Els bombers intervenen en un xicotet incendi en la planta de pediatria de l’Hospital General d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut este dilluns en un inici d’incendi en la planta de Pediatria de l’Hospital General d’Alacant.

 

Els efectius de bombers han sufocat el foc amb un extintor de diòxid de carboni pels efectius del centre sanitari, sense que fora necessari fer cap desallotjament, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 14.20 hores, quan han sigut alertats d’un incendi en una de les habitacions de l’hospital de la planta 0. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat un dispositiu format per tres dotacions i catorze efectius de bombers.

A la seua arribada, els bombers han comprovat que es tractava d’un inici d’incendi i que la zona afectada havia sigut controlada i extingida pel personal de l’hospital, que ha posat en marxa el seu protocol de seguretat i ha conseguit apagar el focus amb un extintor per a evitar la seua propagació.

 

De la mateixa manera, les dotacions desplaçades dels bombers han revisat la zona per a assegurar i donar per controlat l’inici d’incendi i han precintat l’habitació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.