Un home degolla a un company de treball en una fàbrica de carn en Riba-roja

L’agressor utilitzà un ganivet dels que utilitzaven en la fàbrica per a fer els productes carnis processats | Cedida

 

Un home, de 36 anys i procedent del país africà de Ghana, ha ingressat en presó esta nit de dimecres per, presumptament, haver assassinat a un company de treball, també ghanés. L’ara detingut, degollà al treballador el passat dimarts per la vesprada en la mateixa fàbrica de carn a on treballaven els dos en Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima no va poder ser atés pels servicis sanitaris perquè va morir pràcticament en el moment dels fets, passades les 15 hores. Els dos treballadors començaren a discutir, cada volta amb més intensitat, i la resta de companys no van poder parar la discussió

 

L’agressor, identificat com a Michael K, atacà a Tunairu M. amb un dels ganivets que utilitzaven en la fàbrica de carn per a fer els productes processats i li provocà un tall el prou profund com per a matar-lo pràcticament en l’acte. De seguida, els caps de l’empresa avisaren a l’112, que mobilitzà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i patrulles de la Guàrdia Civil.

 

L’equip mèdic no arribà a assistir-lo perquè l’únic que van poder fer va ser certificar la seua mort. Un poc més tard, l’equip de la Policia Judicial que es va fer càrrec del cas, també va acudir a la fàbrica per a detindre a Michael K., que no es va resistir ni va intentar fugir (l’havien vist tots els companys).

 

L’autor dels fets va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Llíria, que estava de guàrdia, en la vesprada de dimecres. El jutge ha decretat presó comunicada i sense fiança i a les 20 hores ha eixit del jutjat i ha sigut traslladat a la presó de Picassent.

 

No era la primera discussió

No era la primera volta que els dos ghanesos discutien i, a més, es coneixien des de fa prou temps, segons han afirmat fonts consultades pel diari citat. Els companys de treball ja havien presenciat abans alguna baralla entre els dos, però mai havien arribat al nivell d’utilitzar una arma blanca.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.