Els bombers extingixen dos incendis en dos habitatges de Burjassot i València

Incendi en un habitatge a Burjassot 

 

Esta matinada els bombers han extingit un incendi que s’ha produït en un habitatge de Burjassot, a l’Horta Nord. L’alerta s’ha produït a les 5.13 hores de la matinada en una vivenda del carrer Maestro López de la localitat. Els bombers van rescatar una dona que es trobava en el balcó demanant ajuda i fugint del foc en el primer pis. La Policia Local i la Policia Nacional també es van personar en el lloc del sinistre per ajudar la dona a baixar i auxiliar-la. Es van desplaçar per altra banda bombers del parc de Burjassot i Paterna per a extingit les flames, les quals, segons ha informat el Consorci Provincial, es van produir en el menjador, encara que no ha transcendit com exactament. Els efectius van poder rescatar també un gos que estava dins de la casa, així com una veïna de 87 anys que vivia en el pis superior i s’estava veient afectada pel fum.

Incendi en València amb cinc persones ferides

Ja de matí un altre incendi s’ha originat esta vegada en un habitatge a València capital, concretament en la plaça Pedagogo Pestalozzi. S’ha alertat a les 8.30 hores d’este matí d’un incendi en una vivenda on hi havia cinc persones. Bombers del Consorci han acudit per extingir les flames i ventilar la casa, així com garantir que els cinc residents de la casa eixiren en bon estat. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) s’ha mobilitzat fins al lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics en arribar han assistit cinc persones que es trobaven ferides lleus per inhalació de fum, entre ells un bebé i una xiqueta de 15 anys, la resta són adults. Les ambulàncies han traslladat els afectats fins a l’hospital La Fe i Doctor Peset, però sembla que es troben en bon estat de salut. Es desconeix de moment què va provocar el foc.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.