Els bombers rescaten a un home que s’havia quedat atrapat dins d’una claveguera en València

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 17.00 hores, els bombers han hagut de rescatar a un home que havia quedat atrapat dins d’una claveguera en el passeig de l’Alameda de la ciutat de València. La víctima ha demanat ajuda al 112 a través del seu telèfon mòbil.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, després que el 112 rebera l’avís, s’han mobilitzat fins al lloc dels fets dos unitats de bombers del parc Sud de València, junt a diferents patrulles de la Policia Nacional. Una volta allí, l’home els ha explicat que havia tingut un accident i havia caigut dins de la claveguera, una versió que els agents han desestimat, que ja que la boca estava ben tapada.

 

Els bombers, una volta allí, han rescatat a l’home qui ha sigut traslladat fins a una comissaria per a identificar-lo i que explicaria que havia passat. Ara, la Policia Nacional ha obert una investigació per a vore si la víctima amaga alguna cosa o si l’accident té alguna relació amb un fet delictiu.

Últimes notícies

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.