10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Condemnat a dos anys de presó per intentar matar en Castelló a qui pensava que era l’amant de la seua dona

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa a un home que va intentar tallar-li el coll a un altre perquè estava convençut de què mantenia una relació amb la seua dona.

 

La sentència, fruit d’un acord entre el Ministeri Fiscal i l’advocat de la defensa pel que van presentar una qualificació conjunta quan començà el juí, aprecia les circumstàncies atenuants d’arravatament, obcecació o un altre estat passional, i de reparació del mal. El condemnat haurà d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima, que va patir lesions en una cella i en una .

 

Intentà tallar-li el coll en la taverna que regentava

Els fets es van produir el 15 de juny de 2019 en Castelló, quan la víctima va entrar al costat d’un grup d’amics en la taverna que regentava l’acusat, de 48 anys. Quan el perjudicat va demanar parlar amb la dona del penat, ell, que estava convençut de què els dos mantenien una relació íntima, li va demanar que pujaren al pis de dalt de l’establiment.

 

Una volta allà, l’hostaler li va pegar una punyada en la cella al client i va intentar tallar-li el coll amb un ganivet de cuina de 15 centímetres. L’agredit va intentar protegir-se i per instint va col·locar la en el tall de l’arma, cosa que li va causar talls en diversos dits de la mà. Els dos hòmens van caure per les escales del local fins a la planta baixa, a on els altres clients del bar van intervindre i li van llevar el ganivet al condemnat, qui continuava cridant «et mate», en referència a la víctima. El ferit va tardar deu dies a curar-se de les lesions que va patir en la cella i en els dits de la mà esquerra.

Últimes notícies

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.