70 implicats i 21 vehicles en carreres il·legals en Alzira

Carreres il·legals Alzira

La Policia ha multat als partipants de la carrera il·legal | Ajuntament d’Alzira

 

La nit del divendres 1 de novembre, la Policia Local d’Alzira va posar fi a una carrera il·legal de motos en el Polígon Industrial del Pla. A les 23.30 hores, una patrulla de la Policia Local va perseguir 2 motos que estaven participant entre elles en una competició il·legal. Encara que, primeramen,t van intentar fugir, no ho van conseguir i, finalment, van ser interceptades per la policia en un carrer del polígon. Seguidament van acudir 3 patrulles municipals més i també es va demanar la col·laboració de la Policia Nacional, que va enviar 3 patrulles.

 

Unes 70 persones i un total de 21 vehicles ocupaven el carrer i es va procedir a  comprovar la documentació de tots es presents, a més de la dels vehicles. Les persones que presenciaven les carreres eren de diferents poblacions pròximes, com Alzira, Guadassuar, Tavernes de la Valldigna, Polinyà del Xúquer, Albalat de la Ribera, Corbera, l’Alcudia, Carlet, Cullera, Favara, Alberic o Algemesí.

 

El resultat del control va ser la interposició de un total de sis denúncies, dos molt greus de 500 € i la retirada de 6 punts del carnet de conduir, i altres quatre greus de 200€.

 

Carreres il·legals Alzira

Una altra imatge de les actuacions policials   | Ajuntament d’Alzira

 

Es tracta del resultat d’un treball intens que està fent-se des de fa temps i que este cap de setmana ha donat els seus fruits. «Encara que sospitàvem i havíem rebut queixes sobre esta classe de conductes il·legals, calia tindre les proves pertinents per a acabar amb estes pràctiques totalment fora dels paràmetres legals» assegura la regidora de Seguretat, Sara Garés.

 

La situació de les carreres il·legals ha preocupat als veïns perquè afecta tant a la seguretat dels vianants, com la dels vehicles que puguen passar per allí. A més, clar està, de a les persones que porten a terme estes pràctiques. Per això, des de la Policia Local anuncien que seguiran molt pendents d’estes carreres il·legals que solen tindre lloc el cap de setmana, tant en este punt com en altres zones de la ciutat. De fet, estes últimes setmanes també es van multar, pel mateix concepte, a uns jóvens d’Alzira, per competir en la zona de Tulell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.