Dos condemnats a sis anys de presó per intenar matar a un home en Benicarló

Audiència Provincial de Castelló

Tant els agressors com la víctima han sigut condemnats a presó | Google Maps

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’homicidi intentat a dos hòmens que van apunyalar diferents voltes a un altre, amb qui havien discutit en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Els penats no podran arrimar-se ni comunicar-se amb l’agredit durant deu anys i hauran d’indemnitzar a la Generalitat Valenciana amb més de 5.000 per les despeses mèdiques i farmacèutics del tractament a la víctima.

 

Segons arreplega la sentència, els tres hòmens implicats en este succés es van confessar culpables durant el juí i van acceptar les penes sol·licitades per la Fiscalia, amb l’adhesió d’acusacions i defenses.

 

Els dos principals acusats han sigut condemnats a penes de sis anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El tercer implicat, víctima d’este delicte, ha sigut condemnat a tres anys de presó: un any i mig per cada un dels dos delictes de lesions pels que va ser jutjat.

 

Una discussió que començà en els voltants d’un pub del Port Deportiu

Els fets es van produir en la matinada del 23 de desembre de 2018 en els voltants d’un pub pròxim al Port Deportiu de Benicarló, quan els tres hòmens van començar una discussió durant la que un d’ells va trencar una botella de vidre contra la paret i va ferir en la cara i en el coll als altres dos.

 

Els ferits van acudir a un hospital per a rebre assistència mèdica. Unes hores després, en rebre l’alta i denunciar els fets davant la Guàrdia Civil, van acudir a casa del presumpte agressor, una casa ocupada del municipi, i van intentar matar-lo.

 

En concret, es van abalançar sobre ell i cada un d’ells li va clavar diferents voltes un ganivet en l’esquena. Les ferides van deixar a la víctima nou cicatrius i haurien sigut mortals si no haguera rebut assistència mèdica urgent.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.