Condemnat a 12 anys un pederasta que va abusar i violar la seua fillastra menor fins deixar-la embarassada a València

La secció quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat a 12 anys de presó per un delicte d'abús sexual a un home que va forçar durant uns dos anys i va deixar embarassada a la filla de la seua parella sentimental quan la menor, amb la qual havia conviscut des que tenia onze mesos, era una adolescent de 15. El condemnat, de 37 anys en el moment dels fets, amenaçava a la xiqueta amb fer mal als seus gossos als quals tenia un «profund afecte», i haurà d'indemnitzar a la menor amb 10.000 euros pels danys morals que li va causar i no podrà comunicar-se ni contactar amb ella durant deu anys a una distància inferior a 500 metres.

Els fets van succeir entre els anys 2015 a 2017 quan el pederasta, que mantenia una relació sentimental de més de 15 anys amb la mare de la menor, aprofitava que la xiqueta dormia sola en una habitació de l'habitatge familiar, per a portar-la al balcó on col·locava mantes per a evitar ser vistos i, mitjançant amenaces, sotmetre-la a tocaments i posteriorment a violacions.Segons explica la sentència, els abusos es van produir des que la xiqueta tenia 15 anys, fins que va complir 17, quan va quedar embarassada del condemnat, que l'amenaçava assegurant que anava a causar dany als seus dos gossos i a colpejar-los «sent conscient del profund afecte que tenia la menor als animals, o que contaria coses a la seua mare per a posar-la en contra seua». La mare i la menor van denunciar en setembre de 2017 els abusos i les violacions. La sala ha considerat que, malgrat la versió de l'acusat que les relacions van ser consentides, va haver-hi abusos sexuals sense consentiment i amb el subtipus agreujat de revelliment i parentiu, en haver admés el padrastre parcialment els fets davant l'evidència de l'embaràs i els testimonis i proves pericials que «posen en relleu la veracitat del relatat en evidenciar els escassos escrúpols de violar una menor (…) que ha tractat com una filla des que era un bebé i eixe caràcter violent que es desplega en les actuacions».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.