Condemnat a dos anys de presó per intentar matar en Castelló a qui pensava que era l’amant de la seua dona

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa a un home que va intentar tallar-li el coll a un altre perquè estava convençut de què mantenia una relació amb la seua dona.

 

La sentència, fruit d’un acord entre el Ministeri Fiscal i l’advocat de la defensa pel que van presentar una qualificació conjunta quan començà el juí, aprecia les circumstàncies atenuants d’arravatament, obcecació o un altre estat passional, i de reparació del mal. El condemnat haurà d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima, que va patir lesions en una cella i en una .

 

Intentà tallar-li el coll en la taverna que regentava

Els fets es van produir el 15 de juny de 2019 en Castelló, quan la víctima va entrar al costat d’un grup d’amics en la taverna que regentava l’acusat, de 48 anys. Quan el perjudicat va demanar parlar amb la dona del penat, ell, que estava convençut de què els dos mantenien una relació íntima, li va demanar que pujaren al pis de dalt de l’establiment.

 

Una volta allà, l’hostaler li va pegar una punyada en la cella al client i va intentar tallar-li el coll amb un ganivet de cuina de 15 centímetres. L’agredit va intentar protegir-se i per instint va col·locar la en el tall de l’arma, cosa que li va causar talls en diversos dits de la mà. Els dos hòmens van caure per les escales del local fins a la planta baixa, a on els altres clients del bar van intervindre i li van llevar el ganivet al condemnat, qui continuava cridant «et mate», en referència a la víctima. El ferit va tardar deu dies a curar-se de les lesions que va patir en la cella i en els dits de la mà esquerra.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.