14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Cinc ciclistes ferits durant el segon matí d’eixides deportives en el territori valencià

Ciclista

Tres ciclistes han resultat ferits este matí en el territori valencià | Pixabay

 

Des d’ahir, dissabte, ja es pot eixir a passejar o a fer deport a l’aire lliure, sempre respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 20 a 23 de la nit. En el primer dia de ‘permís’, van ser molts els que van agarrar la seua bicicleta per a practicar deport i fins a sis ciclistes van resultar ferits en la jornada d’ahir.

 

Este matí de diumenge, també han sigut molts els valencians que han eixit al carrer amb les seues bicicletes i s’han tornat a produir accidents. En concret, cinc persones han resultat ferides en el territori valencià en caure de la bicicleta, segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Cinc accidents de ciclistes este matí

En Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), un xic de 15 anys ha patit un accident cap a les 8 del matí. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha acudit a la pujada de l’Ermita de la localitat, a on es trobava el xic ferit. El jove ha sigut atés per mal de cervicals i ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

D’altra banda, a les 9.15 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista que ha patit una caiguda mentres circulava per una zona de muntanya en terme municipal de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant). Fins al lloc sels fets s’ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha assistit a un home de 57 anys per traumatisme cranioencefàlic i contusió toràcica. Després de l’assistència, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda.

 

Poc després d’este accident, cap a les 9.30, el CICU ha rebut un nou avís per un accident a l’altura del quilòmetre 804 de la carretera nacional N-340, en el terme municipal de Cocentaina, en el Comtat (Alacant). El ciclista ha sigut assistit per l’equip sanitari d’una ambulància de SVB per policontusions. Una volta estabilitzat, l’home de 52 anys ha sigut evacuat a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi.

 

Poc abans de les 10 del matí, cap a les 9.45 hores, s’ha produït un accident entre dos ciclistes en València, concretament, en l’avinguda de Catalunya. El CICU ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 52 anys, i una dona, de 48. L’home ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic Universitari de la ciutat per síncope, mentres que la dona no ha hagut de ser hospitalitzada, ja que només presentava ferides superficials.

Últimes notícies

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.

Djokovic despatxa a Pedro Martínez i se cita amb Maestrelli en segona ronda

Djokovic va guanyar en tres sets a Pedro Martínez i es va ficar en segona ronda de l'Obert d'Austràlia. Va gestionar el desgast malgrat els dubtes físics i jugarà amb Maestrelli.

El València Basket pretén aprofitar la baixada del París per a tornar a guanyar

El València Basket, després de dos derrotes seguides, rep al Paris Basketball amb la vista posada a tallar la seua mala ratxa. El dol arriba amb el rècord de Pedro Martínez en la banqueta.

El València, amb defensa i porteria en quadre davant l’Espanyol

El València rep a l'Espanyol amb només un central sa i un lateral per banda, i amb un únic portera del primer equip. Lesions, sancions i l'expulsió de Rivero condicionen la convocatòria.

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.