Carolina Ferre i Eugeni Alemany seran els qui donaran les campanades de Cap d’Any

Ejemplo de shortcode con estilo
Carolina Ferre, presentadoora d»À Punt Directe’ | À Punt   Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la […]
Carolina Ferre, presentadoora d''À Punt Directe'

Carolina Ferre, presentadoora d»À Punt Directe’ | À Punt

 

Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la televisió autonòmica recupera este important esdeveniment amb dos dels rostres més coneguts de la cadena- Ells dos donaran les campanades des de la Plaça de l’Ajuntament de València, on els últims anys el Consistori ha organitzat festes per a este dia tan assenyalat. També este Cap d’Any no ha sigut menys i València tindrà una sèrie d’actes per als veïns en la Plaça, amb motiu del canvi d’any, per quart any consecutiu. Les activitats donaran començament a les 11.00 hores del matí, a les 12.30 hores hi haurà una celebració familiar, i a la nit, a partir de les 22.30 hores, tindran lloc les actuacions musicals de Innmir, Cinnamon o Boccachico.

Eugeni Alemany, presentador de 'Atrapa'm si pots'

Eugeni Alemany, presentador de ‘Atrapa’m si pots’ | À Punt

 

Qui preferisca quedar-se en casa i no menjar el raïm en la Plaça té l’opció de fer-ho a través d’À Punt, on trobarem a Carolina Ferre, conductora del programa vespertí ‘À Punt Directe’ i el conegut humorista Eugeni Alemany, presentador de l’espai ‘Trau la llengua’ i ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de sobretaula sobre cultura general en clau d’humor. La nova Canal nou, amb a penes uns mesos de vida, es torba encara en fase de creixement, amb unes audiències molt baixetes, prop de l’1,5% amb un especial protagonisme dels informatius, entorn al 4% amb pics del 8% del share. À Punt Media de tota manera canalitza una part de la seua audiència a través d’Internet, des d’on es poden gaudir també de programes en directe, i a la carta. Des del passat juny, quan va començar les seues emissions de televisió, han reproduït 2 milions de vegades els seus continguts audiovisuals a través de les xarxes socials, i 2,9 milions a través de la web.

Aquesta elecció per a les campanades amb estos dos presentadors coneguts de l’antiga Canal 9 serà el reclam de la cadena per a captar al públic autòcton de la Comunitat Valenciana, per tal que vegen, després de sis anys, les campanades, en directe, en valencià.

Últimes notícies

La mort de Jesús de Miguel queda sota investigació policial

La Policía Nacional investiga la mort del jugador del Club Deportivo Tenerife, de 30 anys, després d’un colp durant el partit contra l’Andorra.

Aficionats del Tenerife acomiaden Jesús de Miguel amb flors i espelmes

Els aficionats del Tenerife han homenatjat el davanter Jesús de Miguel a la porta 8 de l’estadi, després de conéixer la seua mort.

El PPCV vol arribar a cada mòbil amb IA i xarxes socials

El PPCV combinarà intel·ligència artificial i xarxes socials en la campanya de les eleccions generals del 29 de novembre. La formació vol arribar a cada votant i defensar un canvi polític.

Compromís no acudirà al ple de Les Corts durant la vaga

El plenari de l’11 i 12 de novembre coincidirà amb la vaga general del dimecres. Compromís no assistirà a la sessió eixe dia.

L’acampada per l’habitatge de València arriba al mes

El campament de la plaça de l’Ajuntament complix un mes i continuarà fins que l’assemblea decidisca alçar-lo. El desallotjament a Madrid no canvia la seua situació.

Catalá demana coordinar la resposta a l’acampada de València

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha demanat una reunió tècnica amb la Delegación del Gobierno per abordar l’acampada per la vivenda. Roger Llanes ha destacat el to conciliador de la carta.

El futbol s’uneix al condol per Jesús de Miguel

Jesús de Miguel, davanter del CD Tenerife, ha mort als 30 anys després de rebre un fort colp durant un partit. Clubs i institucions han expressat el seu condol.

Un home de 81 anys, ferit en un robatori violent a Alacant

Un home de 21 anys ha sigut detingut a Alacant després d’assaltar una persona de 81 anys, furtar-li la bossa i causar-li una ferida de cinc centímetres.