16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

70 implicats i 21 vehicles en carreres il·legals en Alzira

Carreres il·legals Alzira

La Policia ha multat als partipants de la carrera il·legal | Ajuntament d’Alzira

 

La nit del divendres 1 de novembre, la Policia Local d’Alzira va posar fi a una carrera il·legal de motos en el Polígon Industrial del Pla. A les 23.30 hores, una patrulla de la Policia Local va perseguir 2 motos que estaven participant entre elles en una competició il·legal. Encara que, primeramen,t van intentar fugir, no ho van conseguir i, finalment, van ser interceptades per la policia en un carrer del polígon. Seguidament van acudir 3 patrulles municipals més i també es va demanar la col·laboració de la Policia Nacional, que va enviar 3 patrulles.

 

Unes 70 persones i un total de 21 vehicles ocupaven el carrer i es va procedir a  comprovar la documentació de tots es presents, a més de la dels vehicles. Les persones que presenciaven les carreres eren de diferents poblacions pròximes, com Alzira, Guadassuar, Tavernes de la Valldigna, Polinyà del Xúquer, Albalat de la Ribera, Corbera, l’Alcudia, Carlet, Cullera, Favara, Alberic o Algemesí.

 

El resultat del control va ser la interposició de un total de sis denúncies, dos molt greus de 500 € i la retirada de 6 punts del carnet de conduir, i altres quatre greus de 200€.

 

Carreres il·legals Alzira

Una altra imatge de les actuacions policials   | Ajuntament d’Alzira

 

Es tracta del resultat d’un treball intens que està fent-se des de fa temps i que este cap de setmana ha donat els seus fruits. «Encara que sospitàvem i havíem rebut queixes sobre esta classe de conductes il·legals, calia tindre les proves pertinents per a acabar amb estes pràctiques totalment fora dels paràmetres legals» assegura la regidora de Seguretat, Sara Garés.

 

La situació de les carreres il·legals ha preocupat als veïns perquè afecta tant a la seguretat dels vianants, com la dels vehicles que puguen passar per allí. A més, clar està, de a les persones que porten a terme estes pràctiques. Per això, des de la Policia Local anuncien que seguiran molt pendents d’estes carreres il·legals que solen tindre lloc el cap de setmana, tant en este punt com en altres zones de la ciutat. De fet, estes últimes setmanes també es van multar, pel mateix concepte, a uns jóvens d’Alzira, per competir en la zona de Tulell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.

Pérez Llorca es mostra preocupat després de la filtració de les seues dades personals

Pérez Llorca ha reconegut que part de la seua informació personal s'ha filtrat i ha contactat amb la policia per a conéixer l'abast. Confia que els servicis tècnics aclarisquen l'ocorregut al llarg del dia

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.

La jutgessa de la dana cita al cap dels escortes de Mazón el 20 de febrer

La magistrada que investiga la gestió de la dana de 2024 ha fixat noves testificals, entre elles la del cap dels escortes de Carlos Mazón. També ha requerit a Emergències que detall quins municipis van rebre el segon És-Alert del 29 d'octubre.

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.