Condemnat a 12 anys un pederasta que va abusar i violar la seua fillastra menor fins deixar-la embarassada a València

La secció quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat a 12 anys de presó per un delicte d'abús sexual a un home que va forçar durant uns dos anys i va deixar embarassada a la filla de la seua parella sentimental quan la menor, amb la qual havia conviscut des que tenia onze mesos, era una adolescent de 15. El condemnat, de 37 anys en el moment dels fets, amenaçava a la xiqueta amb fer mal als seus gossos als quals tenia un «profund afecte», i haurà d'indemnitzar a la menor amb 10.000 euros pels danys morals que li va causar i no podrà comunicar-se ni contactar amb ella durant deu anys a una distància inferior a 500 metres.

Els fets van succeir entre els anys 2015 a 2017 quan el pederasta, que mantenia una relació sentimental de més de 15 anys amb la mare de la menor, aprofitava que la xiqueta dormia sola en una habitació de l'habitatge familiar, per a portar-la al balcó on col·locava mantes per a evitar ser vistos i, mitjançant amenaces, sotmetre-la a tocaments i posteriorment a violacions.Segons explica la sentència, els abusos es van produir des que la xiqueta tenia 15 anys, fins que va complir 17, quan va quedar embarassada del condemnat, que l'amenaçava assegurant que anava a causar dany als seus dos gossos i a colpejar-los «sent conscient del profund afecte que tenia la menor als animals, o que contaria coses a la seua mare per a posar-la en contra seua». La mare i la menor van denunciar en setembre de 2017 els abusos i les violacions. La sala ha considerat que, malgrat la versió de l'acusat que les relacions van ser consentides, va haver-hi abusos sexuals sense consentiment i amb el subtipus agreujat de revelliment i parentiu, en haver admés el padrastre parcialment els fets davant l'evidència de l'embaràs i els testimonis i proves pericials que «posen en relleu la veracitat del relatat en evidenciar els escassos escrúpols de violar una menor (…) que ha tractat com una filla des que era un bebé i eixe caràcter violent que es desplega en les actuacions».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.