La caiguda d’una branca pel fort vent talla la Gran Via Marqués del Túria a València

 

Una branca d’un arbre ha caigut en una de les principals vies de la ciutat, en l’avinguda Gran Via Marqués del Túria. La caiguda s’ha produït este matí cap a les 07:00 hores i el fet ha obligat a que el Centre de Gestió de Trànsit de l’Ajuntament de València ha informat que s’ha «tancat el carril esquerre» en sentit pont d’Aragó. Però, mitja hora després s’ha pogut restablir el trànsit.

 

 

Una dona ferida en caure-li una escala damunt pel vent

 

Una dona de 27 anys ha resultat ferida aquest dimecres a València en caure-li damunt una escala pel fort vent. La jove ha patit una bretxa al cap i ha sigut traslladada a l’Hospital Clínic. Segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha produït sobre les deu del matí al carrer Vicente la Roda de València, en el barri de la Malva-rosa.

  

A conseqüència del vent, la dona ha rebut l’impacte d’una escala i ha patit una bretxa al cap. La jove ha rebut assistència del Suport Vital Bàsic (SVB) abans del seu trasllat al Clínic.          

Parcs i jardins de València tancats ahir pel fort vent

 

L’Ajuntament de València va tancar al públic ahir els parcs i jardins de la ciutat que tenen una tanca al voltant, com els de Vivers o els de Monforte, davant l’alerta per fortes ratxes de vent, que aconseguiren ratxes de fins a 100 quilòmetres per hora en alguns llocs de la Comunitat.

 

En concret, els jardins tancats varen ser el del parc de l’Oest, parc d’Orriols, Jardí de Polifil, parc de Marxalenes, Els Hespèrides, jardins de Monforte, jardí Antoni Suárez, Benicalap, Aiora, jardí Professor Antonio Llombart, jardins de Vivers, Rafael Cort, Antic Hospital Pare Jofré, Franco Tormo, La Rambleta, Alfred Candel i plaça del Cedre.

       

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.

La Generalitat concedirà 2,5 milions d’euros en 2026 als mitjans de comunicació privats i a les agències de notícies per al foment del valencià

La Direcció General de Política Lingüística augmenta en 750.000 euros, un 42 %, la quantia inicialment prevista en la convocatòria

Les Corts amplien fins a 2026 l’ajuda fiscal als afectats per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes aprovaran estendre fins a 2026 els avantatges fiscals perquè els afectats per l'incendi de Campanar puguen adquirir vivenda, dins d'un decret que també introduïx una bonificació del 100% en transmissions d'explotacions de ramaderia extensiva.

El PP s’alinea amb Vox per a mantindre escuts i plaques vinculats al franquisme en la Comunitat Valenciana

El PP recolza en Les Corts la iniciativa de Vox per a evitar la retirada de construccions, escuts i plaques vinculats al franquisme en aplicació de la Llei de Concòrdia valenciana. L'oposició acusa els dos partits de voler preservar monuments que considera associats al feixisme.

El juí a Rafa Mir per presumpta agressió sexual es fixa per al 28 de maig

L'Audiència Provincial de València ha assenyalat el 28 de maig per al juí a Rafa Mir i Pablo Jara per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, amb una forta petició de pena per part de la Fiscalia i la defensa reclamant la lliure absolució.

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.