Dos xiquets detinguts per agredir i fer bullying a un company de classe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos menors, de 14 i 16 anys, com a presumptes autors dels delictes d’assetjament i lesions després de, segons pareix, seguir en diferents ocasions i lesionar a un company d’estudis, de 14.

 

Segons fonts policials, els fets haurien passat durant uns quants dies en els últims dos mesos, en els que els ara detinguts i altres tres menors, que no poden ser imputables a causa de la seua edat, presumptament haurien perseguit a un altre xiquet.

 

Els agents encarregats del cas van descobrir que la víctima hauria sigut objecte de tota classe d’humiliacions i insults per part d’altres companys del centre. Com a mínim en dos ocasions, un dels presumptes agressors va seguir a la víctima des del centre educatiu fins a sa casa, espentant-lo, sacsejant-lo i pegant-li colps en la cara i al cap durant el trajecte.

 

En una altra ocasió, presumptament, tres dels menors li van pegar punyades en la cara i en el cos, mentres altres dos companyes miraven el que passava. La víctima va haver de rebre assistència sanitària a conseqüència d’eixa agressió, amb lesions en el llavi. Els detinguts han sigut entregats als seus pares i la Policia Nacional ha donat compte del succés a la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.