Dos xiquets detinguts per agredir i fer bullying a un company de classe en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos menors, de 14 i 16 anys, com a presumptes autors dels delictes d’assetjament i lesions després de, segons pareix, seguir en diferents ocasions i lesionar a un company d’estudis, de 14.

 

Segons fonts policials, els fets haurien passat durant uns quants dies en els últims dos mesos, en els que els ara detinguts i altres tres menors, que no poden ser imputables a causa de la seua edat, presumptament haurien perseguit a un altre xiquet.

 

Els agents encarregats del cas van descobrir que la víctima hauria sigut objecte de tota classe d’humiliacions i insults per part d’altres companys del centre. Com a mínim en dos ocasions, un dels presumptes agressors va seguir a la víctima des del centre educatiu fins a sa casa, espentant-lo, sacsejant-lo i pegant-li colps en la cara i al cap durant el trajecte.

 

En una altra ocasió, presumptament, tres dels menors li van pegar punyades en la cara i en el cos, mentres altres dos companyes miraven el que passava. La víctima va haver de rebre assistència sanitària a conseqüència d’eixa agressió, amb lesions en el llavi. Els detinguts han sigut entregats als seus pares i la Policia Nacional ha donat compte del succés a la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.