Camioner borratxo envestix 9 cotxes en l’aparcament d’una empresa del polígon d’Onda

Accident cotxes Onda

El camioner ha envestit els nous cotxes quan eixia del polígon | Twitter

 

Este dilluns a migdia, cap a les 14.00 hores, es va produir un accident aparatós en el centre logístic del Grup Pamesa en Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com es pot vore en les imàtgens, un camió –que acabava d’eixir del centre amb la mercaderia carregada– va envestir nou cotxes que estaven aparcats en el Camí del Palmerar, en el municipi de la Plana.

 

Segons pareix, tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, quan la Policia Local d’Onda es va presentar en la zona i li va fer la prova d’alcoholèmia al conductor, este va donar positiu amb 0,94 mg/ litre. Una xifra excessivament alta, tenint en compte que el màxim per a un conductor professional és de 0,15 mg/ litre i, per tant, el conductor multiplicava per 6 el seu màxim.

 

 

Després de la prova, la policia va imputar a A. E. V. –home de 55 anys que, a més, és reincident– un delicte contra la seguretat viària amb danys i se’l va posar a disposició judicial. Quant als cotxes, alguns danyats greument, van haver de ser retirats amb grues i han sigut avaluats per l’asseguradora. Per sort no s’ha hagut de reportar cap persona ferida.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya

La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.

El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real

El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.

L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva

L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.

La Fiscalia s’ha oposat a excarcerar a Ábalos i Koldo abans del juí pel cas de les màscares

La Fiscalia s'ha oposat al fet que José Luis Ábalos i Koldo García isquen de presó abans del juí del 7 d'abril pel cas de les màscares, en apreciar risc de fugida. Anticorrupció al·lega la proximitat de la vista, la gravetat de les penes sol·licitades i l'absència de traves concretes per a preparar la defensa des de presó.

Pérez Llorca desfilarà en el segon dia de l’Ofrena de les Falles de València

Pérez Llorca participarà este dimecres en l'Ofrena de les Falles amb Marqués de Zenete i serà el primer cap del Consell a fer-ho. La cita reunirà 130.000 participants en dos dies.

El camp assumix fins a 100 milions de sobrecost per la guerra: 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana

El sector agrari ja suporta fins a 100 milions d'euros de sobrecost per la guerra, amb pujades del 28% en gasoil i de més del 40% en fertilitzants. AVA-Asaja xifra 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana.

El València CF complix 107 anys entre la baralla per la permanència i el Nou Mestalla

El club celebra el seu 107 aniversari amb el focus a assegurar la permanència i en l'avanç del Nou Mestalla. La situació és més còmoda que en cursos previs, però encara exigix resultats.

Marcelino avisa: l’impacte de Matarazzo ha sigut immediat i la Real incomoda moltíssim

Marcelino va destacar l'efecte immediat de Matarazzo en la Reial Societat i va advertir sobre la seua pressió i transicions abans del dol del divendres. Va confirmar la baixa de Ayoze i que Gerard està llest per a ser titular.