Denuncien filtracions dels sindicats CCOO i UGT a afiliats de preguntes d’un examen pràctic de l’EMT a València

Els sindicats de l'EMT de València APTITUV, TUC-Iv i CGT han denunciat públicament hui, dimecres 15 de novembre, presumptes filtracions realitzades per CCOO i UGT als seus afiliats les preguntes d'un examen pràctic per a la promoció interna d'ascens de conductors a inspectors en l'empresa pública i han demanat a la direcció que exigisca responsabilitats i adopte les mesures disciplinàries oportunes si es confirmen estes irregularitats. Així, els tres sindicats asseguren que han pres les mesures legals oportunes «per via laboral i civil» perquè la justícia «investigue les responsabilitats oportunes davant el presumpte frau en l'EMT València». D'altra banda, segons publica hui 'Las Provincias', representants dels citats sindicats passaren per grups de Whatssapp preguntes que anaven a eixir en l'examen celebrat el passat 29 d'octubre dos dies abans. Estos grups es crearen amb motius dels cursos preparatoris que organitzen els sindicats.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.