Camioner borratxo envestix 9 cotxes en l’aparcament d’una empresa del polígon d’Onda

Accident cotxes Onda

El camioner ha envestit els nous cotxes quan eixia del polígon | Twitter

 

Este dilluns a migdia, cap a les 14.00 hores, es va produir un accident aparatós en el centre logístic del Grup Pamesa en Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com es pot vore en les imàtgens, un camió –que acabava d’eixir del centre amb la mercaderia carregada– va envestir nou cotxes que estaven aparcats en el Camí del Palmerar, en el municipi de la Plana.

 

Segons pareix, tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, quan la Policia Local d’Onda es va presentar en la zona i li va fer la prova d’alcoholèmia al conductor, este va donar positiu amb 0,94 mg/ litre. Una xifra excessivament alta, tenint en compte que el màxim per a un conductor professional és de 0,15 mg/ litre i, per tant, el conductor multiplicava per 6 el seu màxim.

 

 

Després de la prova, la policia va imputar a A. E. V. –home de 55 anys que, a més, és reincident– un delicte contra la seguretat viària amb danys i se’l va posar a disposició judicial. Quant als cotxes, alguns danyats greument, van haver de ser retirats amb grues i han sigut avaluats per l’asseguradora. Per sort no s’ha hagut de reportar cap persona ferida.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.