Un conductor de l’EMT li arranca el dit a un altre conductor amb la finestreta de l’autobús

El passat dijous 29 de novembre una discussió entre un conductor d'un vehicle i el d'un autobús de l'Empresa Municipal de Transport (EMT) de València, per haver trencat este últim un dels retrovisors del seu turisme, va acabar amb el dit del primer conductor tallat per la finestreta. L'home afectat sol·licitava al conductor de l'autobús que baixara per arreglar la declaració amistosa d'accident, i este es va negar al·legant que havia de continuar amb el seu trajecte, segons informa Levante-EMV.

 

El dijous passat, cap a les 18:30 hores, al carrer Jesús de la ciutat del Túria, la Policia Local de València es va desplaçar fins a la zona per intermediar en una discussió de trànsit. Aquesta va començar perquè un autobús de l'EMT va trencar el retrovisor d'un cotxe, i el conductor d'este, un home de 62 anys, va intentar frenar la marxa de l'autobús per reclamar-li este dany. En no poder, va esperar a que un semàfor es ficara en roig per col·locar-se davant i sol·licitar al conductor de l'Empresa Municipal de Transport baixara a fer una declaració amistosa d'accident, segons informa el diari abans esmentat.

 

El conductor de l'EMT afirma que l'altre es va alterar i el va agafar del pit

 

El conductor de l'EMT, un home de 47 anys, es va negar fer una declaració amistosa d'accident en eixe moment al·legant que havia de continuar el recorregut i que ho solucionara amb els responsables de l'empresa de transport. El conductor del tursime va començar a alterar-se i segons fonts consultades pel Levante-EMV, va arribar a amenaçar al conductor: «O baixes o et toque la cara». Segons declara el conductor de l'EMT, l'altre conductor li «va fer una peineta» i el va agafar del pit, i aquest per a defendre's i protegir-se va alçar la finestreta «de forma instintiva» arribant a arrancar-li accidentalment el dit índex de la mà esquerra. El conductor ferit va ser traslladat a l'Hospital La Fe de València amb una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB).

  

 

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.