Detenen a un xic de 33 anys per conduir drogat a 223km/h en Gandia

Vehicle d’alta gamma circulant per la via pública | BMW

 

Agents del la Guàrdia Civil han detingut este diumenge a un home de 33 anys per, presumptament, circular a 223 quilòmetres per hora en un turisme d’alta gamma en l’autopista AP-7, a l’altura de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets han ocorregut cap a les 13.42 hores, quan l’helicòpter Pegasus de la Direcció General de Trànsit (DGT) de València ha captat al turisme d’alta gamma circulant a 223 quilòmetres per hora en el quilòmetre 599 de l’AP-7 en sentit Barcelona.

 

La DGT ha sol·licitat la col·laboració de la Guàrdia Civil de Trànsit per a la detenció del cotxe, que finalment ha sigut interceptat pel subsector de trànsit de València. Se l’acusa d’un presumpte delicte de conducció de vehicle a motor superant els límits de velocitat permesos.

 

A més, se li han practicat al conductor proves d’alcoholèmia i drogues. Ha donat positiu en presència de drogues de diferents substàncies. Per tot això, s’ha procedit a la seua detenció, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.
FILMOTECA D'ESTIU