Dos ciclistes ferits durant el tercer matí que es pot fer exercici en el territori valencià

Ciclista

Ciclistes ferits | Pixabay

 

Este passat dissabte es va començar a poder eixir a fer exercici a l’aire lliure des de què es va decretar l’estat d’alarma, una activitat que s’ha de fer entre les 06.00 hores a les 10.00 hores del matí i des de les 20.00 hores fins a les 23.00 hores de la nit. Davant d’este permís, són molts ciclistes els que han tornat a practicar una de les seues aficions i fins a cinc ciclistes van resultar ferits ahir diumenge.

 

Este dilluns han sigut diferents persones les que han tornat a eixir a fer deport, i a conseqüència d’això, dos ciclistes han resultat ferits en caure de la bici en el territori valencià, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Dos ciclistes ferits este matí

Un dels accidents ha tingut lloc en Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), sobre les 08.45 hores, quan un ciclista ha xocat contra un cotxe i s’ha caigut de la bicicleta en el carrer de Sant Salvador d’esta localitat. El CICU ha mobilitzat a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a l’home, de 42 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i contusions. Després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

 

Unes hores després d’este accident, el CICU ha rebut un altre avís d’un accident en el carrer de la Plana Alta de la ciutat de Castelló, en el que un ciclista havia caigut i s’havia pegat en el cap contra un banc de fusta. Fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha atés a la víctima, de 77 anys, per una fractura de fèmur i s’ha traslladat al ciclista fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.