Retencions quilomètriques en l’A-3 a l’inici de l’Operació Eixida

 

Este divendres, cap a les primeres hores de la vesprada, s’ha produït un accident entre dos camions a l’A-3 que ha provocat cues de fins a 6 quilòmetres en els accessos a València. Les causes encara no estan molt clares, però de moment, segons informa la Direcció General de Trànsit, hi ha cues a l’altura del terme de Xest en direcció cap a València a les 18.45 hores.

 

Segons informa el diari ‘las Provincias’, tant la Guàrdia Civil com els Bombers estan treballant en la zona i encara no se sap el xoc entre els dos vehicles ha causat algun ferit. Hi ha dos carrils tallats, pel moment, i la circulació només es pot fer pel carril de la dreta, tal com es pot vore en el vídeo.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.