Condemnat a 12 anys un pederasta que va abusar i violar la seua fillastra menor fins deixar-la embarassada a València

La secció quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat a 12 anys de presó per un delicte d'abús sexual a un home que va forçar durant uns dos anys i va deixar embarassada a la filla de la seua parella sentimental quan la menor, amb la qual havia conviscut des que tenia onze mesos, era una adolescent de 15. El condemnat, de 37 anys en el moment dels fets, amenaçava a la xiqueta amb fer mal als seus gossos als quals tenia un «profund afecte», i haurà d'indemnitzar a la menor amb 10.000 euros pels danys morals que li va causar i no podrà comunicar-se ni contactar amb ella durant deu anys a una distància inferior a 500 metres.

Els fets van succeir entre els anys 2015 a 2017 quan el pederasta, que mantenia una relació sentimental de més de 15 anys amb la mare de la menor, aprofitava que la xiqueta dormia sola en una habitació de l'habitatge familiar, per a portar-la al balcó on col·locava mantes per a evitar ser vistos i, mitjançant amenaces, sotmetre-la a tocaments i posteriorment a violacions.Segons explica la sentència, els abusos es van produir des que la xiqueta tenia 15 anys, fins que va complir 17, quan va quedar embarassada del condemnat, que l'amenaçava assegurant que anava a causar dany als seus dos gossos i a colpejar-los «sent conscient del profund afecte que tenia la menor als animals, o que contaria coses a la seua mare per a posar-la en contra seua». La mare i la menor van denunciar en setembre de 2017 els abusos i les violacions. La sala ha considerat que, malgrat la versió de l'acusat que les relacions van ser consentides, va haver-hi abusos sexuals sense consentiment i amb el subtipus agreujat de revelliment i parentiu, en haver admés el padrastre parcialment els fets davant l'evidència de l'embaràs i els testimonis i proves pericials que «posen en relleu la veracitat del relatat en evidenciar els escassos escrúpols de violar una menor (…) que ha tractat com una filla des que era un bebé i eixe caràcter violent que es desplega en les actuacions».

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.