Els bombers intervenen en un xicotet incendi en la planta de pediatria de l’Hospital General d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut este dilluns en un inici d’incendi en la planta de Pediatria de l’Hospital General d’Alacant.

 

Els efectius de bombers han sufocat el foc amb un extintor de diòxid de carboni pels efectius del centre sanitari, sense que fora necessari fer cap desallotjament, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 14.20 hores, quan han sigut alertats d’un incendi en una de les habitacions de l’hospital de la planta 0. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat un dispositiu format per tres dotacions i catorze efectius de bombers.

A la seua arribada, els bombers han comprovat que es tractava d’un inici d’incendi i que la zona afectada havia sigut controlada i extingida pel personal de l’hospital, que ha posat en marxa el seu protocol de seguretat i ha conseguit apagar el focus amb un extintor per a evitar la seua propagació.

 

De la mateixa manera, les dotacions desplaçades dels bombers han revisat la zona per a assegurar i donar per controlat l’inici d’incendi i han precintat l’habitació.

Últimes notícies

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.

Les infraccions penals baixen un 9 % a Torrevieja fins juliol però l’alcalde demana més agents

Les infraccions penals a Torrevieja han caigut un 9 % fins juliol de 2026 respecte a 2025, segons el Govern, però l’alcalde denuncia falta de guàrdies civils per a una població en creixement.

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.