Troben mort l’home que havia desaparegut divendres en Ontinyent

 

ACTUALITZAT 20/09/2020, 15.25 hores. Finalment, efectius dels bombers han localitzat este diumenge el cadàver de l’home de 74 anys que havia desaparegut en Ontinyent. El cos ha sigut localitzat en la partida de Santa Bàrbara, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. En la busca s’havien mobilitzat unitats dels Consorcis de Bombers de València, Alacant i de la Generalitat.

 

Durant el dissabte, es va desplegar un dispositiu de busca conformat pel Grup Especial de Rescat d’Altura (GERA) i una unitat de comandament del Consorci de Bombers de València; quatre brigades de la Diputació de València, una unitat de bombers forestals i un helicòpter de la Generalitat, segons havia explicat el Consorci de Bombers de València en les xarxes socials. També es van unir a les faenes dos components del grup de rescat caní del Consorci d’Alacant.

 

Però finalment la busca ha acabat en tragèdia. Este diumenge han trobat el cos sense vida del desaparegut en una séquia amb aigua en la partida de Santa Bàrbara, al sud del nucli urbà, segons han informat l’Ajuntament d’Ontinyent. S’està a l’espera de què se li practique l’autòpsia per a saber la causa de la mort. De moment, les banderes del municipi onejaran a mitja asta en senyal de dol durant el dilluns.

 

Desaparegut des del divendres de vesprada

Familiars i amics han estat buscant al veí d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que havia desaparegut este divendres en la zona de Benarrai cap a les 20.00 de la vesprada. Se sospitava que l’home (que molt probablement vestia com en la fotografia) podia haver caigut un bac o haver-se desorientat i que, per això, no havia tornat a casa.

 

Segons informa ‘El Periòdic d’Ontinyent’, se l’havia estat buscant des de Benarrai fins a la Serra del Torrater, per les partides de la Farola i prop de l’Estació. També se l’havia buscat pel Barranc de la Bessona, per a on solia menejar-se.

 

A demés, este diumenge, des de les 9.00, s’havia organitzat un grup de busca voluntari per a continuar mirant de trobar a l’ancià desaparegut. El grup estava coordinat per la Policia Local d’Ontinyent.

 

Xics es un tio meu, per a que ho tingau en compte si rodant per ahi vejeu a algun home desorientat o algo, podeu…

Posted by Rafa Ferrero Penades on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.