10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Carolina Ferre i Eugeni Alemany seran els qui donaran les campanades de Cap d’Any

Carolina Ferre, presentadoora d''À Punt Directe'

Carolina Ferre, presentadoora d”À Punt Directe’ | À Punt

 

Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la televisió autonòmica recupera este important esdeveniment amb dos dels rostres més coneguts de la cadena- Ells dos donaran les campanades des de la Plaça de l’Ajuntament de València, on els últims anys el Consistori ha organitzat festes per a este dia tan assenyalat. També este Cap d’Any no ha sigut menys i València tindrà una sèrie d’actes per als veïns en la Plaça, amb motiu del canvi d’any, per quart any consecutiu. Les activitats donaran començament a les 11.00 hores del matí, a les 12.30 hores hi haurà una celebració familiar, i a la nit, a partir de les 22.30 hores, tindran lloc les actuacions musicals de Innmir, Cinnamon o Boccachico.

Eugeni Alemany, presentador de 'Atrapa'm si pots'

Eugeni Alemany, presentador de ‘Atrapa’m si pots’ | À Punt

 

Qui preferisca quedar-se en casa i no menjar el raïm en la Plaça té l’opció de fer-ho a través d’À Punt, on trobarem a Carolina Ferre, conductora del programa vespertí ‘À Punt Directe’ i el conegut humorista Eugeni Alemany, presentador de l’espai ‘Trau la llengua’ i ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de sobretaula sobre cultura general en clau d’humor. La nova Canal nou, amb a penes uns mesos de vida, es torba encara en fase de creixement, amb unes audiències molt baixetes, prop de l’1,5% amb un especial protagonisme dels informatius, entorn al 4% amb pics del 8% del share. À Punt Media de tota manera canalitza una part de la seua audiència a través d’Internet, des d’on es poden gaudir també de programes en directe, i a la carta. Des del passat juny, quan va començar les seues emissions de televisió, han reproduït 2 milions de vegades els seus continguts audiovisuals a través de les xarxes socials, i 2,9 milions a través de la web.

Aquesta elecció per a les campanades amb estos dos presentadors coneguts de l’antiga Canal 9 serà el reclam de la cadena per a captar al públic autòcton de la Comunitat Valenciana, per tal que vegen, després de sis anys, les campanades, en directe, en valencià.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.