Un home degolla a un company de treball en una fàbrica de carn en Riba-roja

L’agressor utilitzà un ganivet dels que utilitzaven en la fàbrica per a fer els productes carnis processats | Cedida

 

Un home, de 36 anys i procedent del país africà de Ghana, ha ingressat en presó esta nit de dimecres per, presumptament, haver assassinat a un company de treball, també ghanés. L’ara detingut, degollà al treballador el passat dimarts per la vesprada en la mateixa fàbrica de carn a on treballaven els dos en Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima no va poder ser atés pels servicis sanitaris perquè va morir pràcticament en el moment dels fets, passades les 15 hores. Els dos treballadors començaren a discutir, cada volta amb més intensitat, i la resta de companys no van poder parar la discussió

 

L’agressor, identificat com a Michael K, atacà a Tunairu M. amb un dels ganivets que utilitzaven en la fàbrica de carn per a fer els productes processats i li provocà un tall el prou profund com per a matar-lo pràcticament en l’acte. De seguida, els caps de l’empresa avisaren a l’112, que mobilitzà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i patrulles de la Guàrdia Civil.

 

L’equip mèdic no arribà a assistir-lo perquè l’únic que van poder fer va ser certificar la seua mort. Un poc més tard, l’equip de la Policia Judicial que es va fer càrrec del cas, també va acudir a la fàbrica per a detindre a Michael K., que no es va resistir ni va intentar fugir (l’havien vist tots els companys).

 

L’autor dels fets va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Llíria, que estava de guàrdia, en la vesprada de dimecres. El jutge ha decretat presó comunicada i sense fiança i a les 20 hores ha eixit del jutjat i ha sigut traslladat a la presó de Picassent.

 

No era la primera discussió

No era la primera volta que els dos ghanesos discutien i, a més, es coneixien des de fa prou temps, segons han afirmat fonts consultades pel diari citat. Els companys de treball ja havien presenciat abans alguna baralla entre els dos, però mai havien arribat al nivell d’utilitzar una arma blanca.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.

A presó el líder d’un grup criminal de tràfic de drogues desarticulat a Elx

La Policia Nacional ha desarticulat a Elx un grup criminal de tràfic de drogues al menudeig amb set detinguts. El suposat cap del entramat ha ingressat a presó per orde judicial.

Un veí de Burjassot i una dona d’Alcora, ferits en l’últim encierro dels Sanfermines

L’últim encierro dels Sanfermines deixa dos corredors cornejats i diversos ferits, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora.

Ferits un home de Burjassot i una dona d’Alcora en l’últim encierro dels Sanfermins

L’últim encierro dels Sanfermins ha deixat deu atesos a l’Hospital Universitario de Navarra, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora, a més de dos corredors cornejats amb pronòstic reservat.

La compravenda de vivendes baixa un 10,8 % al maig a la Comunitat Valenciana i supera la caiguda estatal

La compravenda de vivendes ha baixat un 10,8 % al maig a la Comunitat Valenciana, fins a 8.669 operacions, una caiguda superior al 7,3 % registrat a Espanya. Tot i això, respecte d’abril les operacions han repuntat un 6 % i el sector suma un descens acumulat del 3,4 % en l’any.