Controlat l’incendi d’una fàbrica de la Vall d’Alba

 

Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Durant la nit han estat treballant tres dotacions de bombers per a continuar amb les faenes d’extinció d’este incendi, que no ha causat cap ferit i que s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en el magatzem d’una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha confinat i estabilitzat i l’estructura de la nau ha col·lapsat.

 

A l’arribada dels bombers, l’incendi estava totalment desenvolupat i afectava pràcticament a tota la zona de magatzem de l’empresa. L’estructura de les naus va començar a col·lapsar, pel que els bombers han hagut de fer les faenes d’extinció des de fora, ha detallat el Consorci en un comunicat.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat en un principi sis dotacions de bombers del Consorci, que després s’han incrementat fins a completar un dispositiu total de 12 dotacions amb 55 efectius entre bombers i unitats de comandament.

 

Dins del dispositiu global mobilitzat pel departament de Bombers de la Diputació de Castelló, s’ha comptat amb el reforç de dos dotacions dels bombers de l’Ajuntament de Castelló i la col·laboració de mitjans sanitaris i Guàrdia Civil.

 

 

Els treballs d’extinció s’han fet per sectors i s’ha mobilitzat un helicòpter d’extinció per a intervindre en la zona central de l’incendi, ja que era inaccessible des de terra. Des del primer moment s’ha treballat a confinar l’incendi i evitar que el foc afectara a les instal·lacions de producció de l’empresa.

 

Finalment, a les 11.00 hores s’ha conseguit donar per estabilitzat l’incendi, amb uns 7.000 metres quadrats del magatzem afectats, i s’ha conseguit evitar que es vera afectada la zona de producció.

 

També s’han presentat en el lloc comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.