Els bombers extingixen dos incendis en dos habitatges de Burjassot i València

Incendi en un habitatge a Burjassot 

 

Esta matinada els bombers han extingit un incendi que s’ha produït en un habitatge de Burjassot, a l’Horta Nord. L’alerta s’ha produït a les 5.13 hores de la matinada en una vivenda del carrer Maestro López de la localitat. Els bombers van rescatar una dona que es trobava en el balcó demanant ajuda i fugint del foc en el primer pis. La Policia Local i la Policia Nacional també es van personar en el lloc del sinistre per ajudar la dona a baixar i auxiliar-la. Es van desplaçar per altra banda bombers del parc de Burjassot i Paterna per a extingit les flames, les quals, segons ha informat el Consorci Provincial, es van produir en el menjador, encara que no ha transcendit com exactament. Els efectius van poder rescatar també un gos que estava dins de la casa, així com una veïna de 87 anys que vivia en el pis superior i s’estava veient afectada pel fum.

Incendi en València amb cinc persones ferides

Ja de matí un altre incendi s’ha originat esta vegada en un habitatge a València capital, concretament en la plaça Pedagogo Pestalozzi. S’ha alertat a les 8.30 hores d’este matí d’un incendi en una vivenda on hi havia cinc persones. Bombers del Consorci han acudit per extingir les flames i ventilar la casa, així com garantir que els cinc residents de la casa eixiren en bon estat. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) s’ha mobilitzat fins al lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics en arribar han assistit cinc persones que es trobaven ferides lleus per inhalació de fum, entre ells un bebé i una xiqueta de 15 anys, la resta són adults. Les ambulàncies han traslladat els afectats fins a l’hospital La Fe i Doctor Peset, però sembla que es troben en bon estat de salut. Es desconeix de moment què va provocar el foc.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.