Dos xiquets detinguts per agredir i fer bullying a un company de classe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos menors, de 14 i 16 anys, com a presumptes autors dels delictes d’assetjament i lesions després de, segons pareix, seguir en diferents ocasions i lesionar a un company d’estudis, de 14.

 

Segons fonts policials, els fets haurien passat durant uns quants dies en els últims dos mesos, en els que els ara detinguts i altres tres menors, que no poden ser imputables a causa de la seua edat, presumptament haurien perseguit a un altre xiquet.

 

Els agents encarregats del cas van descobrir que la víctima hauria sigut objecte de tota classe d’humiliacions i insults per part d’altres companys del centre. Com a mínim en dos ocasions, un dels presumptes agressors va seguir a la víctima des del centre educatiu fins a sa casa, espentant-lo, sacsejant-lo i pegant-li colps en la cara i al cap durant el trajecte.

 

En una altra ocasió, presumptament, tres dels menors li van pegar punyades en la cara i en el cos, mentres altres dos companyes miraven el que passava. La víctima va haver de rebre assistència sanitària a conseqüència d’eixa agressió, amb lesions en el llavi. Els detinguts han sigut entregats als seus pares i la Policia Nacional ha donat compte del succés a la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.