16.8 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Dos condemnats a sis anys de presó per intenar matar a un home en Benicarló

Audiència Provincial de Castelló

Tant els agressors com la víctima han sigut condemnats a presó | Google Maps

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’homicidi intentat a dos hòmens que van apunyalar diferents voltes a un altre, amb qui havien discutit en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Els penats no podran arrimar-se ni comunicar-se amb l’agredit durant deu anys i hauran d’indemnitzar a la Generalitat Valenciana amb més de 5.000 per les despeses mèdiques i farmacèutics del tractament a la víctima.

 

Segons arreplega la sentència, els tres hòmens implicats en este succés es van confessar culpables durant el juí i van acceptar les penes sol·licitades per la Fiscalia, amb l’adhesió d’acusacions i defenses.

 

Els dos principals acusats han sigut condemnats a penes de sis anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El tercer implicat, víctima d’este delicte, ha sigut condemnat a tres anys de presó: un any i mig per cada un dels dos delictes de lesions pels que va ser jutjat.

 

Una discussió que començà en els voltants d’un pub del Port Deportiu

Els fets es van produir en la matinada del 23 de desembre de 2018 en els voltants d’un pub pròxim al Port Deportiu de Benicarló, quan els tres hòmens van començar una discussió durant la que un d’ells va trencar una botella de vidre contra la paret i va ferir en la cara i en el coll als altres dos.

 

Els ferits van acudir a un hospital per a rebre assistència mèdica. Unes hores després, en rebre l’alta i denunciar els fets davant la Guàrdia Civil, van acudir a casa del presumpte agressor, una casa ocupada del municipi, i van intentar matar-lo.

 

En concret, es van abalançar sobre ell i cada un d’ells li va clavar diferents voltes un ganivet en l’esquena. Les ferides van deixar a la víctima nou cicatrius i haurien sigut mortals si no haguera rebut assistència mèdica urgent.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.