Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Cau una xarxa de prostitució en Castalla

Hi ha un total de 6 persones detingudes | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa d’explotació sexual de dones en Castalla, en l’Alcoià (Alacant). Fins ara, han sigut detingudes sis persones per ser, presumptament, membres de la banda, entre els que hi ha els dos caps de l’organització.

 

Un dels caps de la banda també passava cocaïna als clients. Els sospitosos, cinc hómens (tres italians i dos espanyols), d’entre 72 i 46 anys, i una romanesa, de 32 anys, estan acusats dels presumptes delictes d’explotació sexual, tràfic de drogues, blanqueig de capitals, contra els drets dels treballadors i pertinença a una organització criminal. 

 

Els fets van començar en agost del 2019 quan agents de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena es van enterar de l‘existència d’una casa en Castalla en la que s’estarien prostituint diferents dones. 

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa de prostitució en Castalla

Objectes confiscats durant l’operació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

L’organització sempre actuava igual

La banda captava a les víctimes a través de pàgines web en Internet especialitzades en servicis de prostitució, que venien principalment de Mèxic, Veneçuela, Colòmbia, Rússia, Paraguai, República Dominicana, Romania i Bulgària. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.