Els bombers rescaten a un home que s’havia quedat atrapat dins d’una claveguera en València

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 17.00 hores, els bombers han hagut de rescatar a un home que havia quedat atrapat dins d’una claveguera en el passeig de l’Alameda de la ciutat de València. La víctima ha demanat ajuda al 112 a través del seu telèfon mòbil.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, després que el 112 rebera l’avís, s’han mobilitzat fins al lloc dels fets dos unitats de bombers del parc Sud de València, junt a diferents patrulles de la Policia Nacional. Una volta allí, l’home els ha explicat que havia tingut un accident i havia caigut dins de la claveguera, una versió que els agents han desestimat, que ja que la boca estava ben tapada.

 

Els bombers, una volta allí, han rescatat a l’home qui ha sigut traslladat fins a una comissaria per a identificar-lo i que explicaria que havia passat. Ara, la Policia Nacional ha obert una investigació per a vore si la víctima amaga alguna cosa o si l’accident té alguna relació amb un fet delictiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.