11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un conductor de l’EMT li arranca el dit a un altre conductor amb la finestreta de l’autobús

El passat dijous 29 de novembre una discussió entre un conductor d'un vehicle i el d'un autobús de l'Empresa Municipal de Transport (EMT) de València, per haver trencat este últim un dels retrovisors del seu turisme, va acabar amb el dit del primer conductor tallat per la finestreta. L'home afectat sol·licitava al conductor de l'autobús que baixara per arreglar la declaració amistosa d'accident, i este es va negar al·legant que havia de continuar amb el seu trajecte, segons informa Levante-EMV.

 

El dijous passat, cap a les 18:30 hores, al carrer Jesús de la ciutat del Túria, la Policia Local de València es va desplaçar fins a la zona per intermediar en una discussió de trànsit. Aquesta va començar perquè un autobús de l'EMT va trencar el retrovisor d'un cotxe, i el conductor d'este, un home de 62 anys, va intentar frenar la marxa de l'autobús per reclamar-li este dany. En no poder, va esperar a que un semàfor es ficara en roig per col·locar-se davant i sol·licitar al conductor de l'Empresa Municipal de Transport baixara a fer una declaració amistosa d'accident, segons informa el diari abans esmentat.

 

El conductor de l'EMT afirma que l'altre es va alterar i el va agafar del pit

 

El conductor de l'EMT, un home de 47 anys, es va negar fer una declaració amistosa d'accident en eixe moment al·legant que havia de continuar el recorregut i que ho solucionara amb els responsables de l'empresa de transport. El conductor del tursime va començar a alterar-se i segons fonts consultades pel Levante-EMV, va arribar a amenaçar al conductor: «O baixes o et toque la cara». Segons declara el conductor de l'EMT, l'altre conductor li «va fer una peineta» i el va agafar del pit, i aquest per a defendre's i protegir-se va alçar la finestreta «de forma instintiva» arribant a arrancar-li accidentalment el dit índex de la mà esquerra. El conductor ferit va ser traslladat a l'Hospital La Fe de València amb una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB).

  

 

Últimes notícies

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.