Cinc ciclistes ferits durant el segon matí d’eixides deportives en el territori valencià

Ciclista

Tres ciclistes han resultat ferits este matí en el territori valencià | Pixabay

 

Des d’ahir, dissabte, ja es pot eixir a passejar o a fer deport a l’aire lliure, sempre respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 20 a 23 de la nit. En el primer dia de ‘permís’, van ser molts els que van agarrar la seua bicicleta per a practicar deport i fins a sis ciclistes van resultar ferits en la jornada d’ahir.

 

Este matí de diumenge, també han sigut molts els valencians que han eixit al carrer amb les seues bicicletes i s’han tornat a produir accidents. En concret, cinc persones han resultat ferides en el territori valencià en caure de la bicicleta, segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Cinc accidents de ciclistes este matí

En Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), un xic de 15 anys ha patit un accident cap a les 8 del matí. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha acudit a la pujada de l’Ermita de la localitat, a on es trobava el xic ferit. El jove ha sigut atés per mal de cervicals i ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

D’altra banda, a les 9.15 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista que ha patit una caiguda mentres circulava per una zona de muntanya en terme municipal de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant). Fins al lloc sels fets s’ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha assistit a un home de 57 anys per traumatisme cranioencefàlic i contusió toràcica. Després de l’assistència, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda.

 

Poc després d’este accident, cap a les 9.30, el CICU ha rebut un nou avís per un accident a l’altura del quilòmetre 804 de la carretera nacional N-340, en el terme municipal de Cocentaina, en el Comtat (Alacant). El ciclista ha sigut assistit per l’equip sanitari d’una ambulància de SVB per policontusions. Una volta estabilitzat, l’home de 52 anys ha sigut evacuat a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi.

 

Poc abans de les 10 del matí, cap a les 9.45 hores, s’ha produït un accident entre dos ciclistes en València, concretament, en l’avinguda de Catalunya. El CICU ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 52 anys, i una dona, de 48. L’home ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic Universitari de la ciutat per síncope, mentres que la dona no ha hagut de ser hospitalitzada, ja que només presentava ferides superficials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.