13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Bombers rescaten a diversos porcs atrapats en un accident a la CV-10 a Sant Mateu

 

La carretera CV-10 està tallada al tràfic en tots dos sentits entre els quilòmetres 81.800 i el 90, entre La Jana i Sant Mateu (Castelló), des del matí d’aquest dijous, a causa de la bolcada d’un camió que transportava porcs, molts dels quals han mort a conseqüència de l’accident.

  

  

La Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha indicat que ha decidit tallar la via per a garantir la seguretat dels equips que estan treballant en el rescat dels porcs vius, i ha informat que s’ha habilitat com a itinerari alternatiu la CV-132.

  

  

El conductor del camió, de 32 anys, ha resultat ferit amb contusions i ha sigut traslladat per una unitat de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Comarcal de Vinarós, han informat fonts sanitàries.

  

  

El servei d’Emergències ha rebut a les 9.15 hores l’avís d’aquest accident en la CV-10 a l’altura de Sant Mateu, on el camió s’ha eixit de la via i ha bolcat en el marge dret per causes que es desconeixen.

  

  

El Consorci de Bombers de Castelló ha hagut d’excarcerar a prop de 200 porcs, alguns vius i molts morts tallant amb equips pneumàtics les gàbies en què estava dividit el camió.

  

  

Segons la Guàrdia Civil, es preveu que els animals queden retirats de la calçada a última hora d’aquesta vesprada, però el camió serà retirat de la zona ja demà.

 

Segon accident en menys d’un mes a la CV-10

El passat 23 de juliol una jove de 29 anys va resultar ferida lleu després de patir un accident a la CV-10 al terme municipal de Borriol. En l’accident, es van veure implicats dos vehicles i un camió. L’equip mèdic del Servei d’Atenció Mèdica Urgent va assistir a la jove per policontusions per a posteriorment traslladar-la a l’Hospital General Universitari de Castelló

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.