5 anys i mig de presó per a una dona que va intentar cremar viva a una altra a Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys i mig de presó per un delicte d’homicidi i un altre de robatori amb violència, tots dos en grau de temptativa, a una dona que va intentar matar a una altra cremant-la viva per a robar-li la bossa.

 

L’ara condemnada no podrà acostar-se a la víctima durant huit anys i la indemnitzarà amb 5.000 euros pels danys morals que va patir. Durant la celebració del judici, el passat 8 de juliol, la Fiscalia i la defensa de l’encausada van presentar un escrit de comú acord, en el qual la condemnada va mostrar la seua conformitat amb els fets i amb la pena imposada.

 

D’acord amb la resolució, l’intent d’homicidi va succeir el 3 de febrer de 2019 quan la víctima passejava amb la seua filla, un bebé de deu mesos, per un carrer del municipi de La Vall d’Uixó i la penada la va abordar per sorpresa, la va ruixar amb gasolina i la va amenaçar amb calar-li foc amb un encenedor que portava encés a la mà. En aqueix moment, l‘agressora li va exigir que li donara la bossa, la qual cosa la víctima va fer immediatament davant el temor que tenia per la seua pròpia integritat i per la del bebé.

 

Instants després, la perjudicada va eixir en persecució de la lladre i li va requerir les seues pertinences. La condemnada la va tirar al sòl d’una espenta i, amb la intenció de posar fi a la seua vida, va intentar encendre l’encenedor en repetides ocasions, la qual cosa no va aconseguir gràcies a la intervenció de diverses persones que van impedir que calarà foc a la víctima.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.