13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

70 implicats i 21 vehicles en carreres il·legals en Alzira

Carreres il·legals Alzira

La Policia ha multat als partipants de la carrera il·legal | Ajuntament d’Alzira

 

La nit del divendres 1 de novembre, la Policia Local d’Alzira va posar fi a una carrera il·legal de motos en el Polígon Industrial del Pla. A les 23.30 hores, una patrulla de la Policia Local va perseguir 2 motos que estaven participant entre elles en una competició il·legal. Encara que, primeramen,t van intentar fugir, no ho van conseguir i, finalment, van ser interceptades per la policia en un carrer del polígon. Seguidament van acudir 3 patrulles municipals més i també es va demanar la col·laboració de la Policia Nacional, que va enviar 3 patrulles.

 

Unes 70 persones i un total de 21 vehicles ocupaven el carrer i es va procedir a  comprovar la documentació de tots es presents, a més de la dels vehicles. Les persones que presenciaven les carreres eren de diferents poblacions pròximes, com Alzira, Guadassuar, Tavernes de la Valldigna, Polinyà del Xúquer, Albalat de la Ribera, Corbera, l’Alcudia, Carlet, Cullera, Favara, Alberic o Algemesí.

 

El resultat del control va ser la interposició de un total de sis denúncies, dos molt greus de 500 € i la retirada de 6 punts del carnet de conduir, i altres quatre greus de 200€.

 

Carreres il·legals Alzira

Una altra imatge de les actuacions policials   | Ajuntament d’Alzira

 

Es tracta del resultat d’un treball intens que està fent-se des de fa temps i que este cap de setmana ha donat els seus fruits. «Encara que sospitàvem i havíem rebut queixes sobre esta classe de conductes il·legals, calia tindre les proves pertinents per a acabar amb estes pràctiques totalment fora dels paràmetres legals» assegura la regidora de Seguretat, Sara Garés.

 

La situació de les carreres il·legals ha preocupat als veïns perquè afecta tant a la seguretat dels vianants, com la dels vehicles que puguen passar per allí. A més, clar està, de a les persones que porten a terme estes pràctiques. Per això, des de la Policia Local anuncien que seguiran molt pendents d’estes carreres il·legals que solen tindre lloc el cap de setmana, tant en este punt com en altres zones de la ciutat. De fet, estes últimes setmanes també es van multar, pel mateix concepte, a uns jóvens d’Alzira, per competir en la zona de Tulell.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.