5 anys i mig de presó per a una dona que va intentar cremar viva a una altra a Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys i mig de presó per un delicte d’homicidi i un altre de robatori amb violència, tots dos en grau de temptativa, a una dona que va intentar matar a una altra cremant-la viva per a robar-li la bossa.

 

L’ara condemnada no podrà acostar-se a la víctima durant huit anys i la indemnitzarà amb 5.000 euros pels danys morals que va patir. Durant la celebració del judici, el passat 8 de juliol, la Fiscalia i la defensa de l’encausada van presentar un escrit de comú acord, en el qual la condemnada va mostrar la seua conformitat amb els fets i amb la pena imposada.

 

D’acord amb la resolució, l’intent d’homicidi va succeir el 3 de febrer de 2019 quan la víctima passejava amb la seua filla, un bebé de deu mesos, per un carrer del municipi de La Vall d’Uixó i la penada la va abordar per sorpresa, la va ruixar amb gasolina i la va amenaçar amb calar-li foc amb un encenedor que portava encés a la mà. En aqueix moment, l‘agressora li va exigir que li donara la bossa, la qual cosa la víctima va fer immediatament davant el temor que tenia per la seua pròpia integritat i per la del bebé.

 

Instants després, la perjudicada va eixir en persecució de la lladre i li va requerir les seues pertinences. La condemnada la va tirar al sòl d’una espenta i, amb la intenció de posar fi a la seua vida, va intentar encendre l’encenedor en repetides ocasions, la qual cosa no va aconseguir gràcies a la intervenció de diverses persones que van impedir que calarà foc a la víctima.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.