Troben a Javier García López, desaparegut en Alginet

 

Actualització 28/10/2020 a les 08.55 hores. Han trobat en bon estat a Javier García López, un xic de 33 anys, desaparegut en la localitat d’Alginet, en la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Javier García López, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a Javier García López, un xic de 33 anysdesaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). El xic ha desaparegut este dissabte 17 d’octubre, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

Javier fa 1,70 metres, té el monyo curt i negre, els ulls marrons, pesa 60 quilos, és de complexió prima i té tatuatges en les mans, braços i la cama dreta. L’última volta que va ser vist portava una camisa de pijama a ratlles de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o bé enviar un correu a sosdesaparecidos@sosdesaàrecidos.es.

 

Posted by Asociación Sosdesaparecidos on Dilluns, 19 d’octubre de 2020

 

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.