Detenen a un xic de 33 anys per conduir drogat a 223km/h en Gandia

Vehicle d’alta gamma circulant per la via pública | BMW

 

Agents del la Guàrdia Civil han detingut este diumenge a un home de 33 anys per, presumptament, circular a 223 quilòmetres per hora en un turisme d’alta gamma en l’autopista AP-7, a l’altura de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets han ocorregut cap a les 13.42 hores, quan l’helicòpter Pegasus de la Direcció General de Trànsit (DGT) de València ha captat al turisme d’alta gamma circulant a 223 quilòmetres per hora en el quilòmetre 599 de l’AP-7 en sentit Barcelona.

 

La DGT ha sol·licitat la col·laboració de la Guàrdia Civil de Trànsit per a la detenció del cotxe, que finalment ha sigut interceptat pel subsector de trànsit de València. Se l’acusa d’un presumpte delicte de conducció de vehicle a motor superant els límits de velocitat permesos.

 

A més, se li han practicat al conductor proves d’alcoholèmia i drogues. Ha donat positiu en presència de drogues de diferents substàncies. Per tot això, s’ha procedit a la seua detenció, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.