Els bombers extingixen dos incendis en dos habitatges de Burjassot i València

Incendi en un habitatge a Burjassot 

 

Esta matinada els bombers han extingit un incendi que s’ha produït en un habitatge de Burjassot, a l’Horta Nord. L’alerta s’ha produït a les 5.13 hores de la matinada en una vivenda del carrer Maestro López de la localitat. Els bombers van rescatar una dona que es trobava en el balcó demanant ajuda i fugint del foc en el primer pis. La Policia Local i la Policia Nacional també es van personar en el lloc del sinistre per ajudar la dona a baixar i auxiliar-la. Es van desplaçar per altra banda bombers del parc de Burjassot i Paterna per a extingit les flames, les quals, segons ha informat el Consorci Provincial, es van produir en el menjador, encara que no ha transcendit com exactament. Els efectius van poder rescatar també un gos que estava dins de la casa, així com una veïna de 87 anys que vivia en el pis superior i s’estava veient afectada pel fum.

Incendi en València amb cinc persones ferides

Ja de matí un altre incendi s’ha originat esta vegada en un habitatge a València capital, concretament en la plaça Pedagogo Pestalozzi. S’ha alertat a les 8.30 hores d’este matí d’un incendi en una vivenda on hi havia cinc persones. Bombers del Consorci han acudit per extingir les flames i ventilar la casa, així com garantir que els cinc residents de la casa eixiren en bon estat. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) s’ha mobilitzat fins al lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics en arribar han assistit cinc persones que es trobaven ferides lleus per inhalació de fum, entre ells un bebé i una xiqueta de 15 anys, la resta són adults. Les ambulàncies han traslladat els afectats fins a l’hospital La Fe i Doctor Peset, però sembla que es troben en bon estat de salut. Es desconeix de moment què va provocar el foc.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.