14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Hi ha un total de 6 persones detingudes | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa d’explotació sexual de dones en Castalla, en l’Alcoià (Alacant). Fins ara, han sigut detingudes sis persones per ser, presumptament, membres de la banda, entre els que hi ha els dos caps de l’organització.

 

Un dels caps de la banda també passava cocaïna als clients. Els sospitosos, cinc hómens (tres italians i dos espanyols), d’entre 72 i 46 anys, i una romanesa, de 32 anys, estan acusats dels presumptes delictes d’explotació sexual, tràfic de drogues, blanqueig de capitals, contra els drets dels treballadors i pertinença a una organització criminal. 

 

Els fets van començar en agost del 2019 quan agents de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena es van enterar de l‘existència d’una casa en Castalla en la que s’estarien prostituint diferents dones. 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa de prostitució en Castalla

Objectes confiscats durant l’operació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

L’organització sempre actuava igual

La banda captava a les víctimes a través de pàgines web en Internet especialitzades en servicis de prostitució, que venien principalment de Mèxic, Veneçuela, Colòmbia, Rússia, Paraguai, República Dominicana, Romania i Bulgària. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.