Dos condemnats a sis anys de presó per intenar matar a un home en Benicarló

Audiència Provincial de Castelló

Tant els agressors com la víctima han sigut condemnats a presó | Google Maps

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó per un delicte d’homicidi intentat a dos hòmens que van apunyalar diferents voltes a un altre, amb qui havien discutit en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Els penats no podran arrimar-se ni comunicar-se amb l’agredit durant deu anys i hauran d’indemnitzar a la Generalitat Valenciana amb més de 5.000 per les despeses mèdiques i farmacèutics del tractament a la víctima.

 

Segons arreplega la sentència, els tres hòmens implicats en este succés es van confessar culpables durant el juí i van acceptar les penes sol·licitades per la Fiscalia, amb l’adhesió d’acusacions i defenses.

 

Els dos principals acusats han sigut condemnats a penes de sis anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El tercer implicat, víctima d’este delicte, ha sigut condemnat a tres anys de presó: un any i mig per cada un dels dos delictes de lesions pels que va ser jutjat.

 

Una discussió que començà en els voltants d’un pub del Port Deportiu

Els fets es van produir en la matinada del 23 de desembre de 2018 en els voltants d’un pub pròxim al Port Deportiu de Benicarló, quan els tres hòmens van començar una discussió durant la que un d’ells va trencar una botella de vidre contra la paret i va ferir en la cara i en el coll als altres dos.

 

Els ferits van acudir a un hospital per a rebre assistència mèdica. Unes hores després, en rebre l’alta i denunciar els fets davant la Guàrdia Civil, van acudir a casa del presumpte agressor, una casa ocupada del municipi, i van intentar matar-lo.

 

En concret, es van abalançar sobre ell i cada un d’ells li va clavar diferents voltes un ganivet en l’esquena. Les ferides van deixar a la víctima nou cicatrius i haurien sigut mortals si no haguera rebut assistència mèdica urgent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Elx ultima la visita del Mallorca pendent de John, Da Silva i Fort

L'Elx prepara el partit del dissabte davant el Mallorca amb les absències per problemes físics de John Chetauya, Héctor Fort i André da Silva, i amb Buba Sangaré treballant al marge.

Detinguts dos hòmens per intentar segrestar un empresari per a robar-li les seues criptomonedes

La Policia Nacional deté a Madrid a dos hòmens que van introduir a un empresari en una furgoneta per a obtindre les claus de les seues criptomonedes, amb destinació marcada cap a Petrer (Alacant). Un tercer implicat seguix fugit.

Retiren 9.500 metres quadrats de canya invasora en Sierra Escalona per a protegir el brúfol

La Generalitat ha eliminat 9.500 metres quadrats de canya invasora en Sierra Escalona per a restaurar l'ecosistema mediterrani i afavorir la recuperació d'espècies protegides com el brúfol, el gat muntés o la tortuga mediterrània.

Pedro Martínez lamenta la derrota davant el Barça i reclama més ritme i rebot

Pedro Martínez va explicar la derrota del València Basket davant el Barça en Eurolliga per la falta d'encert en el final igualat, el domini visitant del rebot i el baix ritme ofensiu.

Mbappé, Yamal i Peter Lim es convertixen en ninots llestos per a cremar en les Falles de València

Les Falles de València tornen a convertir a Kylian Mbappé, Lamine Yamal i Peter Lim en ninots satírics que cremaran en la cremà, al costat d'una falla rècord dedicada a la marató.

La comissió que investigarà les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan es posarà en marxa el 23 de març

La comissió municipal que examinarà les possibles irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan començarà el 23 de març, més de mes i mig després d'acordar-se en un ple extraordinari.

L’Elx tanca la renovació de Dituro i planteja un any més a Bigas

L'Elx aconseguix un acord verbal per a ampliar un any el contracte del porter Matías Dituro i proposa una altra temporada al central Pedro Bigas, mentres definix el futur de diversos jugadors clau.

Bragarnik reafirma la seua confiança en Sarabia malgrat la mala ratxa de l’Elx

El propietari de l'Elx, Christian Bragarnik, recolza públicament a Eder Sarabia i dona per fet que seguirà la pròxima temporada, malgrat la mala dinàmica i la posició de descens.