Sense coincidències d’ADN amb el bebé mort en un abocador d’Onda

Residus

Reciplasa, abocador a on es va trobar el cadàver del bebé | Google Maps

 

Fa dos anys, en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es va tobar el cos d’un bebé en una planta de residus. Ara i, després de diferents proves per tal de trobar la mare de la criatura, cap coincidix genèticament.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, els fets van passar cap a les 18.00 hores de la vesprada del 16 de març de 2018, en la planta de residus Reciplasa, a on uns treballadors van detectar alguna cosa estranya. Els empleats, a pesar de què inicialment pensaven que es tractava d’un ninot, realment era el cadàver d’un bebé.

 

Fins al lloc acudiren tant els agents de la Guàrdia Civil com els servicis sanitaris, que van confirmar la mort de la criatura. Cal destacar que alguns dels treballadors van haver de ser atesos en patir una crisi de nervis davant d’este fet.

 

Durant este temps s’han fet un total de 20 comparacions amb les possibles mares candidates, de moment sense èxit, totes elles amb resultats negatius. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil seguix amb una complicada investigació des de l’inici, ja que el cos va aparéixer en un punt del procés en el que els residus ja són comuns, procedents de molts municipis castellonencs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.