Dos condemnats a sis anys de presó per intenar matar a un home en Benicarló

Audiència Provincial de Castelló

Tant els agressors com la víctima han sigut condemnats a presó | Google Maps

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’homicidi intentat a dos hòmens que van apunyalar diferents voltes a un altre, amb qui havien discutit en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Els penats no podran arrimar-se ni comunicar-se amb l’agredit durant deu anys i hauran d’indemnitzar a la Generalitat Valenciana amb més de 5.000 per les despeses mèdiques i farmacèutics del tractament a la víctima.

 

Segons arreplega la sentència, els tres hòmens implicats en este succés es van confessar culpables durant el juí i van acceptar les penes sol·licitades per la Fiscalia, amb l’adhesió d’acusacions i defenses.

 

Els dos principals acusats han sigut condemnats a penes de sis anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El tercer implicat, víctima d’este delicte, ha sigut condemnat a tres anys de presó: un any i mig per cada un dels dos delictes de lesions pels que va ser jutjat.

 

Una discussió que començà en els voltants d’un pub del Port Deportiu

Els fets es van produir en la matinada del 23 de desembre de 2018 en els voltants d’un pub pròxim al Port Deportiu de Benicarló, quan els tres hòmens van començar una discussió durant la que un d’ells va trencar una botella de vidre contra la paret i va ferir en la cara i en el coll als altres dos.

 

Els ferits van acudir a un hospital per a rebre assistència mèdica. Unes hores després, en rebre l’alta i denunciar els fets davant la Guàrdia Civil, van acudir a casa del presumpte agressor, una casa ocupada del municipi, i van intentar matar-lo.

 

En concret, es van abalançar sobre ell i cada un d’ells li va clavar diferents voltes un ganivet en l’esquena. Les ferides van deixar a la víctima nou cicatrius i haurien sigut mortals si no haguera rebut assistència mèdica urgent.

Últimes notícies

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.