13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Bombers rescaten a diversos porcs atrapats en un accident a la CV-10 a Sant Mateu

 

La carretera CV-10 està tallada al tràfic en tots dos sentits entre els quilòmetres 81.800 i el 90, entre La Jana i Sant Mateu (Castelló), des del matí d’aquest dijous, a causa de la bolcada d’un camió que transportava porcs, molts dels quals han mort a conseqüència de l’accident.

  

  

La Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha indicat que ha decidit tallar la via per a garantir la seguretat dels equips que estan treballant en el rescat dels porcs vius, i ha informat que s’ha habilitat com a itinerari alternatiu la CV-132.

  

  

El conductor del camió, de 32 anys, ha resultat ferit amb contusions i ha sigut traslladat per una unitat de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Comarcal de Vinarós, han informat fonts sanitàries.

  

  

El servei d’Emergències ha rebut a les 9.15 hores l’avís d’aquest accident en la CV-10 a l’altura de Sant Mateu, on el camió s’ha eixit de la via i ha bolcat en el marge dret per causes que es desconeixen.

  

  

El Consorci de Bombers de Castelló ha hagut d’excarcerar a prop de 200 porcs, alguns vius i molts morts tallant amb equips pneumàtics les gàbies en què estava dividit el camió.

  

  

Segons la Guàrdia Civil, es preveu que els animals queden retirats de la calçada a última hora d’aquesta vesprada, però el camió serà retirat de la zona ja demà.

 

Segon accident en menys d’un mes a la CV-10

El passat 23 de juliol una jove de 29 anys va resultar ferida lleu després de patir un accident a la CV-10 al terme municipal de Borriol. En l’accident, es van veure implicats dos vehicles i un camió. L’equip mèdic del Servei d’Atenció Mèdica Urgent va assistir a la jove per policontusions per a posteriorment traslladar-la a l’Hospital General Universitari de Castelló

Últimes notícies

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.