10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Cinc ciclistes ferits durant el segon matí d’eixides deportives en el territori valencià

Ciclista

Tres ciclistes han resultat ferits este matí en el territori valencià | Pixabay

 

Des d’ahir, dissabte, ja es pot eixir a passejar o a fer deport a l’aire lliure, sempre respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 20 a 23 de la nit. En el primer dia de ‘permís’, van ser molts els que van agarrar la seua bicicleta per a practicar deport i fins a sis ciclistes van resultar ferits en la jornada d’ahir.

 

Este matí de diumenge, també han sigut molts els valencians que han eixit al carrer amb les seues bicicletes i s’han tornat a produir accidents. En concret, cinc persones han resultat ferides en el territori valencià en caure de la bicicleta, segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Cinc accidents de ciclistes este matí

En Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), un xic de 15 anys ha patit un accident cap a les 8 del matí. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha acudit a la pujada de l’Ermita de la localitat, a on es trobava el xic ferit. El jove ha sigut atés per mal de cervicals i ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

D’altra banda, a les 9.15 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista que ha patit una caiguda mentres circulava per una zona de muntanya en terme municipal de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant). Fins al lloc sels fets s’ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha assistit a un home de 57 anys per traumatisme cranioencefàlic i contusió toràcica. Després de l’assistència, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda.

 

Poc després d’este accident, cap a les 9.30, el CICU ha rebut un nou avís per un accident a l’altura del quilòmetre 804 de la carretera nacional N-340, en el terme municipal de Cocentaina, en el Comtat (Alacant). El ciclista ha sigut assistit per l’equip sanitari d’una ambulància de SVB per policontusions. Una volta estabilitzat, l’home de 52 anys ha sigut evacuat a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi.

 

Poc abans de les 10 del matí, cap a les 9.45 hores, s’ha produït un accident entre dos ciclistes en València, concretament, en l’avinguda de Catalunya. El CICU ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 52 anys, i una dona, de 48. L’home ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic Universitari de la ciutat per síncope, mentres que la dona no ha hagut de ser hospitalitzada, ja que només presentava ferides superficials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.