Dos xiquets detinguts per agredir i fer bullying a un company de classe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos menors, de 14 i 16 anys, com a presumptes autors dels delictes d’assetjament i lesions després de, segons pareix, seguir en diferents ocasions i lesionar a un company d’estudis, de 14.

 

Segons fonts policials, els fets haurien passat durant uns quants dies en els últims dos mesos, en els que els ara detinguts i altres tres menors, que no poden ser imputables a causa de la seua edat, presumptament haurien perseguit a un altre xiquet.

 

Els agents encarregats del cas van descobrir que la víctima hauria sigut objecte de tota classe d’humiliacions i insults per part d’altres companys del centre. Com a mínim en dos ocasions, un dels presumptes agressors va seguir a la víctima des del centre educatiu fins a sa casa, espentant-lo, sacsejant-lo i pegant-li colps en la cara i al cap durant el trajecte.

 

En una altra ocasió, presumptament, tres dels menors li van pegar punyades en la cara i en el cos, mentres altres dos companyes miraven el que passava. La víctima va haver de rebre assistència sanitària a conseqüència d’eixa agressió, amb lesions en el llavi. Els detinguts han sigut entregats als seus pares i la Policia Nacional ha donat compte del succés a la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.