Sense coincidències d’ADN amb el bebé mort en un abocador d’Onda

Residus

Reciplasa, abocador a on es va trobar el cadàver del bebé | Google Maps

 

Fa dos anys, en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es va tobar el cos d’un bebé en una planta de residus. Ara i, després de diferents proves per tal de trobar la mare de la criatura, cap coincidix genèticament.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, els fets van passar cap a les 18.00 hores de la vesprada del 16 de març de 2018, en la planta de residus Reciplasa, a on uns treballadors van detectar alguna cosa estranya. Els empleats, a pesar de què inicialment pensaven que es tractava d’un ninot, realment era el cadàver d’un bebé.

 

Fins al lloc acudiren tant els agents de la Guàrdia Civil com els servicis sanitaris, que van confirmar la mort de la criatura. Cal destacar que alguns dels treballadors van haver de ser atesos en patir una crisi de nervis davant d’este fet.

 

Durant este temps s’han fet un total de 20 comparacions amb les possibles mares candidates, de moment sense èxit, totes elles amb resultats negatius. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil seguix amb una complicada investigació des de l’inici, ja que el cos va aparéixer en un punt del procés en el que els residus ja són comuns, procedents de molts municipis castellonencs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.