Cinc ciclistes ferits durant el segon matí d’eixides deportives en el territori valencià

Ciclista

Tres ciclistes han resultat ferits este matí en el territori valencià | Pixabay

 

Des d’ahir, dissabte, ja es pot eixir a passejar o a fer deport a l’aire lliure, sempre respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 20 a 23 de la nit. En el primer dia de ‘permís’, van ser molts els que van agarrar la seua bicicleta per a practicar deport i fins a sis ciclistes van resultar ferits en la jornada d’ahir.

 

Este matí de diumenge, també han sigut molts els valencians que han eixit al carrer amb les seues bicicletes i s’han tornat a produir accidents. En concret, cinc persones han resultat ferides en el territori valencià en caure de la bicicleta, segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Cinc accidents de ciclistes este matí

En Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), un xic de 15 anys ha patit un accident cap a les 8 del matí. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha acudit a la pujada de l’Ermita de la localitat, a on es trobava el xic ferit. El jove ha sigut atés per mal de cervicals i ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

D’altra banda, a les 9.15 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista que ha patit una caiguda mentres circulava per una zona de muntanya en terme municipal de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant). Fins al lloc sels fets s’ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha assistit a un home de 57 anys per traumatisme cranioencefàlic i contusió toràcica. Després de l’assistència, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda.

 

Poc després d’este accident, cap a les 9.30, el CICU ha rebut un nou avís per un accident a l’altura del quilòmetre 804 de la carretera nacional N-340, en el terme municipal de Cocentaina, en el Comtat (Alacant). El ciclista ha sigut assistit per l’equip sanitari d’una ambulància de SVB per policontusions. Una volta estabilitzat, l’home de 52 anys ha sigut evacuat a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi.

 

Poc abans de les 10 del matí, cap a les 9.45 hores, s’ha produït un accident entre dos ciclistes en València, concretament, en l’avinguda de Catalunya. El CICU ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 52 anys, i una dona, de 48. L’home ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic Universitari de la ciutat per síncope, mentres que la dona no ha hagut de ser hospitalitzada, ja que només presentava ferides superficials.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.