14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Johnny Depp assegura que Amber Heard va deixar ‘restes fecals humans’ en el seu llit

Les acusacions en el judici que mantenen Johnny Deep i Amber Heard per difamació contínua amb cada vegada acusacions tant greus com surrealistes, que si no foren pels testimonis que les han viscudes, serien impossible de creure.

Johnny Depp (58 anys) va declarar durant quatre hores per segon dia consecutiu en el judici que li enfronta a Amber Heard (35 anys).

L’actor va demandar a Amber Heard per 50 milions de dòlars per a “netejar el meu nom” després que la seua exesposa l’acusara en 2018 d'”abús domèstic“.

El meu objectiu és la veritat. Un dia eres Ventafocs i després eres Quasimodo. Jo no mereixia això i els meus fills tampoc“, va dir Depp en Fairfax (Virgínia, els EUA) el primer dia de declaracions.

Per la seua part Amber Heard ha presentat una contra demanda en la qual acusa Depp d’impulsar una campanya de difamació contra ella i li reclama 100 milions de dòlars.

Amber Heard li va amputar el tou del dit a Johnny Depp d’una botellada

En el segon dia de declaracions Johnny Depp va relatar que Amber Heard li va agredir físicament  en diverses ocasions, arribant a llançar-li en 2015 a Austràlia una botella de vodka que li va provocar diversos talls en els dits.

En mirar-se la mà es va adonar que havia perdut la gemma d’un dit, la qual cosa li va provocar un estat de xoc que li va portar a escriure amb la seua pròpia sang en les parets.

Vaig mirar cap avall i em vaig adonar que m’havia tallat la punta del dit. Estava mirant directament als meus ossos, que sobreeixien“, va explicar Depp.

Quan va ser a l’hospital va mentir per a protegir a Amber Heard i va dir havia tingut un accident amb una porta.

L’actor culpa ara directament a la seua exmuller, a qui també va acusar d’apagar un cigarret en la seua cara i, fins i tot, de fingir que ell li havia trencat el nas amb un mocador tacat d’esmalt roig per a simular sang.

Amber Heard va deixar “restes fecals humans” en el seu llit

L’actor Johnny Depp va assegurar aquest dimecres que la seua exesposa, la també actriu Amber Heard, va deixar “restes fecals humans” en el seu llit dies després de separar-se.

Les deu persones que componen el jurat del judici, que va començar el passat 11 d’abril en Fairfax  (Virgínia, els EUA), van escoltar durant més de quatre hores nous detalls de la tortuosa relació que la parella d’actors va mantindre durant cinc anys.

Era tan rar i tan grotesc que només vaig poder riure“, va afirmar l’actor, enfundat en un vestit gris, mentre es projectava una fotografia de la femta.

Segons Johnny Depp el seu ex Amber Heard “amenaçava de suïcidar-se

Enfront d’ella, Depp, més agitat que en la primera jornada, va descriure la seua versió de diverses de les baralles que va mantindre amb Heard, a qui va descriure com una parella “abusiva” i amb la qual va assegurar que va estar tants anys per por de “fracassar” i fins i tot a un hipotètic suïcidi de l’actriu.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.