Confisquen una càrrega de mòbils falsificats en el Port d’Alacant

Confisquen una càrrega de mòbils falsificats en el Port d'Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat este matí la càrrega | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil, en col·laboració amb l’Agència Tributària, ha detingut a un home, de 43 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial per a comercialitzar telèfons mòbils falsejats en el Port d’Alacant. Els mòbils imitaven models ja existents de marques de prestigi i havien arribat a Alacant des de Xina per a ser venuts en Algèria. 

 

La investigació va començar cap a finals de l’any passat quan van trobar una càrrega amb tres bultos en el mateix port i que va cridar l’atenció tant dels agents de l’Oficina d’Anàlisi i Investigació Fiscal (ODAIFI) de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil del Port d’Alacant, com de la Unitat d’Anàlisi de Risc (UAR) de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària en Alacant.

 

La Guàrdia Civil ha examinat este matí el contingut de les 3 caixes, en col·laboració amb el Servici de Vigilància Duanera d’Alacan , i ha trobat dins d’elles centenars de mòbils, de diferents marques, que eren pràcticament iguals que als originals.

La Guàrdia Civil d'Alacant ha confiscat centenars de mòbils falsificats en el Port d'Alacant

Centenars de mòbils falsificats han arribat este matí al Port d’Alacant | Guàrdia Civil d’Alacant
 

L’estafa està valorada en més de 90.000 euros

Davant esta situació, els agents van enviar un informe fotogràfic a cada una de les marques suposadament afectades per a comprovar si estos telèfons mòbils eren imitacions o falsificacions. Les empreses van confirmar que es tractaven de 525 mòbils falsificats i han valorat que la seua venda en el mercat negre seria d’uns 91.500 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.