Controlat l’incendi d’una fàbrica de la Vall d’Alba

 

Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Durant la nit han estat treballant tres dotacions de bombers per a continuar amb les faenes d’extinció d’este incendi, que no ha causat cap ferit i que s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en el magatzem d’una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha confinat i estabilitzat i l’estructura de la nau ha col·lapsat.

 

A l’arribada dels bombers, l’incendi estava totalment desenvolupat i afectava pràcticament a tota la zona de magatzem de l’empresa. L’estructura de les naus va començar a col·lapsar, pel que els bombers han hagut de fer les faenes d’extinció des de fora, ha detallat el Consorci en un comunicat.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat en un principi sis dotacions de bombers del Consorci, que després s’han incrementat fins a completar un dispositiu total de 12 dotacions amb 55 efectius entre bombers i unitats de comandament.

 

Dins del dispositiu global mobilitzat pel departament de Bombers de la Diputació de Castelló, s’ha comptat amb el reforç de dos dotacions dels bombers de l’Ajuntament de Castelló i la col·laboració de mitjans sanitaris i Guàrdia Civil.

 

 

Els treballs d’extinció s’han fet per sectors i s’ha mobilitzat un helicòpter d’extinció per a intervindre en la zona central de l’incendi, ja que era inaccessible des de terra. Des del primer moment s’ha treballat a confinar l’incendi i evitar que el foc afectara a les instal·lacions de producció de l’empresa.

 

Finalment, a les 11.00 hores s’ha conseguit donar per estabilitzat l’incendi, amb uns 7.000 metres quadrats del magatzem afectats, i s’ha conseguit evitar que es vera afectada la zona de producció.

 

També s’han presentat en el lloc comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez.

 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.