Detenen a un xic de 33 anys per conduir drogat a 223km/h en Gandia

Vehicle d’alta gamma circulant per la via pública | BMW

 

Agents del la Guàrdia Civil han detingut este diumenge a un home de 33 anys per, presumptament, circular a 223 quilòmetres per hora en un turisme d’alta gamma en l’autopista AP-7, a l’altura de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets han ocorregut cap a les 13.42 hores, quan l’helicòpter Pegasus de la Direcció General de Trànsit (DGT) de València ha captat al turisme d’alta gamma circulant a 223 quilòmetres per hora en el quilòmetre 599 de l’AP-7 en sentit Barcelona.

 

La DGT ha sol·licitat la col·laboració de la Guàrdia Civil de Trànsit per a la detenció del cotxe, que finalment ha sigut interceptat pel subsector de trànsit de València. Se l’acusa d’un presumpte delicte de conducció de vehicle a motor superant els límits de velocitat permesos.

 

A més, se li han practicat al conductor proves d’alcoholèmia i drogues. Ha donat positiu en presència de drogues de diferents substàncies. Per tot això, s’ha procedit a la seua detenció, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.