14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Dos ciclistes ferits durant el tercer matí que es pot fer exercici en el territori valencià

Ciclista

Ciclistes ferits | Pixabay

 

Este passat dissabte es va començar a poder eixir a fer exercici a l’aire lliure des de què es va decretar l’estat d’alarma, una activitat que s’ha de fer entre les 06.00 hores a les 10.00 hores del matí i des de les 20.00 hores fins a les 23.00 hores de la nit. Davant d’este permís, són molts ciclistes els que han tornat a practicar una de les seues aficions i fins a cinc ciclistes van resultar ferits ahir diumenge.

 

Este dilluns han sigut diferents persones les que han tornat a eixir a fer deport, i a conseqüència d’això, dos ciclistes han resultat ferits en caure de la bici en el territori valencià, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Dos ciclistes ferits este matí

Un dels accidents ha tingut lloc en Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), sobre les 08.45 hores, quan un ciclista ha xocat contra un cotxe i s’ha caigut de la bicicleta en el carrer de Sant Salvador d’esta localitat. El CICU ha mobilitzat a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a l’home, de 42 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i contusions. Després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

 

Unes hores després d’este accident, el CICU ha rebut un altre avís d’un accident en el carrer de la Plana Alta de la ciutat de Castelló, en el que un ciclista havia caigut i s’havia pegat en el cap contra un banc de fusta. Fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha atés a la víctima, de 77 anys, per una fractura de fèmur i s’ha traslladat al ciclista fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.