Els bombers intervenen en un xicotet incendi en la planta de pediatria de l’Hospital General d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut este dilluns en un inici d’incendi en la planta de Pediatria de l’Hospital General d’Alacant.

 

Els efectius de bombers han sufocat el foc amb un extintor de diòxid de carboni pels efectius del centre sanitari, sense que fora necessari fer cap desallotjament, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 14.20 hores, quan han sigut alertats d’un incendi en una de les habitacions de l’hospital de la planta 0. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat un dispositiu format per tres dotacions i catorze efectius de bombers.

A la seua arribada, els bombers han comprovat que es tractava d’un inici d’incendi i que la zona afectada havia sigut controlada i extingida pel personal de l’hospital, que ha posat en marxa el seu protocol de seguretat i ha conseguit apagar el focus amb un extintor per a evitar la seua propagació.

 

De la mateixa manera, les dotacions desplaçades dels bombers han revisat la zona per a assegurar i donar per controlat l’inici d’incendi i han precintat l’habitació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.