Cinc ciclistes ferits durant el segon matí d’eixides deportives en el territori valencià

Ciclista

Tres ciclistes han resultat ferits este matí en el territori valencià | Pixabay

 

Des d’ahir, dissabte, ja es pot eixir a passejar o a fer deport a l’aire lliure, sempre respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 20 a 23 de la nit. En el primer dia de ‘permís’, van ser molts els que van agarrar la seua bicicleta per a practicar deport i fins a sis ciclistes van resultar ferits en la jornada d’ahir.

 

Este matí de diumenge, també han sigut molts els valencians que han eixit al carrer amb les seues bicicletes i s’han tornat a produir accidents. En concret, cinc persones han resultat ferides en el territori valencià en caure de la bicicleta, segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Cinc accidents de ciclistes este matí

En Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), un xic de 15 anys ha patit un accident cap a les 8 del matí. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha acudit a la pujada de l’Ermita de la localitat, a on es trobava el xic ferit. El jove ha sigut atés per mal de cervicals i ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

D’altra banda, a les 9.15 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista que ha patit una caiguda mentres circulava per una zona de muntanya en terme municipal de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant). Fins al lloc sels fets s’ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha assistit a un home de 57 anys per traumatisme cranioencefàlic i contusió toràcica. Després de l’assistència, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda.

 

Poc després d’este accident, cap a les 9.30, el CICU ha rebut un nou avís per un accident a l’altura del quilòmetre 804 de la carretera nacional N-340, en el terme municipal de Cocentaina, en el Comtat (Alacant). El ciclista ha sigut assistit per l’equip sanitari d’una ambulància de SVB per policontusions. Una volta estabilitzat, l’home de 52 anys ha sigut evacuat a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi.

 

Poc abans de les 10 del matí, cap a les 9.45 hores, s’ha produït un accident entre dos ciclistes en València, concretament, en l’avinguda de Catalunya. El CICU ha mobilitzat una ambulància de SVB i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 52 anys, i una dona, de 48. L’home ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic Universitari de la ciutat per síncope, mentres que la dona no ha hagut de ser hospitalitzada, ja que només presentava ferides superficials.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.