Detenen a un xic de 33 anys per conduir drogat a 223km/h en Gandia

Vehicle d’alta gamma circulant per la via pública | BMW

 

Agents del la Guàrdia Civil han detingut este diumenge a un home de 33 anys per, presumptament, circular a 223 quilòmetres per hora en un turisme d’alta gamma en l’autopista AP-7, a l’altura de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets han ocorregut cap a les 13.42 hores, quan l’helicòpter Pegasus de la Direcció General de Trànsit (DGT) de València ha captat al turisme d’alta gamma circulant a 223 quilòmetres per hora en el quilòmetre 599 de l’AP-7 en sentit Barcelona.

 

La DGT ha sol·licitat la col·laboració de la Guàrdia Civil de Trànsit per a la detenció del cotxe, que finalment ha sigut interceptat pel subsector de trànsit de València. Se l’acusa d’un presumpte delicte de conducció de vehicle a motor superant els límits de velocitat permesos.

 

A més, se li han practicat al conductor proves d’alcoholèmia i drogues. Ha donat positiu en presència de drogues de diferents substàncies. Per tot això, s’ha procedit a la seua detenció, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.