Troben a Javier García López, desaparegut en Alginet

 

Actualització 28/10/2020 a les 08.55 hores. Han trobat en bon estat a Javier García López, un xic de 33 anys, desaparegut en la localitat d’Alginet, en la Ribera (València). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Javier García López, desaparegut en Alginet

Familiars i amics busquen a Javier García López, un xic de 33 anysdesaparegut en la localitat d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). El xic ha desaparegut este dissabte 17 d’octubre, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

Javier fa 1,70 metres, té el monyo curt i negre, els ulls marrons, pesa 60 quilos, és de complexió prima i té tatuatges en les mans, braços i la cama dreta. L’última volta que va ser vist portava una camisa de pijama a ratlles de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o bé enviar un correu a sosdesaparecidos@sosdesaàrecidos.es.

 

Posted by Asociación Sosdesaparecidos on Dilluns, 19 d’octubre de 2020

 

Últimes notícies

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.

Les víctimes del terrorisme omplin Mutxamel de memòria, dignitat i convivència

Mutxamel ha acollit el primer acte del Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, coincidint amb el 35 aniversari de l’atemptat més greu patit al territori. El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat la seua dignitat i ha garantit que la seua memòria continuarà viva en les noves generacions.

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.