9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Dos ciclistes ferits durant el tercer matí que es pot fer exercici en el territori valencià

Ciclista

Ciclistes ferits | Pixabay

 

Este passat dissabte es va començar a poder eixir a fer exercici a l’aire lliure des de què es va decretar l’estat d’alarma, una activitat que s’ha de fer entre les 06.00 hores a les 10.00 hores del matí i des de les 20.00 hores fins a les 23.00 hores de la nit. Davant d’este permís, són molts ciclistes els que han tornat a practicar una de les seues aficions i fins a cinc ciclistes van resultar ferits ahir diumenge.

 

Este dilluns han sigut diferents persones les que han tornat a eixir a fer deport, i a conseqüència d’això, dos ciclistes han resultat ferits en caure de la bici en el territori valencià, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Dos ciclistes ferits este matí

Un dels accidents ha tingut lloc en Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), sobre les 08.45 hores, quan un ciclista ha xocat contra un cotxe i s’ha caigut de la bicicleta en el carrer de Sant Salvador d’esta localitat. El CICU ha mobilitzat a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a l’home, de 42 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i contusions. Després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

 

Unes hores després d’este accident, el CICU ha rebut un altre avís d’un accident en el carrer de la Plana Alta de la ciutat de Castelló, en el que un ciclista havia caigut i s’havia pegat en el cap contra un banc de fusta. Fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha atés a la víctima, de 77 anys, per una fractura de fèmur i s’ha traslladat al ciclista fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.