20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Troben mort l’home que havia desaparegut divendres en Ontinyent

 

ACTUALITZAT 20/09/2020, 15.25 hores. Finalment, efectius dels bombers han localitzat este diumenge el cadàver de l’home de 74 anys que havia desaparegut en Ontinyent. El cos ha sigut localitzat en la partida de Santa Bàrbara, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. En la busca s’havien mobilitzat unitats dels Consorcis de Bombers de València, Alacant i de la Generalitat.

 

Durant el dissabte, es va desplegar un dispositiu de busca conformat pel Grup Especial de Rescat d’Altura (GERA) i una unitat de comandament del Consorci de Bombers de València; quatre brigades de la Diputació de València, una unitat de bombers forestals i un helicòpter de la Generalitat, segons havia explicat el Consorci de Bombers de València en les xarxes socials. També es van unir a les faenes dos components del grup de rescat caní del Consorci d’Alacant.

 

Però finalment la busca ha acabat en tragèdia. Este diumenge han trobat el cos sense vida del desaparegut en una séquia amb aigua en la partida de Santa Bàrbara, al sud del nucli urbà, segons han informat l’Ajuntament d’Ontinyent. S’està a l’espera de què se li practique l’autòpsia per a saber la causa de la mort. De moment, les banderes del municipi onejaran a mitja asta en senyal de dol durant el dilluns.

 

Desaparegut des del divendres de vesprada

Familiars i amics han estat buscant al veí d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que havia desaparegut este divendres en la zona de Benarrai cap a les 20.00 de la vesprada. Se sospitava que l’home (que molt probablement vestia com en la fotografia) podia haver caigut un bac o haver-se desorientat i que, per això, no havia tornat a casa.

 

Segons informa ‘El Periòdic d’Ontinyent’, se l’havia estat buscant des de Benarrai fins a la Serra del Torrater, per les partides de la Farola i prop de l’Estació. També se l’havia buscat pel Barranc de la Bessona, per a on solia menejar-se.

 

A demés, este diumenge, des de les 9.00, s’havia organitzat un grup de busca voluntari per a continuar mirant de trobar a l’ancià desaparegut. El grup estava coordinat per la Policia Local d’Ontinyent.

 

Xics es un tio meu, per a que ho tingau en compte si rodant per ahi vejeu a algun home desorientat o algo, podeu…

Posted by Rafa Ferrero Penades on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.