Condemnat a dos anys de presó per intentar matar en Castelló a qui pensava que era l’amant de la seua dona

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa a un home que va intentar tallar-li el coll a un altre perquè estava convençut de què mantenia una relació amb la seua dona.

 

La sentència, fruit d’un acord entre el Ministeri Fiscal i l’advocat de la defensa pel que van presentar una qualificació conjunta quan començà el juí, aprecia les circumstàncies atenuants d’arravatament, obcecació o un altre estat passional, i de reparació del mal. El condemnat haurà d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima, que va patir lesions en una cella i en una .

 

Intentà tallar-li el coll en la taverna que regentava

Els fets es van produir el 15 de juny de 2019 en Castelló, quan la víctima va entrar al costat d’un grup d’amics en la taverna que regentava l’acusat, de 48 anys. Quan el perjudicat va demanar parlar amb la dona del penat, ell, que estava convençut de què els dos mantenien una relació íntima, li va demanar que pujaren al pis de dalt de l’establiment.

 

Una volta allà, l’hostaler li va pegar una punyada en la cella al client i va intentar tallar-li el coll amb un ganivet de cuina de 15 centímetres. L’agredit va intentar protegir-se i per instint va col·locar la en el tall de l’arma, cosa que li va causar talls en diversos dits de la mà. Els dos hòmens van caure per les escales del local fins a la planta baixa, a on els altres clients del bar van intervindre i li van llevar el ganivet al condemnat, qui continuava cridant «et mate», en referència a la víctima. El ferit va tardar deu dies a curar-se de les lesions que va patir en la cella i en els dits de la mà esquerra.

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.