70 implicats i 21 vehicles en carreres il·legals en Alzira

Carreres il·legals Alzira

La Policia ha multat als partipants de la carrera il·legal | Ajuntament d’Alzira

 

La nit del divendres 1 de novembre, la Policia Local d’Alzira va posar fi a una carrera il·legal de motos en el Polígon Industrial del Pla. A les 23.30 hores, una patrulla de la Policia Local va perseguir 2 motos que estaven participant entre elles en una competició il·legal. Encara que, primeramen,t van intentar fugir, no ho van conseguir i, finalment, van ser interceptades per la policia en un carrer del polígon. Seguidament van acudir 3 patrulles municipals més i també es va demanar la col·laboració de la Policia Nacional, que va enviar 3 patrulles.

 

Unes 70 persones i un total de 21 vehicles ocupaven el carrer i es va procedir a  comprovar la documentació de tots es presents, a més de la dels vehicles. Les persones que presenciaven les carreres eren de diferents poblacions pròximes, com Alzira, Guadassuar, Tavernes de la Valldigna, Polinyà del Xúquer, Albalat de la Ribera, Corbera, l’Alcudia, Carlet, Cullera, Favara, Alberic o Algemesí.

 

El resultat del control va ser la interposició de un total de sis denúncies, dos molt greus de 500 € i la retirada de 6 punts del carnet de conduir, i altres quatre greus de 200€.

 

Carreres il·legals Alzira

Una altra imatge de les actuacions policials   | Ajuntament d’Alzira

 

Es tracta del resultat d’un treball intens que està fent-se des de fa temps i que este cap de setmana ha donat els seus fruits. «Encara que sospitàvem i havíem rebut queixes sobre esta classe de conductes il·legals, calia tindre les proves pertinents per a acabar amb estes pràctiques totalment fora dels paràmetres legals» assegura la regidora de Seguretat, Sara Garés.

 

La situació de les carreres il·legals ha preocupat als veïns perquè afecta tant a la seguretat dels vianants, com la dels vehicles que puguen passar per allí. A més, clar està, de a les persones que porten a terme estes pràctiques. Per això, des de la Policia Local anuncien que seguiran molt pendents d’estes carreres il·legals que solen tindre lloc el cap de setmana, tant en este punt com en altres zones de la ciutat. De fet, estes últimes setmanes també es van multar, pel mateix concepte, a uns jóvens d’Alzira, per competir en la zona de Tulell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.