Dos xiquets detinguts per agredir i fer bullying a un company de classe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos menors, de 14 i 16 anys, com a presumptes autors dels delictes d’assetjament i lesions després de, segons pareix, seguir en diferents ocasions i lesionar a un company d’estudis, de 14.

 

Segons fonts policials, els fets haurien passat durant uns quants dies en els últims dos mesos, en els que els ara detinguts i altres tres menors, que no poden ser imputables a causa de la seua edat, presumptament haurien perseguit a un altre xiquet.

 

Els agents encarregats del cas van descobrir que la víctima hauria sigut objecte de tota classe d’humiliacions i insults per part d’altres companys del centre. Com a mínim en dos ocasions, un dels presumptes agressors va seguir a la víctima des del centre educatiu fins a sa casa, espentant-lo, sacsejant-lo i pegant-li colps en la cara i al cap durant el trajecte.

 

En una altra ocasió, presumptament, tres dels menors li van pegar punyades en la cara i en el cos, mentres altres dos companyes miraven el que passava. La víctima va haver de rebre assistència sanitària a conseqüència d’eixa agressió, amb lesions en el llavi. Els detinguts han sigut entregats als seus pares i la Policia Nacional ha donat compte del succés a la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.