Bombers rescaten a diversos porcs atrapats en un accident a la CV-10 a Sant Mateu

 

La carretera CV-10 està tallada al tràfic en tots dos sentits entre els quilòmetres 81.800 i el 90, entre La Jana i Sant Mateu (Castelló), des del matí d’aquest dijous, a causa de la bolcada d’un camió que transportava porcs, molts dels quals han mort a conseqüència de l’accident.

  

  

La Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha indicat que ha decidit tallar la via per a garantir la seguretat dels equips que estan treballant en el rescat dels porcs vius, i ha informat que s’ha habilitat com a itinerari alternatiu la CV-132.

  

  

El conductor del camió, de 32 anys, ha resultat ferit amb contusions i ha sigut traslladat per una unitat de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Comarcal de Vinarós, han informat fonts sanitàries.

  

  

El servei d’Emergències ha rebut a les 9.15 hores l’avís d’aquest accident en la CV-10 a l’altura de Sant Mateu, on el camió s’ha eixit de la via i ha bolcat en el marge dret per causes que es desconeixen.

  

  

El Consorci de Bombers de Castelló ha hagut d’excarcerar a prop de 200 porcs, alguns vius i molts morts tallant amb equips pneumàtics les gàbies en què estava dividit el camió.

  

  

Segons la Guàrdia Civil, es preveu que els animals queden retirats de la calçada a última hora d’aquesta vesprada, però el camió serà retirat de la zona ja demà.

 

Segon accident en menys d’un mes a la CV-10

El passat 23 de juliol una jove de 29 anys va resultar ferida lleu després de patir un accident a la CV-10 al terme municipal de Borriol. En l’accident, es van veure implicats dos vehicles i un camió. L’equip mèdic del Servei d’Atenció Mèdica Urgent va assistir a la jove per policontusions per a posteriorment traslladar-la a l’Hospital General Universitari de Castelló

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.