Un home degolla a un company de treball en una fàbrica de carn en Riba-roja

L’agressor utilitzà un ganivet dels que utilitzaven en la fàbrica per a fer els productes carnis processats | Cedida

 

Un home, de 36 anys i procedent del país africà de Ghana, ha ingressat en presó esta nit de dimecres per, presumptament, haver assassinat a un company de treball, també ghanés. L’ara detingut, degollà al treballador el passat dimarts per la vesprada en la mateixa fàbrica de carn a on treballaven els dos en Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima no va poder ser atés pels servicis sanitaris perquè va morir pràcticament en el moment dels fets, passades les 15 hores. Els dos treballadors començaren a discutir, cada volta amb més intensitat, i la resta de companys no van poder parar la discussió

 

L’agressor, identificat com a Michael K, atacà a Tunairu M. amb un dels ganivets que utilitzaven en la fàbrica de carn per a fer els productes processats i li provocà un tall el prou profund com per a matar-lo pràcticament en l’acte. De seguida, els caps de l’empresa avisaren a l’112, que mobilitzà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i patrulles de la Guàrdia Civil.

 

L’equip mèdic no arribà a assistir-lo perquè l’únic que van poder fer va ser certificar la seua mort. Un poc més tard, l’equip de la Policia Judicial que es va fer càrrec del cas, també va acudir a la fàbrica per a detindre a Michael K., que no es va resistir ni va intentar fugir (l’havien vist tots els companys).

 

L’autor dels fets va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Llíria, que estava de guàrdia, en la vesprada de dimecres. El jutge ha decretat presó comunicada i sense fiança i a les 20 hores ha eixit del jutjat i ha sigut traslladat a la presó de Picassent.

 

No era la primera discussió

No era la primera volta que els dos ghanesos discutien i, a més, es coneixien des de fa prou temps, segons han afirmat fonts consultades pel diari citat. Els companys de treball ja havien presenciat abans alguna baralla entre els dos, però mai havien arribat al nivell d’utilitzar una arma blanca.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.