Un dels menors investigats en la violació múltiple a la Marina Alta confirma els fets

 

En els últims dies s’ha donat a conéixer un nou cas de presumpta agressió sexual en grup a una xica a la Comunitat, en aquest cas a la comarca de la Marina Alta. En aquest cas, que està investigant-se ara mateix, tant els presumptes autors de la violació múltiple com la víctima són menors d’edat.

  

Tres dels quatre menors van ser detinguts, i junt al quart van ser posats tots a disposició de la Fiscalia de Menors. Els fets haurien ocorregut el passat estiu, tot i que la víctima no s’havia decidit a denunciar la situació fins a aquest mes de març. De fet, un dels menors ha confirmat els fets i ha confessat que l’agressió sexual va ser gravada però que no va ser difosa en cap moment, tal com ha pogut saber El Mundo.

  

Segons figura en el relat dels fets avançat pel mateix diari, un total de quatre xics, menors d’edat, van presumptament violar a la xica, també menor, i ho van gravar amb un telèfon mòbil. Posteriorment la van amenaçar amb publicar el vídeo si no els donava diners, encara que ells ho neguen. Mentre dos d’ells mantenien relacions sexuals amb la xica, altre es dedicava a gravar-ho.

  

Un d’ells, ha confirmat que se’n va anar, però que al retrobar-se amb els seus amics, li van dir: “Ens l’hem follat”. Segons ella, la van agafar i la van forçar, i tot i que ella va intentar escapar, no ho va poder fer, ja que s’enfrontava a 4 persones. Posteriorment, li van llevar la roba i va patir una violació múltiple. La jove els va dir que no volia mantindre relacions sexuals amb ells. Els quatre, presumptament, la van agredir sexualment.

  

Posteriorment, abans d’abandonar el lloc dels fets, un dels presumptes violadors li va mostrar unes imatges en vídeo on es veia l’agressió sexual, i la va amenaçar amb què li donara 50 euros a canvi de no distribuir les imatges. La víctima no va accedir. Tot i això, les imatges no han arribat a difondre’s. La menor, després de recuperar la seua roba, va tornar a casa però no va dir res. Ara, mesos després, conscient de la situació patida, ha decidit denunciar la violació múltiple.

  

El cas serà portat per la Fiscalia de Menors, i a hores d’ara els telèfons mòbils dels presumptes agressors estan en possessió dels investigadors, que busquen les imatges que li van mostrar a la jove per a fer-li xantatge. Aquestes imatges podrien continuar als dispositius o haver sigut esborrades. Si foren trobades, podrien suposar una inculpació clara dels acusats. De moment, s’ha decretat l’ingrés en centres d’internament als tres menors que presumptament van participar en la violació múltiple, segons fonts policials. 

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.