Un dels menors investigats en la violació múltiple a la Marina Alta confirma els fets

 

En els últims dies s’ha donat a conéixer un nou cas de presumpta agressió sexual en grup a una xica a la Comunitat, en aquest cas a la comarca de la Marina Alta. En aquest cas, que està investigant-se ara mateix, tant els presumptes autors de la violació múltiple com la víctima són menors d’edat.

  

Tres dels quatre menors van ser detinguts, i junt al quart van ser posats tots a disposició de la Fiscalia de Menors. Els fets haurien ocorregut el passat estiu, tot i que la víctima no s’havia decidit a denunciar la situació fins a aquest mes de març. De fet, un dels menors ha confirmat els fets i ha confessat que l’agressió sexual va ser gravada però que no va ser difosa en cap moment, tal com ha pogut saber El Mundo.

  

Segons figura en el relat dels fets avançat pel mateix diari, un total de quatre xics, menors d’edat, van presumptament violar a la xica, també menor, i ho van gravar amb un telèfon mòbil. Posteriorment la van amenaçar amb publicar el vídeo si no els donava diners, encara que ells ho neguen. Mentre dos d’ells mantenien relacions sexuals amb la xica, altre es dedicava a gravar-ho.

  

Un d’ells, ha confirmat que se’n va anar, però que al retrobar-se amb els seus amics, li van dir: «Ens l’hem follat». Segons ella, la van agafar i la van forçar, i tot i que ella va intentar escapar, no ho va poder fer, ja que s’enfrontava a 4 persones. Posteriorment, li van llevar la roba i va patir una violació múltiple. La jove els va dir que no volia mantindre relacions sexuals amb ells. Els quatre, presumptament, la van agredir sexualment.

  

Posteriorment, abans d’abandonar el lloc dels fets, un dels presumptes violadors li va mostrar unes imatges en vídeo on es veia l’agressió sexual, i la va amenaçar amb què li donara 50 euros a canvi de no distribuir les imatges. La víctima no va accedir. Tot i això, les imatges no han arribat a difondre’s. La menor, després de recuperar la seua roba, va tornar a casa però no va dir res. Ara, mesos després, conscient de la situació patida, ha decidit denunciar la violació múltiple.

  

El cas serà portat per la Fiscalia de Menors, i a hores d’ara els telèfons mòbils dels presumptes agressors estan en possessió dels investigadors, que busquen les imatges que li van mostrar a la jove per a fer-li xantatge. Aquestes imatges podrien continuar als dispositius o haver sigut esborrades. Si foren trobades, podrien suposar una inculpació clara dels acusats. De moment, s’ha decretat l’ingrés en centres d’internament als tres menors que presumptament van participar en la violació múltiple, segons fonts policials. 

Últimes notícies

El port d’Alacant lamenta perdre l’eixida de The Ocean Race a partir de 2027

El president del port d’Alacant, Luis Rodríguez, admet que no és una bona notícia que l’eixida de The Ocean Race de 2027 siga l’última des de la ciutat, tot i que confia a mantindre la relació amb la regata amb fórmules alternatives.

Una avaria elèctrica obliga a aturar automàticament el reactor de la nuclear de Cofrents

La central nuclear de Cofrents ha patit una parada automàtica del reactor per una avaria en una font d’alimentació elèctrica situada a la sala de control. El CSN assegura que no hi ha hagut impacte per als treballadors, la població ni el medi ambient.

La Diputació Permanent del Congrés votarà el 16 d’octubre el decret de la dana

La Diputació Permanent del Congrés ha fixat per al 16 d’octubre el debat i la votació del decret llei amb mesures per a pal·liar els danys de la dana i del tercer paquet per la crisi d’Oriente Medio.

The Ocean Race decidirà abans de gener com continuarà vinculada a Alacant

The Ocean Race ha anunciat que concretarà abans del 17 de gener de 2027 el nou marc de relació amb Alacant, port d’eixida de les últimes sis edicions i que serà substituït per Porto com a inici de la volta al món a vela.

Barcala assegura que Alacant seguirà sent clau en The Ocean Race després de 2027

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, es mostra convençut que la ciutat mantindrà un paper protagonista en The Ocean Race més enllà de 2027, malgrat l’anunci que Porto acollirà la prova en 2028 i serà port d’eixida del 2030 al 2038.

Alta Distinció per a Ceuta, Esplá i els valencians de la selecció espanyola

El Consell ha concedit la Alta Distinció de la Generalitat i la Gran Creu de l’Orde de Jaume I el Conqueridor a Ceuta, a Luis Francisco Esplá i a diversos esportistes i entitats valencianes, que rebran els guardons este divendres 9 d’Octubre.

Cinc solucions tecnològiques que anticipen incendis, inundacions i altres emergències

Plataformes de comunicació d’emergències i sistemes per anticipar incendis, inundacions, sequeres i onades de calor centren Redit Summit 2026, amb cinc projectes clau desenvolupats per instituts tecnològics i empreses.

El duel Valencia Basket-Hapoel Tel Aviv no es considera d’alt risc

El Valencia Basket rebrà este dijous el Hapoel Tel Aviv en l’Eurolliga sense la catalogació d’alt risc, igual que el pròxim enfrontament davant el Maccabi Tel Aviv, tot i els antecedents de la temporada passada.