Troben mort l’home que havia desaparegut divendres en Ontinyent

 

ACTUALITZAT 20/09/2020, 15.25 hores. Finalment, efectius dels bombers han localitzat este diumenge el cadàver de l’home de 74 anys que havia desaparegut en Ontinyent. El cos ha sigut localitzat en la partida de Santa Bàrbara, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. En la busca s’havien mobilitzat unitats dels Consorcis de Bombers de València, Alacant i de la Generalitat.

 

Durant el dissabte, es va desplegar un dispositiu de busca conformat pel Grup Especial de Rescat d’Altura (GERA) i una unitat de comandament del Consorci de Bombers de València; quatre brigades de la Diputació de València, una unitat de bombers forestals i un helicòpter de la Generalitat, segons havia explicat el Consorci de Bombers de València en les xarxes socials. També es van unir a les faenes dos components del grup de rescat caní del Consorci d’Alacant.

 

Però finalment la busca ha acabat en tragèdia. Este diumenge han trobat el cos sense vida del desaparegut en una séquia amb aigua en la partida de Santa Bàrbara, al sud del nucli urbà, segons han informat l’Ajuntament d’Ontinyent. S’està a l’espera de què se li practique l’autòpsia per a saber la causa de la mort. De moment, les banderes del municipi onejaran a mitja asta en senyal de dol durant el dilluns.

 

Desaparegut des del divendres de vesprada

Familiars i amics han estat buscant al veí d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que havia desaparegut este divendres en la zona de Benarrai cap a les 20.00 de la vesprada. Se sospitava que l’home (que molt probablement vestia com en la fotografia) podia haver caigut un bac o haver-se desorientat i que, per això, no havia tornat a casa.

 

Segons informa ‘El Periòdic d’Ontinyent’, se l’havia estat buscant des de Benarrai fins a la Serra del Torrater, per les partides de la Farola i prop de l’Estació. També se l’havia buscat pel Barranc de la Bessona, per a on solia menejar-se.

 

A demés, este diumenge, des de les 9.00, s’havia organitzat un grup de busca voluntari per a continuar mirant de trobar a l’ancià desaparegut. El grup estava coordinat per la Policia Local d’Ontinyent.

 

Xics es un tio meu, per a que ho tingau en compte si rodant per ahi vejeu a algun home desorientat o algo, podeu…

Posted by Rafa Ferrero Penades on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.