Condemna de 15 anys i mig de presó al ‘caníbal de las Ventas

 

La Secció Cinquena de l’Audiència Provincial de Madrid ha condemnat al ‘caníbal de la Ventas’ a 15 anys i cinc mesos de presó per matar a la seua mare, esquarterar-la i alimentar-se d’ella durant almenys 15 dies en 2019.

L’Audiència Provincial de Madrid considera que l’autor no tenia anul·lades les seues facultats mentals quan es van produir els fets i condemna al ‘caníbal de las Ventas’ per un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, tots dos amb agreujant de parentiu.

L’autor de l’assassinat complirà la sentència de 15 anys i 5 mesos en un centre penitenciari, 15 anys pel delicte d’homicidi i 5 mesos pel de profanació del cadàver de la seua mare.

“Ni per les proves documentals obrants en actuacions, ni per les declaracions dels testimonis que han deposat en l’acte del judici oral, ha resultat provat que l’acusat patira una alteració psíquica que li dificultara el processament correcte de la informació”, diu part de la sentència.

L’homicida va declarar haver matat a la seua mare en sentir veus que li pressionaven a fer-ho.

No obstant això, els dos experts que van fer l’avaluació psiquiàtrica de l’autor de l’homicidi van concloure que no s’apreciava simptomatologia psicòtica i que podia distingir entre el que estava bé i el que estava mal.

La sentència va per la mateixa línia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.