Condemnat a dos anys de presó per intentar matar en Castelló a qui pensava que era l’amant de la seua dona

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa a un home que va intentar tallar-li el coll a un altre perquè estava convençut de què mantenia una relació amb la seua dona.

 

La sentència, fruit d’un acord entre el Ministeri Fiscal i l’advocat de la defensa pel que van presentar una qualificació conjunta quan començà el juí, aprecia les circumstàncies atenuants d’arravatament, obcecació o un altre estat passional, i de reparació del mal. El condemnat haurà d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima, que va patir lesions en una cella i en una .

 

Intentà tallar-li el coll en la taverna que regentava

Els fets es van produir el 15 de juny de 2019 en Castelló, quan la víctima va entrar al costat d’un grup d’amics en la taverna que regentava l’acusat, de 48 anys. Quan el perjudicat va demanar parlar amb la dona del penat, ell, que estava convençut de què els dos mantenien una relació íntima, li va demanar que pujaren al pis de dalt de l’establiment.

 

Una volta allà, l’hostaler li va pegar una punyada en la cella al client i va intentar tallar-li el coll amb un ganivet de cuina de 15 centímetres. L’agredit va intentar protegir-se i per instint va col·locar la en el tall de l’arma, cosa que li va causar talls en diversos dits de la mà. Els dos hòmens van caure per les escales del local fins a la planta baixa, a on els altres clients del bar van intervindre i li van llevar el ganivet al condemnat, qui continuava cridant «et mate», en referència a la víctima. El ferit va tardar deu dies a curar-se de les lesions que va patir en la cella i en els dits de la mà esquerra.

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.

Detonats 68 projectils de la Guerra Civil trobats a Villores

La Guàrdia Civil ha fet esclatar de manera controlada 68 projectils de la Guerra Civil localitzats a Villores (Castelló), que mantenien intacta la seua capacitat destructiva malgrat l’avançat deteriorament.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ el 29 d’agost

València acollirà el dissabte 29 d'agost una nova concentració de protesta per la gestió de la DANA d'octubre de 2024, amb el lema 'Mazón a presó', convocada per desenes d'entitats socials.

Lladró dona una nova vida a Mickey i Donald en porcellana artística

Lladró ha llançat a València una nova col·lecció artesanal de figures de Mickey Mouse i el Pato Donald en porcellana, amb un llenguatge visual renovat i influències de l’art pop. La peça estrella és Mickey Mouse Doodle, de 58 centímetres i més de 600 hores de treball entre tècnica i ornamentació.

Extingit l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos, prop de la CV-35, s’ha donat per extingit este dilluns a les 12.30 hores després d’una nit d’intens treball dels bombers i efectius forestals. L’origen del foc podria estar relacionat amb la caiguda d’un llamp, segons ha assenyalat l’alcalde del municipi, Rafael Giménez.

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.