però sembla que es troben en bon estat de salut. Es desconeix de moment què va provocar el foc.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.