Troben mort l’home que havia desaparegut divendres en Ontinyent

 

ACTUALITZAT 20/09/2020, 15.25 hores. Finalment, efectius dels bombers han localitzat este diumenge el cadàver de l’home de 74 anys que havia desaparegut en Ontinyent. El cos ha sigut localitzat en la partida de Santa Bàrbara, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. En la busca s’havien mobilitzat unitats dels Consorcis de Bombers de València, Alacant i de la Generalitat.

 

Durant el dissabte, es va desplegar un dispositiu de busca conformat pel Grup Especial de Rescat d’Altura (GERA) i una unitat de comandament del Consorci de Bombers de València; quatre brigades de la Diputació de València, una unitat de bombers forestals i un helicòpter de la Generalitat, segons havia explicat el Consorci de Bombers de València en les xarxes socials. També es van unir a les faenes dos components del grup de rescat caní del Consorci d’Alacant.

 

Però finalment la busca ha acabat en tragèdia. Este diumenge han trobat el cos sense vida del desaparegut en una séquia amb aigua en la partida de Santa Bàrbara, al sud del nucli urbà, segons han informat l’Ajuntament d’Ontinyent. S’està a l’espera de què se li practique l’autòpsia per a saber la causa de la mort. De moment, les banderes del municipi onejaran a mitja asta en senyal de dol durant el dilluns.

 

Desaparegut des del divendres de vesprada

Familiars i amics han estat buscant al veí d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que havia desaparegut este divendres en la zona de Benarrai cap a les 20.00 de la vesprada. Se sospitava que l’home (que molt probablement vestia com en la fotografia) podia haver caigut un bac o haver-se desorientat i que, per això, no havia tornat a casa.

 

Segons informa ‘El Periòdic d’Ontinyent’, se l’havia estat buscant des de Benarrai fins a la Serra del Torrater, per les partides de la Farola i prop de l’Estació. També se l’havia buscat pel Barranc de la Bessona, per a on solia menejar-se.

 

A demés, este diumenge, des de les 9.00, s’havia organitzat un grup de busca voluntari per a continuar mirant de trobar a l’ancià desaparegut. El grup estava coordinat per la Policia Local d’Ontinyent.

 

Xics es un tio meu, per a que ho tingau en compte si rodant per ahi vejeu a algun home desorientat o algo, podeu…

Posted by Rafa Ferrero Penades on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig