Controlat l’incendi d’una fàbrica de la Vall d’Alba

 

Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Durant la nit han estat treballant tres dotacions de bombers per a continuar amb les faenes d’extinció d’este incendi, que no ha causat cap ferit i que s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en el magatzem d’una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha confinat i estabilitzat i l’estructura de la nau ha col·lapsat.

 

A l’arribada dels bombers, l’incendi estava totalment desenvolupat i afectava pràcticament a tota la zona de magatzem de l’empresa. L’estructura de les naus va començar a col·lapsar, pel que els bombers han hagut de fer les faenes d’extinció des de fora, ha detallat el Consorci en un comunicat.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat en un principi sis dotacions de bombers del Consorci, que després s’han incrementat fins a completar un dispositiu total de 12 dotacions amb 55 efectius entre bombers i unitats de comandament.

 

Dins del dispositiu global mobilitzat pel departament de Bombers de la Diputació de Castelló, s’ha comptat amb el reforç de dos dotacions dels bombers de l’Ajuntament de Castelló i la col·laboració de mitjans sanitaris i Guàrdia Civil.

 

 

Els treballs d’extinció s’han fet per sectors i s’ha mobilitzat un helicòpter d’extinció per a intervindre en la zona central de l’incendi, ja que era inaccessible des de terra. Des del primer moment s’ha treballat a confinar l’incendi i evitar que el foc afectara a les instal·lacions de producció de l’empresa.

 

Finalment, a les 11.00 hores s’ha conseguit donar per estabilitzat l’incendi, amb uns 7.000 metres quadrats del magatzem afectats, i s’ha conseguit evitar que es vera afectada la zona de producció.

 

També s’han presentat en el lloc comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez.

 

Últimes notícies

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.