Els bombers rescaten a un home que s’havia quedat atrapat dins d’una claveguera en València

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 17.00 hores, els bombers han hagut de rescatar a un home que havia quedat atrapat dins d’una claveguera en el passeig de l’Alameda de la ciutat de València. La víctima ha demanat ajuda al 112 a través del seu telèfon mòbil.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, després que el 112 rebera l’avís, s’han mobilitzat fins al lloc dels fets dos unitats de bombers del parc Sud de València, junt a diferents patrulles de la Policia Nacional. Una volta allí, l’home els ha explicat que havia tingut un accident i havia caigut dins de la claveguera, una versió que els agents han desestimat, que ja que la boca estava ben tapada.

 

Els bombers, una volta allí, han rescatat a l’home qui ha sigut traslladat fins a una comissaria per a identificar-lo i que explicaria que havia passat. Ara, la Policia Nacional ha obert una investigació per a vore si la víctima amaga alguna cosa o si l’accident té alguna relació amb un fet delictiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.