Dos ciclistes ferits durant el tercer matí que es pot fer exercici en el territori valencià

Ciclista

Ciclistes ferits | Pixabay

 

Este passat dissabte es va començar a poder eixir a fer exercici a l’aire lliure des de què es va decretar l’estat d’alarma, una activitat que s’ha de fer entre les 06.00 hores a les 10.00 hores del matí i des de les 20.00 hores fins a les 23.00 hores de la nit. Davant d’este permís, són molts ciclistes els que han tornat a practicar una de les seues aficions i fins a cinc ciclistes van resultar ferits ahir diumenge.

 

Este dilluns han sigut diferents persones les que han tornat a eixir a fer deport, i a conseqüència d’això, dos ciclistes han resultat ferits en caure de la bici en el territori valencià, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Dos ciclistes ferits este matí

Un dels accidents ha tingut lloc en Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), sobre les 08.45 hores, quan un ciclista ha xocat contra un cotxe i s’ha caigut de la bicicleta en el carrer de Sant Salvador d’esta localitat. El CICU ha mobilitzat a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a l’home, de 42 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i contusions. Després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

 

Unes hores després d’este accident, el CICU ha rebut un altre avís d’un accident en el carrer de la Plana Alta de la ciutat de Castelló, en el que un ciclista havia caigut i s’havia pegat en el cap contra un banc de fusta. Fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del SVB i l’equip sanitari ha atés a la víctima, de 77 anys, per una fractura de fèmur i s’ha traslladat al ciclista fins a l’Hospital Universitari de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.