Camioner borratxo envestix 9 cotxes en l’aparcament d’una empresa del polígon d’Onda

Accident cotxes Onda

El camioner ha envestit els nous cotxes quan eixia del polígon | Twitter

 

Este dilluns a migdia, cap a les 14.00 hores, es va produir un accident aparatós en el centre logístic del Grup Pamesa en Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com es pot vore en les imàtgens, un camió –que acabava d’eixir del centre amb la mercaderia carregada– va envestir nou cotxes que estaven aparcats en el Camí del Palmerar, en el municipi de la Plana.

 

Segons pareix, tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, quan la Policia Local d’Onda es va presentar en la zona i li va fer la prova d’alcoholèmia al conductor, este va donar positiu amb 0,94 mg/ litre. Una xifra excessivament alta, tenint en compte que el màxim per a un conductor professional és de 0,15 mg/ litre i, per tant, el conductor multiplicava per 6 el seu màxim.

 

 

Després de la prova, la policia va imputar a A. E. V. –home de 55 anys que, a més, és reincident– un delicte contra la seguretat viària amb danys i se’l va posar a disposició judicial. Quant als cotxes, alguns danyats greument, van haver de ser retirats amb grues i han sigut avaluats per l’asseguradora. Per sort no s’ha hagut de reportar cap persona ferida.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.