Confisquen una càrrega de mòbils falsificats en el Port d’Alacant

Confisquen una càrrega de mòbils falsificats en el Port d'Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat este matí la càrrega | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil, en col·laboració amb l’Agència Tributària, ha detingut a un home, de 43 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial per a comercialitzar telèfons mòbils falsejats en el Port d’Alacant. Els mòbils imitaven models ja existents de marques de prestigi i havien arribat a Alacant des de Xina per a ser venuts en Algèria. 

 

La investigació va començar cap a finals de l’any passat quan van trobar una càrrega amb tres bultos en el mateix port i que va cridar l’atenció tant dels agents de l’Oficina d’Anàlisi i Investigació Fiscal (ODAIFI) de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil del Port d’Alacant, com de la Unitat d’Anàlisi de Risc (UAR) de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària en Alacant.

 

La Guàrdia Civil ha examinat este matí el contingut de les 3 caixes, en col·laboració amb el Servici de Vigilància Duanera d’Alacan , i ha trobat dins d’elles centenars de mòbils, de diferents marques, que eren pràcticament iguals que als originals.

La Guàrdia Civil d'Alacant ha confiscat centenars de mòbils falsificats en el Port d'Alacant

Centenars de mòbils falsificats han arribat este matí al Port d’Alacant | Guàrdia Civil d’Alacant
 

L’estafa està valorada en més de 90.000 euros

Davant esta situació, els agents van enviar un informe fotogràfic a cada una de les marques suposadament afectades per a comprovar si estos telèfons mòbils eren imitacions o falsificacions. Les empreses van confirmar que es tractaven de 525 mòbils falsificats i han valorat que la seua venda en el mercat negre seria d’uns 91.500 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.