16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Demanen 12 anys a un home acusat per corrupció de tres menors en un centre de València

La Fiscalia de València demana una pena de dotze anys de presó per tres delictes continuats de corrupció de menors per a un home de 71 anys que va oferir diners a canvi de sexe a altres joves del centre de menors de Montolivet, a València.

 

En el seu escrit de qualificació, al que ha tingut accés EFE, el fiscal explica que des de 2014 i fins a 2016 l'acusat es va dedicar a anar pel centre de recepció de menors de Montolivet amb la finalitat d'aconseguir «l'obtenció de favors sexuals dels menors que allí residien».

Últimes notícies

La Universitat de València destinarà 40 milions a ampliar la Facultat de Ciències Biològiques

La UV invertirà 40 milions en un nou edifici de 17.000 m² i sis plantes a Burjassot per a reordenar Biològiques i respondre a l'alta demanda. La inauguració està prevista per a 2029.

Dos edils de Compromís a Borriana passen a no adscrits per discrepàncies ideològiques

Dos regidors de Compromís a Borriana han sigut baixa del partit i han passat a no adscrits per discrepàncies ideològiques. Critiquen la resposta a la DANA i anuncien vot independent.

Dos detinguts en desmantellar un punt de venda de droga en Carrús

Han sigut detingudes dos persones de 25 i 36 anys després de desmantellar un punt de venda a la menuda en Carrús, a Elx. El registre es va saldar amb droga, material de manipulació i diners en efectiu intervinguts.

Tretze persones rescatades d’un hostal després d’un incendi en El Altet (Alacant)

Un incendi iniciat en la recepció d'un hostal del Altet ha obligat a rescatar a 13 persones. Totes han sigut ateses per inhalació de fum en un centre de salut.

Més de 103.000 casos amb protecció policial per violència masclista després de pujar un 2% en un any

Els casos amb protecció policial per violència de gènere han augmentat un 2,1% fins a 103.461 a 31 de gener de 2026. VioGén detecta més menors en risc i 832 ajuntaments amb policia local estan integrats.

Deu comunitats, Ceuta i Melilla en alerta per pluja, neu, vent i onatge; Andalusia, en roig

Deu comunitats i les ciutats de Ceuta i Melilla estan hui en alerta per un episodi de pluges, neu, vent i onatge. Andalusia activa nivell roig per acumulacions excepcionals a Cadis i Màlaga.

Un 25% de l’alumnat recorre a classes particulars i destina quasi 100 euros al mes

Un de cada quatre estudiants a Espanya acudix a reforços, sobretot d'anglés i matemàtiques, amb un gasto mitjà de 97 euros mensuals i major impacte en secundària.

Avís groc en el litoral d’Alacant per vent de força 7 i ones de tres metres

Aemet ha activat l'avís groc en la costa d'Alacant per vent del sud-oest i onatge de fins a 3 metres. El dijous s'amplien els avisos per vent i mar en diverses zones.