Sense coincidències d’ADN amb el bebé mort en un abocador d’Onda

Residus

Reciplasa, abocador a on es va trobar el cadàver del bebé | Google Maps

 

Fa dos anys, en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es va tobar el cos d’un bebé en una planta de residus. Ara i, després de diferents proves per tal de trobar la mare de la criatura, cap coincidix genèticament.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, els fets van passar cap a les 18.00 hores de la vesprada del 16 de març de 2018, en la planta de residus Reciplasa, a on uns treballadors van detectar alguna cosa estranya. Els empleats, a pesar de què inicialment pensaven que es tractava d’un ninot, realment era el cadàver d’un bebé.

 

Fins al lloc acudiren tant els agents de la Guàrdia Civil com els servicis sanitaris, que van confirmar la mort de la criatura. Cal destacar que alguns dels treballadors van haver de ser atesos en patir una crisi de nervis davant d’este fet.

 

Durant este temps s’han fet un total de 20 comparacions amb les possibles mares candidates, de moment sense èxit, totes elles amb resultats negatius. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil seguix amb una complicada investigació des de l’inici, ja que el cos va aparéixer en un punt del procés en el que els residus ja són comuns, procedents de molts municipis castellonencs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell amplia fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar i per a la ramaderia extensiva

El Consell aprova un decret llei que prolonga fins a 2026 les bonificacions del TPAJD als afectats per l'incendi de Campanar i alleuja la càrrega fiscal a la ramaderia extensiva per a facilitar el seu relleu generacional.

Pradas admet que les notes manuscrites eren seues i demana frenar la prova cal·ligràfica

Salomé Pradas reconeix que les notes manuscrites del Cecopi durant la gestió de la dana són seues i sol·licita a la jutgessa que suspenga la prova cal·ligràfica prevista en la causa.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.