Denunciat després que els seus gossos s’escaparen i mataren a altres quatre a Castelló

La Guàrdia Civil ha denunciat per danys i maltracte animal al propietari de dos gossos de raça perillosa que no tenien llicència i que van causar la mort a quatre cans després d'escapar-se i accedir a una finca en la localitat castellonenca de Betxí.

 

L'actuació es va iniciar quan els agents de la Guàrdia Civil pertanyents al Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de Borriana van tindre coneixement per part d'un ciutadà de Betxí que quatre gossos que es trobaven en la seua finca havien patit l'atac d'altres gossos i els havien matat. Els gossos de raça perillosa havien accedit a la seua propietat després d'alçar la tanca perimetral del terreny.

Es va iniciar una recerca per a resoldre els fets i van localitzar una finca a uns 250 metres de distància de la propietat en la qual van ocórrer els fets en la qual hi havia dos gossos de raça pit bull terrier. Van identificar a l'amo dels animals i se li va sol·licitar la documentació corresponent, encara que solament va aportar una llicència administrativa que no ho habilitava per a la tinença d'animals potencialment perillosos en este lloc.

 

Els agents van poder descobrir que els gossos atacants no estaven inscrits en el cens municipal de Betxí i la tanca no tenia el permís municipal d'obra. També van apreciar que la tanca no oferia les condicions idònies de seguretat per a la tinença d'animals considerats potencialment perillosos, ja que s'havien escapat contínuament de la propietat i havien causat danys i la mort dels quatre gossos.

 

Per tot açò es va procedir a la recerca d'un home, veí de Vila-real, com a suposat autor d'un delicte de danys i maltracte animal.

 

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.