Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Hi ha un total de 6 persones detingudes | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa d’explotació sexual de dones en Castalla, en l’Alcoià (Alacant). Fins ara, han sigut detingudes sis persones per ser, presumptament, membres de la banda, entre els que hi ha els dos caps de l’organització.

 

Un dels caps de la banda també passava cocaïna als clients. Els sospitosos, cinc hómens (tres italians i dos espanyols), d’entre 72 i 46 anys, i una romanesa, de 32 anys, estan acusats dels presumptes delictes d’explotació sexual, tràfic de drogues, blanqueig de capitals, contra els drets dels treballadors i pertinença a una organització criminal. 

 

Els fets van començar en agost del 2019 quan agents de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena es van enterar de l‘existència d’una casa en Castalla en la que s’estarien prostituint diferents dones. 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa de prostitució en Castalla

Objectes confiscats durant l’operació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

L’organització sempre actuava igual

La banda captava a les víctimes a través de pàgines web en Internet especialitzades en servicis de prostitució, que venien principalment de Mèxic, Veneçuela, Colòmbia, Rússia, Paraguai, República Dominicana, Romania i Bulgària. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.