Un home degolla a un company de treball en una fàbrica de carn en Riba-roja

L’agressor utilitzà un ganivet dels que utilitzaven en la fàbrica per a fer els productes carnis processats | Cedida

 

Un home, de 36 anys i procedent del país africà de Ghana, ha ingressat en presó esta nit de dimecres per, presumptament, haver assassinat a un company de treball, també ghanés. L’ara detingut, degollà al treballador el passat dimarts per la vesprada en la mateixa fàbrica de carn a on treballaven els dos en Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima no va poder ser atés pels servicis sanitaris perquè va morir pràcticament en el moment dels fets, passades les 15 hores. Els dos treballadors començaren a discutir, cada volta amb més intensitat, i la resta de companys no van poder parar la discussió

 

L’agressor, identificat com a Michael K, atacà a Tunairu M. amb un dels ganivets que utilitzaven en la fàbrica de carn per a fer els productes processats i li provocà un tall el prou profund com per a matar-lo pràcticament en l’acte. De seguida, els caps de l’empresa avisaren a l’112, que mobilitzà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i patrulles de la Guàrdia Civil.

 

L’equip mèdic no arribà a assistir-lo perquè l’únic que van poder fer va ser certificar la seua mort. Un poc més tard, l’equip de la Policia Judicial que es va fer càrrec del cas, també va acudir a la fàbrica per a detindre a Michael K., que no es va resistir ni va intentar fugir (l’havien vist tots els companys).

 

L’autor dels fets va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Llíria, que estava de guàrdia, en la vesprada de dimecres. El jutge ha decretat presó comunicada i sense fiança i a les 20 hores ha eixit del jutjat i ha sigut traslladat a la presó de Picassent.

 

No era la primera discussió

No era la primera volta que els dos ghanesos discutien i, a més, es coneixien des de fa prou temps, segons han afirmat fonts consultades pel diari citat. Els companys de treball ja havien presenciat abans alguna baralla entre els dos, però mai havien arribat al nivell d’utilitzar una arma blanca.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.