Un home degolla a un company de treball en una fàbrica de carn en Riba-roja

L’agressor utilitzà un ganivet dels que utilitzaven en la fàbrica per a fer els productes carnis processats | Cedida

 

Un home, de 36 anys i procedent del país africà de Ghana, ha ingressat en presó esta nit de dimecres per, presumptament, haver assassinat a un company de treball, també ghanés. L’ara detingut, degollà al treballador el passat dimarts per la vesprada en la mateixa fàbrica de carn a on treballaven els dos en Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima no va poder ser atés pels servicis sanitaris perquè va morir pràcticament en el moment dels fets, passades les 15 hores. Els dos treballadors començaren a discutir, cada volta amb més intensitat, i la resta de companys no van poder parar la discussió

 

L’agressor, identificat com a Michael K, atacà a Tunairu M. amb un dels ganivets que utilitzaven en la fàbrica de carn per a fer els productes processats i li provocà un tall el prou profund com per a matar-lo pràcticament en l’acte. De seguida, els caps de l’empresa avisaren a l’112, que mobilitzà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i patrulles de la Guàrdia Civil.

 

L’equip mèdic no arribà a assistir-lo perquè l’únic que van poder fer va ser certificar la seua mort. Un poc més tard, l’equip de la Policia Judicial que es va fer càrrec del cas, també va acudir a la fàbrica per a detindre a Michael K., que no es va resistir ni va intentar fugir (l’havien vist tots els companys).

 

L’autor dels fets va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Llíria, que estava de guàrdia, en la vesprada de dimecres. El jutge ha decretat presó comunicada i sense fiança i a les 20 hores ha eixit del jutjat i ha sigut traslladat a la presó de Picassent.

 

No era la primera discussió

No era la primera volta que els dos ghanesos discutien i, a més, es coneixien des de fa prou temps, segons han afirmat fonts consultades pel diari citat. Els companys de treball ja havien presenciat abans alguna baralla entre els dos, però mai havien arribat al nivell d’utilitzar una arma blanca.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.