Sense coincidències d’ADN amb el bebé mort en un abocador d’Onda

Residus

Reciplasa, abocador a on es va trobar el cadàver del bebé | Google Maps

 

Fa dos anys, en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es va tobar el cos d’un bebé en una planta de residus. Ara i, després de diferents proves per tal de trobar la mare de la criatura, cap coincidix genèticament.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, els fets van passar cap a les 18.00 hores de la vesprada del 16 de març de 2018, en la planta de residus Reciplasa, a on uns treballadors van detectar alguna cosa estranya. Els empleats, a pesar de què inicialment pensaven que es tractava d’un ninot, realment era el cadàver d’un bebé.

 

Fins al lloc acudiren tant els agents de la Guàrdia Civil com els servicis sanitaris, que van confirmar la mort de la criatura. Cal destacar que alguns dels treballadors van haver de ser atesos en patir una crisi de nervis davant d’este fet.

 

Durant este temps s’han fet un total de 20 comparacions amb les possibles mares candidates, de moment sense èxit, totes elles amb resultats negatius. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil seguix amb una complicada investigació des de l’inici, ja que el cos va aparéixer en un punt del procés en el que els residus ja són comuns, procedents de molts municipis castellonencs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.