Denuncien filtracions dels sindicats CCOO i UGT a afiliats de preguntes d’un examen pràctic de l’EMT a València

Els sindicats de l'EMT de València APTITUV, TUC-Iv i CGT han denunciat públicament hui, dimecres 15 de novembre, presumptes filtracions realitzades per CCOO i UGT als seus afiliats les preguntes d'un examen pràctic per a la promoció interna d'ascens de conductors a inspectors en l'empresa pública i han demanat a la direcció que exigisca responsabilitats i adopte les mesures disciplinàries oportunes si es confirmen estes irregularitats. Així, els tres sindicats asseguren que han pres les mesures legals oportunes «per via laboral i civil» perquè la justícia «investigue les responsabilitats oportunes davant el presumpte frau en l'EMT València». D'altra banda, segons publica hui 'Las Provincias', representants dels citats sindicats passaren per grups de Whatssapp preguntes que anaven a eixir en l'examen celebrat el passat 29 d'octubre dos dies abans. Estos grups es crearen amb motius dels cursos preparatoris que organitzen els sindicats.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.