14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Johnny Depp assegura que Amber Heard va deixar ‘restes fecals humans’ en el seu llit

Les acusacions en el judici que mantenen Johnny Deep i Amber Heard per difamació contínua amb cada vegada acusacions tant greus com surrealistes, que si no foren pels testimonis que les han viscudes, serien impossible de creure.

Johnny Depp (58 anys) va declarar durant quatre hores per segon dia consecutiu en el judici que li enfronta a Amber Heard (35 anys).

L’actor va demandar a Amber Heard per 50 milions de dòlars per a “netejar el meu nom” després que la seua exesposa l’acusara en 2018 d'”abús domèstic“.

El meu objectiu és la veritat. Un dia eres Ventafocs i després eres Quasimodo. Jo no mereixia això i els meus fills tampoc“, va dir Depp en Fairfax (Virgínia, els EUA) el primer dia de declaracions.

Per la seua part Amber Heard ha presentat una contra demanda en la qual acusa Depp d’impulsar una campanya de difamació contra ella i li reclama 100 milions de dòlars.

Amber Heard li va amputar el tou del dit a Johnny Depp d’una botellada

En el segon dia de declaracions Johnny Depp va relatar que Amber Heard li va agredir físicament  en diverses ocasions, arribant a llançar-li en 2015 a Austràlia una botella de vodka que li va provocar diversos talls en els dits.

En mirar-se la mà es va adonar que havia perdut la gemma d’un dit, la qual cosa li va provocar un estat de xoc que li va portar a escriure amb la seua pròpia sang en les parets.

Vaig mirar cap avall i em vaig adonar que m’havia tallat la punta del dit. Estava mirant directament als meus ossos, que sobreeixien“, va explicar Depp.

Quan va ser a l’hospital va mentir per a protegir a Amber Heard i va dir havia tingut un accident amb una porta.

L’actor culpa ara directament a la seua exmuller, a qui també va acusar d’apagar un cigarret en la seua cara i, fins i tot, de fingir que ell li havia trencat el nas amb un mocador tacat d’esmalt roig per a simular sang.

Amber Heard va deixar “restes fecals humans” en el seu llit

L’actor Johnny Depp va assegurar aquest dimecres que la seua exesposa, la també actriu Amber Heard, va deixar “restes fecals humans” en el seu llit dies després de separar-se.

Les deu persones que componen el jurat del judici, que va començar el passat 11 d’abril en Fairfax  (Virgínia, els EUA), van escoltar durant més de quatre hores nous detalls de la tortuosa relació que la parella d’actors va mantindre durant cinc anys.

Era tan rar i tan grotesc que només vaig poder riure“, va afirmar l’actor, enfundat en un vestit gris, mentre es projectava una fotografia de la femta.

Segons Johnny Depp el seu ex Amber Heard “amenaçava de suïcidar-se

Enfront d’ella, Depp, més agitat que en la primera jornada, va descriure la seua versió de diverses de les baralles que va mantindre amb Heard, a qui va descriure com una parella “abusiva” i amb la qual va assegurar que va estar tants anys per por de “fracassar” i fins i tot a un hipotètic suïcidi de l’actriu.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.