Demanen cinc anys de presó per a un jove que va fugir després d’atropellar mortalment un altre a Castelló

Un jove s'enfronta a cinc anys de presó per atropellar mortalment un altre i després donar-se a la fuga a Castelló, en l'avinguda Maria Cristina. Els fets van ocórrer en 2017 quan el conductor, que en eixe moment tenia 19 anys va arrossegar la víctima, de 26 i després va ometre el deure de socors fugant-se del lloc de l'accident. L'Audiència Provincial de Castelló celebrarà els dies 14 i 15 de gener el judici. El jove s'enfronta a cinc anys de presó i a 183.741 euros d'indemnització per als pares i germans de la víctima. Està acusat dels delictes d'homicidi per imprudència greu i omissió del deure de socors. Segons el relat dels fets del Ministeri Públic, el processat circulava sobre les 4.30 hores de l'1 d'octubre del 2017 pel carril dret de la rotonda de la plaça Maria Agustina. Es va parar en un semàfor en roig i al posar-se en verd va accelerar bruscament i va canviar precipitadament de carril. Segons l'escrit, un altre cotxe, testimoni dels fets, va haver de parar davant l'arriscada i veloç maniobra de l'acusat. 

Fou en eixe moment quan l'acusat va emprendre una «boja» trajectòria amb una velocitat «absolutament inapropiada» i va arrossegar a Alejandro Carbajo, la víctima que caminava a peu. Va eixir desplaçat per damunt del cotxe i va caure contra terra, sofrint un traumatisme cranioencefàlic greu, amb una extensa hemorràgia subdural. Quatre hores després el jove va faltar en l'Hospital General de Castelló.

Després de l'atropellament, l'autor de l'homicidi va fugir precipitadament del lloc sense reduir la velocitat amb «absolut menyspreu» per les conseqüències dels seus actes i desatenent a la víctima. L'acusat va estar 15 hores fugit fins que la Policia Local de Castelló el va localitzar en el seu domicili i va procedir a arrestar-lo. Les proves d'alcohol i drogues van donar negatiu, però van ser fetes 20 hores després de l'atropellament. Un veí que va presenciar els fets va ser qui va facilitar la detenció del jove, ja que havia vist la matrícula del cotxe. Després d'investigar diverses matrícules van poder donar amb l'autor de l'atropellament. Ara s'enfronta a cinc anys de presó.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.