Sense coincidències d’ADN amb el bebé mort en un abocador d’Onda

Residus

Reciplasa, abocador a on es va trobar el cadàver del bebé | Google Maps

 

Fa dos anys, en la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es va tobar el cos d’un bebé en una planta de residus. Ara i, després de diferents proves per tal de trobar la mare de la criatura, cap coincidix genèticament.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, els fets van passar cap a les 18.00 hores de la vesprada del 16 de març de 2018, en la planta de residus Reciplasa, a on uns treballadors van detectar alguna cosa estranya. Els empleats, a pesar de què inicialment pensaven que es tractava d’un ninot, realment era el cadàver d’un bebé.

 

Fins al lloc acudiren tant els agents de la Guàrdia Civil com els servicis sanitaris, que van confirmar la mort de la criatura. Cal destacar que alguns dels treballadors van haver de ser atesos en patir una crisi de nervis davant d’este fet.

 

Durant este temps s’han fet un total de 20 comparacions amb les possibles mares candidates, de moment sense èxit, totes elles amb resultats negatius. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil seguix amb una complicada investigació des de l’inici, ja que el cos va aparéixer en un punt del procés en el que els residus ja són comuns, procedents de molts municipis castellonencs.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.