Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Hi ha un total de 6 persones detingudes | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa d’explotació sexual de dones en Castalla, en l’Alcoià (Alacant). Fins ara, han sigut detingudes sis persones per ser, presumptament, membres de la banda, entre els que hi ha els dos caps de l’organització.

 

Un dels caps de la banda també passava cocaïna als clients. Els sospitosos, cinc hómens (tres italians i dos espanyols), d’entre 72 i 46 anys, i una romanesa, de 32 anys, estan acusats dels presumptes delictes d’explotació sexual, tràfic de drogues, blanqueig de capitals, contra els drets dels treballadors i pertinença a una organització criminal. 

 

Els fets van començar en agost del 2019 quan agents de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena es van enterar de l‘existència d’una casa en Castalla en la que s’estarien prostituint diferents dones. 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa de prostitució en Castalla

Objectes confiscats durant l’operació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

L’organització sempre actuava igual

La banda captava a les víctimes a través de pàgines web en Internet especialitzades en servicis de prostitució, que venien principalment de Mèxic, Veneçuela, Colòmbia, Rússia, Paraguai, República Dominicana, Romania i Bulgària. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.