Un conductor de l’EMT li arranca el dit a un altre conductor amb la finestreta de l’autobús

El passat dijous 29 de novembre una discussió entre un conductor d'un vehicle i el d'un autobús de l'Empresa Municipal de Transport (EMT) de València, per haver trencat este últim un dels retrovisors del seu turisme, va acabar amb el dit del primer conductor tallat per la finestreta. L'home afectat sol·licitava al conductor de l'autobús que baixara per arreglar la declaració amistosa d'accident, i este es va negar al·legant que havia de continuar amb el seu trajecte, segons informa Levante-EMV.

 

El dijous passat, cap a les 18:30 hores, al carrer Jesús de la ciutat del Túria, la Policia Local de València es va desplaçar fins a la zona per intermediar en una discussió de trànsit. Aquesta va començar perquè un autobús de l'EMT va trencar el retrovisor d'un cotxe, i el conductor d'este, un home de 62 anys, va intentar frenar la marxa de l'autobús per reclamar-li este dany. En no poder, va esperar a que un semàfor es ficara en roig per col·locar-se davant i sol·licitar al conductor de l'Empresa Municipal de Transport baixara a fer una declaració amistosa d'accident, segons informa el diari abans esmentat.

 

El conductor de l'EMT afirma que l'altre es va alterar i el va agafar del pit

 

El conductor de l'EMT, un home de 47 anys, es va negar fer una declaració amistosa d'accident en eixe moment al·legant que havia de continuar el recorregut i que ho solucionara amb els responsables de l'empresa de transport. El conductor del tursime va començar a alterar-se i segons fonts consultades pel Levante-EMV, va arribar a amenaçar al conductor: «O baixes o et toque la cara». Segons declara el conductor de l'EMT, l'altre conductor li «va fer una peineta» i el va agafar del pit, i aquest per a defendre's i protegir-se va alçar la finestreta «de forma instintiva» arribant a arrancar-li accidentalment el dit índex de la mà esquerra. El conductor ferit va ser traslladat a l'Hospital La Fe de València amb una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB).

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.