13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

70 implicats i 21 vehicles en carreres il·legals en Alzira

Carreres il·legals Alzira

La Policia ha multat als partipants de la carrera il·legal | Ajuntament d’Alzira

 

La nit del divendres 1 de novembre, la Policia Local d’Alzira va posar fi a una carrera il·legal de motos en el Polígon Industrial del Pla. A les 23.30 hores, una patrulla de la Policia Local va perseguir 2 motos que estaven participant entre elles en una competició il·legal. Encara que, primeramen,t van intentar fugir, no ho van conseguir i, finalment, van ser interceptades per la policia en un carrer del polígon. Seguidament van acudir 3 patrulles municipals més i també es va demanar la col·laboració de la Policia Nacional, que va enviar 3 patrulles.

 

Unes 70 persones i un total de 21 vehicles ocupaven el carrer i es va procedir a  comprovar la documentació de tots es presents, a més de la dels vehicles. Les persones que presenciaven les carreres eren de diferents poblacions pròximes, com Alzira, Guadassuar, Tavernes de la Valldigna, Polinyà del Xúquer, Albalat de la Ribera, Corbera, l’Alcudia, Carlet, Cullera, Favara, Alberic o Algemesí.

 

El resultat del control va ser la interposició de un total de sis denúncies, dos molt greus de 500 € i la retirada de 6 punts del carnet de conduir, i altres quatre greus de 200€.

 

Carreres il·legals Alzira

Una altra imatge de les actuacions policials   | Ajuntament d’Alzira

 

Es tracta del resultat d’un treball intens que està fent-se des de fa temps i que este cap de setmana ha donat els seus fruits. «Encara que sospitàvem i havíem rebut queixes sobre esta classe de conductes il·legals, calia tindre les proves pertinents per a acabar amb estes pràctiques totalment fora dels paràmetres legals» assegura la regidora de Seguretat, Sara Garés.

 

La situació de les carreres il·legals ha preocupat als veïns perquè afecta tant a la seguretat dels vianants, com la dels vehicles que puguen passar per allí. A més, clar està, de a les persones que porten a terme estes pràctiques. Per això, des de la Policia Local anuncien que seguiran molt pendents d’estes carreres il·legals que solen tindre lloc el cap de setmana, tant en este punt com en altres zones de la ciutat. De fet, estes últimes setmanes també es van multar, pel mateix concepte, a uns jóvens d’Alzira, per competir en la zona de Tulell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric