Detenen a un xic de 33 anys per conduir drogat a 223km/h en Gandia

Vehicle d’alta gamma circulant per la via pública | BMW

 

Agents del la Guàrdia Civil han detingut este diumenge a un home de 33 anys per, presumptament, circular a 223 quilòmetres per hora en un turisme d’alta gamma en l’autopista AP-7, a l’altura de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets han ocorregut cap a les 13.42 hores, quan l’helicòpter Pegasus de la Direcció General de Trànsit (DGT) de València ha captat al turisme d’alta gamma circulant a 223 quilòmetres per hora en el quilòmetre 599 de l’AP-7 en sentit Barcelona.

 

La DGT ha sol·licitat la col·laboració de la Guàrdia Civil de Trànsit per a la detenció del cotxe, que finalment ha sigut interceptat pel subsector de trànsit de València. Se l’acusa d’un presumpte delicte de conducció de vehicle a motor superant els límits de velocitat permesos.

 

A més, se li han practicat al conductor proves d’alcoholèmia i drogues. Ha donat positiu en presència de drogues de diferents substàncies. Per tot això, s’ha procedit a la seua detenció, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.