Cas Samuel: La Fiscalia vol imputar per assassinat i robatori amb violència als acusats

 

Aquest dijous, els quatre detinguts pel crim de Samuel Luiz, de 23 anys, han sigut citats per la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 8 de la Corunya, per a decidir el tipus de delicte que se’ls imputa com investigats. En el dia de hui s estaven citats els majors d’edat i les parts personades en el cas.

 

Actualment, hi ha tres homes a la presó provisional i l’única dona detinguda ha sigut posada en llibertat amb mesures cautelars. Tots ells han sigut acusats d’assassinat, a dos d’ells se’ls atribueix un delicte d’odi i al tercer un altre delicte de robatori amb violència.

 

A la seua arribada al Jutjat, els quatre acusats per l’assassinat de Samuel Luiz han sigut increpats per un grup de persones que els van rebre a crits. «Assassins, assassins!», clamaven els amics de la víctima. Els tres investigats han arribat a la seu dels jutjats a les 09.00 del matí a bord d’un transport de la Guàrdia Civil procedent de la presó de Teixeiro. El quart imputat va descendir del vehicle a la vista de tots. 

 

Pocs minuts abans, va entrar en el Jutjat de la Corunya la dona detinguda com a encobridora, que també està acusada d’assassinat. Segons la investigació, els participants en el crim de Samuel es van reunir, almenys en dues ocasions, per a eliminar proves.

 

Les proves d’ADN impliquen els agressors «directament»

En el cas dels dos majors d’edat que romanen a la presó, la Policia va confirmar que les proves d’ADN, practicades en el cos de la víctima, a la seua roba i en una botella que, s’hauria usat contra Samuel, els impliquen directament en els fets.  A més, haurien anomenat «marieta» al jove durant l’agressió

 

D’altra banda, a tots els detinguts, amb edats entre els 16 i els 25 anys, se’ls consideren autors d’un delicte contra la integritat física consumat i un altre en grau de temptativa, per l’agressió patida en aquest cas per Ibrahima, el senegalés que va tractar d’auxiliar al jove mort. 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.