12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Camioner borratxo envestix 9 cotxes en l’aparcament d’una empresa del polígon d’Onda

Accident cotxes Onda

El camioner ha envestit els nous cotxes quan eixia del polígon | Twitter

 

Este dilluns a migdia, cap a les 14.00 hores, es va produir un accident aparatós en el centre logístic del Grup Pamesa en Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com es pot vore en les imàtgens, un camió –que acabava d’eixir del centre amb la mercaderia carregada– va envestir nou cotxes que estaven aparcats en el Camí del Palmerar, en el municipi de la Plana.

 

Segons pareix, tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, quan la Policia Local d’Onda es va presentar en la zona i li va fer la prova d’alcoholèmia al conductor, este va donar positiu amb 0,94 mg/ litre. Una xifra excessivament alta, tenint en compte que el màxim per a un conductor professional és de 0,15 mg/ litre i, per tant, el conductor multiplicava per 6 el seu màxim.

 

 

Després de la prova, la policia va imputar a A. E. V. –home de 55 anys que, a més, és reincident– un delicte contra la seguretat viària amb danys i se’l va posar a disposició judicial. Quant als cotxes, alguns danyats greument, van haver de ser retirats amb grues i han sigut avaluats per l’asseguradora. Per sort no s’ha hagut de reportar cap persona ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.