Un dels menors investigats en la violació múltiple a la Marina Alta confirma els fets

 

En els últims dies s’ha donat a conéixer un nou cas de presumpta agressió sexual en grup a una xica a la Comunitat, en aquest cas a la comarca de la Marina Alta. En aquest cas, que està investigant-se ara mateix, tant els presumptes autors de la violació múltiple com la víctima són menors d’edat.

  

Tres dels quatre menors van ser detinguts, i junt al quart van ser posats tots a disposició de la Fiscalia de Menors. Els fets haurien ocorregut el passat estiu, tot i que la víctima no s’havia decidit a denunciar la situació fins a aquest mes de març. De fet, un dels menors ha confirmat els fets i ha confessat que l’agressió sexual va ser gravada però que no va ser difosa en cap moment, tal com ha pogut saber El Mundo.

  

Segons figura en el relat dels fets avançat pel mateix diari, un total de quatre xics, menors d’edat, van presumptament violar a la xica, també menor, i ho van gravar amb un telèfon mòbil. Posteriorment la van amenaçar amb publicar el vídeo si no els donava diners, encara que ells ho neguen. Mentre dos d’ells mantenien relacions sexuals amb la xica, altre es dedicava a gravar-ho.

  

Un d’ells, ha confirmat que se’n va anar, però que al retrobar-se amb els seus amics, li van dir: “Ens l’hem follat”. Segons ella, la van agafar i la van forçar, i tot i que ella va intentar escapar, no ho va poder fer, ja que s’enfrontava a 4 persones. Posteriorment, li van llevar la roba i va patir una violació múltiple. La jove els va dir que no volia mantindre relacions sexuals amb ells. Els quatre, presumptament, la van agredir sexualment.

  

Posteriorment, abans d’abandonar el lloc dels fets, un dels presumptes violadors li va mostrar unes imatges en vídeo on es veia l’agressió sexual, i la va amenaçar amb què li donara 50 euros a canvi de no distribuir les imatges. La víctima no va accedir. Tot i això, les imatges no han arribat a difondre’s. La menor, després de recuperar la seua roba, va tornar a casa però no va dir res. Ara, mesos després, conscient de la situació patida, ha decidit denunciar la violació múltiple.

  

El cas serà portat per la Fiscalia de Menors, i a hores d’ara els telèfons mòbils dels presumptes agressors estan en possessió dels investigadors, que busquen les imatges que li van mostrar a la jove per a fer-li xantatge. Aquestes imatges podrien continuar als dispositius o haver sigut esborrades. Si foren trobades, podrien suposar una inculpació clara dels acusats. De moment, s’ha decretat l’ingrés en centres d’internament als tres menors que presumptament van participar en la violació múltiple, segons fonts policials. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.