Condemnat a 12 anys un pederasta que va abusar i violar la seua fillastra menor fins deixar-la embarassada a València

La secció quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat a 12 anys de presó per un delicte d'abús sexual a un home que va forçar durant uns dos anys i va deixar embarassada a la filla de la seua parella sentimental quan la menor, amb la qual havia conviscut des que tenia onze mesos, era una adolescent de 15. El condemnat, de 37 anys en el moment dels fets, amenaçava a la xiqueta amb fer mal als seus gossos als quals tenia un «profund afecte», i haurà d'indemnitzar a la menor amb 10.000 euros pels danys morals que li va causar i no podrà comunicar-se ni contactar amb ella durant deu anys a una distància inferior a 500 metres.

Els fets van succeir entre els anys 2015 a 2017 quan el pederasta, que mantenia una relació sentimental de més de 15 anys amb la mare de la menor, aprofitava que la xiqueta dormia sola en una habitació de l'habitatge familiar, per a portar-la al balcó on col·locava mantes per a evitar ser vistos i, mitjançant amenaces, sotmetre-la a tocaments i posteriorment a violacions.Segons explica la sentència, els abusos es van produir des que la xiqueta tenia 15 anys, fins que va complir 17, quan va quedar embarassada del condemnat, que l'amenaçava assegurant que anava a causar dany als seus dos gossos i a colpejar-los «sent conscient del profund afecte que tenia la menor als animals, o que contaria coses a la seua mare per a posar-la en contra seua». La mare i la menor van denunciar en setembre de 2017 els abusos i les violacions. La sala ha considerat que, malgrat la versió de l'acusat que les relacions van ser consentides, va haver-hi abusos sexuals sense consentiment i amb el subtipus agreujat de revelliment i parentiu, en haver admés el padrastre parcialment els fets davant l'evidència de l'embaràs i els testimonis i proves pericials que «posen en relleu la veracitat del relatat en evidenciar els escassos escrúpols de violar una menor (…) que ha tractat com una filla des que era un bebé i eixe caràcter violent que es desplega en les actuacions».

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.