Cas Samuel: La Fiscalia vol imputar per assassinat i robatori amb violència als acusats

 

Aquest dijous, els quatre detinguts pel crim de Samuel Luiz, de 23 anys, han sigut citats per la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 8 de la Corunya, per a decidir el tipus de delicte que se’ls imputa com investigats. En el dia de hui s estaven citats els majors d’edat i les parts personades en el cas.

 

Actualment, hi ha tres homes a la presó provisional i l’única dona detinguda ha sigut posada en llibertat amb mesures cautelars. Tots ells han sigut acusats d’assassinat, a dos d’ells se’ls atribueix un delicte d’odi i al tercer un altre delicte de robatori amb violència.

 

A la seua arribada al Jutjat, els quatre acusats per l’assassinat de Samuel Luiz han sigut increpats per un grup de persones que els van rebre a crits. «Assassins, assassins!», clamaven els amics de la víctima. Els tres investigats han arribat a la seu dels jutjats a les 09.00 del matí a bord d’un transport de la Guàrdia Civil procedent de la presó de Teixeiro. El quart imputat va descendir del vehicle a la vista de tots. 

 

Pocs minuts abans, va entrar en el Jutjat de la Corunya la dona detinguda com a encobridora, que també està acusada d’assassinat. Segons la investigació, els participants en el crim de Samuel es van reunir, almenys en dues ocasions, per a eliminar proves.

 

Les proves d’ADN impliquen els agressors «directament»

En el cas dels dos majors d’edat que romanen a la presó, la Policia va confirmar que les proves d’ADN, practicades en el cos de la víctima, a la seua roba i en una botella que, s’hauria usat contra Samuel, els impliquen directament en els fets.  A més, haurien anomenat «marieta» al jove durant l’agressió

 

D’altra banda, a tots els detinguts, amb edats entre els 16 i els 25 anys, se’ls consideren autors d’un delicte contra la integritat física consumat i un altre en grau de temptativa, per l’agressió patida en aquest cas per Ibrahima, el senegalés que va tractar d’auxiliar al jove mort. 

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.