Bombers rescaten a diversos porcs atrapats en un accident a la CV-10 a Sant Mateu

 

La carretera CV-10 està tallada al tràfic en tots dos sentits entre els quilòmetres 81.800 i el 90, entre La Jana i Sant Mateu (Castelló), des del matí d’aquest dijous, a causa de la bolcada d’un camió que transportava porcs, molts dels quals han mort a conseqüència de l’accident.

  

  

La Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha indicat que ha decidit tallar la via per a garantir la seguretat dels equips que estan treballant en el rescat dels porcs vius, i ha informat que s’ha habilitat com a itinerari alternatiu la CV-132.

  

  

El conductor del camió, de 32 anys, ha resultat ferit amb contusions i ha sigut traslladat per una unitat de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Comarcal de Vinarós, han informat fonts sanitàries.

  

  

El servei d’Emergències ha rebut a les 9.15 hores l’avís d’aquest accident en la CV-10 a l’altura de Sant Mateu, on el camió s’ha eixit de la via i ha bolcat en el marge dret per causes que es desconeixen.

  

  

El Consorci de Bombers de Castelló ha hagut d’excarcerar a prop de 200 porcs, alguns vius i molts morts tallant amb equips pneumàtics les gàbies en què estava dividit el camió.

  

  

Segons la Guàrdia Civil, es preveu que els animals queden retirats de la calçada a última hora d’aquesta vesprada, però el camió serà retirat de la zona ja demà.

 

Segon accident en menys d’un mes a la CV-10

El passat 23 de juliol una jove de 29 anys va resultar ferida lleu després de patir un accident a la CV-10 al terme municipal de Borriol. En l’accident, es van veure implicats dos vehicles i un camió. L’equip mèdic del Servei d’Atenció Mèdica Urgent va assistir a la jove per policontusions per a posteriorment traslladar-la a l’Hospital General Universitari de Castelló

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.