Condemna de 15 anys i mig de presó al ‘caníbal de las Ventas

 

La Secció Cinquena de l’Audiència Provincial de Madrid ha condemnat al ‘caníbal de la Ventas’ a 15 anys i cinc mesos de presó per matar a la seua mare, esquarterar-la i alimentar-se d’ella durant almenys 15 dies en 2019.

L’Audiència Provincial de Madrid considera que l’autor no tenia anul·lades les seues facultats mentals quan es van produir els fets i condemna al ‘caníbal de las Ventas’ per un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, tots dos amb agreujant de parentiu.

L’autor de l’assassinat complirà la sentència de 15 anys i 5 mesos en un centre penitenciari, 15 anys pel delicte d’homicidi i 5 mesos pel de profanació del cadàver de la seua mare.

“Ni per les proves documentals obrants en actuacions, ni per les declaracions dels testimonis que han deposat en l’acte del judici oral, ha resultat provat que l’acusat patira una alteració psíquica que li dificultara el processament correcte de la informació”, diu part de la sentència.

L’homicida va declarar haver matat a la seua mare en sentir veus que li pressionaven a fer-ho.

No obstant això, els dos experts que van fer l’avaluació psiquiàtrica de l’autor de l’homicidi van concloure que no s’apreciava simptomatologia psicòtica i que podia distingir entre el que estava bé i el que estava mal.

La sentència va per la mateixa línia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.