14.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Hi ha un total de 6 persones detingudes | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa d’explotació sexual de dones en Castalla, en l’Alcoià (Alacant). Fins ara, han sigut detingudes sis persones per ser, presumptament, membres de la banda, entre els que hi ha els dos caps de l’organització.

 

Un dels caps de la banda també passava cocaïna als clients. Els sospitosos, cinc hómens (tres italians i dos espanyols), d’entre 72 i 46 anys, i una romanesa, de 32 anys, estan acusats dels presumptes delictes d’explotació sexual, tràfic de drogues, blanqueig de capitals, contra els drets dels treballadors i pertinença a una organització criminal. 

 

Els fets van començar en agost del 2019 quan agents de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena es van enterar de l‘existència d’una casa en Castalla en la que s’estarien prostituint diferents dones. 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa de prostitució en Castalla

Objectes confiscats durant l’operació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

L’organització sempre actuava igual

La banda captava a les víctimes a través de pàgines web en Internet especialitzades en servicis de prostitució, que venien principalment de Mèxic, Veneçuela, Colòmbia, Rússia, Paraguai, República Dominicana, Romania i Bulgària. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.

La Clàssica Comunitat Valenciana eixirà de La Nucia amb sis equips World Tour

La Nucia acollirà el 25 de gener l'eixida de la Clàssica Comunitat Valenciana 1969, prova UCI 1.1, amb sis equips World Tour i meta a València després de 199,5 km.

Morant demana a Pérez Llorca donar suport al nou model de finançament per als valencians

Diana Morant ha exigit a Pérez Llorca que vote a favor del sistema de finançament proposat pel Govern. Ha defés que aportaria 3.700 milions més a l'any a la Comunitat Valenciana.

Ivace+i finança un mètode integral i personalitzat per a abordar l’obesitat

La Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç finança a través de Ivace+i Innovació el projecte 'Fitme', que avalua l'obesitat de manera integral i automatitzada. Combina anàlisi de forma, biomecànica, termografia i genètica per a estimar composició corporal i risc metabòlic.

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.