Dos ciclistes ferits durant el tercer matí que es pot fer exercici en el territori valencià

Ciclista

Ciclistes ferits | Pixabay

 

Este passat dissabte es va començar a poder eixir a fer exercici a l’aire lliure des de què es va decretar l’estat d’alarma, una activitat que s’ha de fer entre les 06.00 hores a les 10.00 hores del matí i des de les 20.00 hores fins a les 23.00 hores de la nit. Davant d’este permís, són molts ciclistes els que han tornat a practicar una de les seues aficions i fins a cinc ciclistes van resultar ferits ahir diumenge.

 

Este dilluns han sigut diferents persones les que han tornat a eixir a fer deport, i a conseqüència d’això, dos ciclistes han resultat ferits en caure de la bici en el territori valencià, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Dos ciclistes ferits este matí

Un dels accidents ha tingut lloc en Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), sobre les 08.45 hores, quan un ciclista ha xocat contra un cotxe i s’ha caigut de la bicicleta en el carrer de Sant Salvador d’esta localitat. El CICU ha mobilitzat a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a l’home, de 42 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i contusions. Després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

 

Unes hores després d’este accident, el CICU ha rebut un altre avís d’un accident en el carrer de la Plana Alta de la ciutat de Castelló, en el que un ciclista havia caigut i s’havia pegat en el cap contra un banc de fusta. Fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha atés a la víctima, de 77 anys, per una fractura de fèmur i s’ha traslladat al ciclista fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU