Un conductor de l’EMT li arranca el dit a un altre conductor amb la finestreta de l’autobús

El passat dijous 29 de novembre una discussió entre un conductor d'un vehicle i el d'un autobús de l'Empresa Municipal de Transport (EMT) de València, per haver trencat este últim un dels retrovisors del seu turisme, va acabar amb el dit del primer conductor tallat per la finestreta. L'home afectat sol·licitava al conductor de l'autobús que baixara per arreglar la declaració amistosa d'accident, i este es va negar al·legant que havia de continuar amb el seu trajecte, segons informa Levante-EMV.

 

El dijous passat, cap a les 18:30 hores, al carrer Jesús de la ciutat del Túria, la Policia Local de València es va desplaçar fins a la zona per intermediar en una discussió de trànsit. Aquesta va començar perquè un autobús de l'EMT va trencar el retrovisor d'un cotxe, i el conductor d'este, un home de 62 anys, va intentar frenar la marxa de l'autobús per reclamar-li este dany. En no poder, va esperar a que un semàfor es ficara en roig per col·locar-se davant i sol·licitar al conductor de l'Empresa Municipal de Transport baixara a fer una declaració amistosa d'accident, segons informa el diari abans esmentat.

 

El conductor de l'EMT afirma que l'altre es va alterar i el va agafar del pit

 

El conductor de l'EMT, un home de 47 anys, es va negar fer una declaració amistosa d'accident en eixe moment al·legant que havia de continuar el recorregut i que ho solucionara amb els responsables de l'empresa de transport. El conductor del tursime va començar a alterar-se i segons fonts consultades pel Levante-EMV, va arribar a amenaçar al conductor: «O baixes o et toque la cara». Segons declara el conductor de l'EMT, l'altre conductor li «va fer una peineta» i el va agafar del pit, i aquest per a defendre's i protegir-se va alçar la finestreta «de forma instintiva» arribant a arrancar-li accidentalment el dit índex de la mà esquerra. El conductor ferit va ser traslladat a l'Hospital La Fe de València amb una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB).

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.