Condemna de 15 anys i mig de presó al ‘caníbal de las Ventas

 

La Secció Cinquena de l’Audiència Provincial de Madrid ha condemnat al ‘caníbal de la Ventas’ a 15 anys i cinc mesos de presó per matar a la seua mare, esquarterar-la i alimentar-se d’ella durant almenys 15 dies en 2019.

L’Audiència Provincial de Madrid considera que l’autor no tenia anul·lades les seues facultats mentals quan es van produir els fets i condemna al ‘caníbal de las Ventas’ per un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, tots dos amb agreujant de parentiu.

L’autor de l’assassinat complirà la sentència de 15 anys i 5 mesos en un centre penitenciari, 15 anys pel delicte d’homicidi i 5 mesos pel de profanació del cadàver de la seua mare.

«Ni per les proves documentals obrants en actuacions, ni per les declaracions dels testimonis que han deposat en l’acte del judici oral, ha resultat provat que l’acusat patira una alteració psíquica que li dificultara el processament correcte de la informació», diu part de la sentència.

L’homicida va declarar haver matat a la seua mare en sentir veus que li pressionaven a fer-ho.

No obstant això, els dos experts que van fer l’avaluació psiquiàtrica de l’autor de l’homicidi van concloure que no s’apreciava simptomatologia psicòtica i que podia distingir entre el que estava bé i el que estava mal.

La sentència va per la mateixa línia.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.