Troben mort l’home que havia desaparegut divendres en Ontinyent

 

ACTUALITZAT 20/09/2020, 15.25 hores. Finalment, efectius dels bombers han localitzat este diumenge el cadàver de l’home de 74 anys que havia desaparegut en Ontinyent. El cos ha sigut localitzat en la partida de Santa Bàrbara, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. En la busca s’havien mobilitzat unitats dels Consorcis de Bombers de València, Alacant i de la Generalitat.

 

Durant el dissabte, es va desplegar un dispositiu de busca conformat pel Grup Especial de Rescat d’Altura (GERA) i una unitat de comandament del Consorci de Bombers de València; quatre brigades de la Diputació de València, una unitat de bombers forestals i un helicòpter de la Generalitat, segons havia explicat el Consorci de Bombers de València en les xarxes socials. També es van unir a les faenes dos components del grup de rescat caní del Consorci d’Alacant.

 

Però finalment la busca ha acabat en tragèdia. Este diumenge han trobat el cos sense vida del desaparegut en una séquia amb aigua en la partida de Santa Bàrbara, al sud del nucli urbà, segons han informat l’Ajuntament d’Ontinyent. S’està a l’espera de què se li practique l’autòpsia per a saber la causa de la mort. De moment, les banderes del municipi onejaran a mitja asta en senyal de dol durant el dilluns.

 

Desaparegut des del divendres de vesprada

Familiars i amics han estat buscant al veí d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que havia desaparegut este divendres en la zona de Benarrai cap a les 20.00 de la vesprada. Se sospitava que l’home (que molt probablement vestia com en la fotografia) podia haver caigut un bac o haver-se desorientat i que, per això, no havia tornat a casa.

 

Segons informa ‘El Periòdic d’Ontinyent’, se l’havia estat buscant des de Benarrai fins a la Serra del Torrater, per les partides de la Farola i prop de l’Estació. També se l’havia buscat pel Barranc de la Bessona, per a on solia menejar-se.

 

A demés, este diumenge, des de les 9.00, s’havia organitzat un grup de busca voluntari per a continuar mirant de trobar a l’ancià desaparegut. El grup estava coordinat per la Policia Local d’Ontinyent.

 

Xics es un tio meu, per a que ho tingau en compte si rodant per ahi vejeu a algun home desorientat o algo, podeu…

Posted by Rafa Ferrero Penades on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.