Condemnat a dos anys de presó per intentar matar en Castelló a qui pensava que era l’amant de la seua dona

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa a un home que va intentar tallar-li el coll a un altre perquè estava convençut de què mantenia una relació amb la seua dona.

 

La sentència, fruit d’un acord entre el Ministeri Fiscal i l’advocat de la defensa pel que van presentar una qualificació conjunta quan començà el juí, aprecia les circumstàncies atenuants d’arravatament, obcecació o un altre estat passional, i de reparació del mal. El condemnat haurà d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima, que va patir lesions en una cella i en una .

 

Intentà tallar-li el coll en la taverna que regentava

Els fets es van produir el 15 de juny de 2019 en Castelló, quan la víctima va entrar al costat d’un grup d’amics en la taverna que regentava l’acusat, de 48 anys. Quan el perjudicat va demanar parlar amb la dona del penat, ell, que estava convençut de què els dos mantenien una relació íntima, li va demanar que pujaren al pis de dalt de l’establiment.

 

Una volta allà, l’hostaler li va pegar una punyada en la cella al client i va intentar tallar-li el coll amb un ganivet de cuina de 15 centímetres. L’agredit va intentar protegir-se i per instint va col·locar la en el tall de l’arma, cosa que li va causar talls en diversos dits de la mà. Els dos hòmens van caure per les escales del local fins a la planta baixa, a on els altres clients del bar van intervindre i li van llevar el ganivet al condemnat, qui continuava cridant «et mate», en referència a la víctima. El ferit va tardar deu dies a curar-se de les lesions que va patir en la cella i en els dits de la mà esquerra.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.