18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Carolina Ferre i Eugeni Alemany seran els qui donaran les campanades de Cap d’Any

Carolina Ferre, presentadoora d''À Punt Directe'

Carolina Ferre, presentadoora d”À Punt Directe’ | À Punt

 

Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la televisió autonòmica recupera este important esdeveniment amb dos dels rostres més coneguts de la cadena- Ells dos donaran les campanades des de la Plaça de l’Ajuntament de València, on els últims anys el Consistori ha organitzat festes per a este dia tan assenyalat. També este Cap d’Any no ha sigut menys i València tindrà una sèrie d’actes per als veïns en la Plaça, amb motiu del canvi d’any, per quart any consecutiu. Les activitats donaran començament a les 11.00 hores del matí, a les 12.30 hores hi haurà una celebració familiar, i a la nit, a partir de les 22.30 hores, tindran lloc les actuacions musicals de Innmir, Cinnamon o Boccachico.

Eugeni Alemany, presentador de 'Atrapa'm si pots'

Eugeni Alemany, presentador de ‘Atrapa’m si pots’ | À Punt

 

Qui preferisca quedar-se en casa i no menjar el raïm en la Plaça té l’opció de fer-ho a través d’À Punt, on trobarem a Carolina Ferre, conductora del programa vespertí ‘À Punt Directe’ i el conegut humorista Eugeni Alemany, presentador de l’espai ‘Trau la llengua’ i ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de sobretaula sobre cultura general en clau d’humor. La nova Canal nou, amb a penes uns mesos de vida, es torba encara en fase de creixement, amb unes audiències molt baixetes, prop de l’1,5% amb un especial protagonisme dels informatius, entorn al 4% amb pics del 8% del share. À Punt Media de tota manera canalitza una part de la seua audiència a través d’Internet, des d’on es poden gaudir també de programes en directe, i a la carta. Des del passat juny, quan va començar les seues emissions de televisió, han reproduït 2 milions de vegades els seus continguts audiovisuals a través de les xarxes socials, i 2,9 milions a través de la web.

Aquesta elecció per a les campanades amb estos dos presentadors coneguts de l’antiga Canal 9 serà el reclam de la cadena per a captar al públic autòcton de la Comunitat Valenciana, per tal que vegen, després de sis anys, les campanades, en directe, en valencià.

Últimes notícies

Condemnada a 6 anys per intentar matar al seu bebé en calar foc al bressol

L'Audiència Provincial ha condemnat a una dona a 6 anys de presó per incendi en concurs amb assassinat en grau de temptativa després de calar foc al bressol de la seua filla de quatre mesos. La pena incorpora prohibició d'acostament durant deu anys i és recurrible.

Els premiats Rei Jaume I han reivindicat transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent, en nom dels guardonats, ha defés una mirada integradora per a afrontar els grans desafiaments i ha demanat apostar per la ciència. La cerimònia s'ha celebrat en la Llotja de València, presidida per Felip VI.

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.

El TSJCV condemna a Sanitat per la mort d’una pacient al no rebre heparina

El TSJCV ha fixat una indemnització de 100.576 euros per a les filles d'una pacient morta per un tromboembolisme pulmonar després de no rebre heparina profilàctica durant el seu ingrés.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.