15.3 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Els bombers intervenen en un xicotet incendi en la planta de pediatria de l’Hospital General d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut este dilluns en un inici d’incendi en la planta de Pediatria de l’Hospital General d’Alacant.

 

Els efectius de bombers han sufocat el foc amb un extintor de diòxid de carboni pels efectius del centre sanitari, sense que fora necessari fer cap desallotjament, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 14.20 hores, quan han sigut alertats d’un incendi en una de les habitacions de l’hospital de la planta 0. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat un dispositiu format per tres dotacions i catorze efectius de bombers.

A la seua arribada, els bombers han comprovat que es tractava d’un inici d’incendi i que la zona afectada havia sigut controlada i extingida pel personal de l’hospital, que ha posat en marxa el seu protocol de seguretat i ha conseguit apagar el focus amb un extintor per a evitar la seua propagació.

 

De la mateixa manera, les dotacions desplaçades dels bombers han revisat la zona per a assegurar i donar per controlat l’inici d’incendi i han precintat l’habitació.

Últimes notícies

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.