16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Johnny Depp assegura que Amber Heard va deixar ‘restes fecals humans’ en el seu llit

Les acusacions en el judici que mantenen Johnny Deep i Amber Heard per difamació contínua amb cada vegada acusacions tant greus com surrealistes, que si no foren pels testimonis que les han viscudes, serien impossible de creure.

Johnny Depp (58 anys) va declarar durant quatre hores per segon dia consecutiu en el judici que li enfronta a Amber Heard (35 anys).

L’actor va demandar a Amber Heard per 50 milions de dòlars per a “netejar el meu nom” després que la seua exesposa l’acusara en 2018 d'”abús domèstic“.

El meu objectiu és la veritat. Un dia eres Ventafocs i després eres Quasimodo. Jo no mereixia això i els meus fills tampoc“, va dir Depp en Fairfax (Virgínia, els EUA) el primer dia de declaracions.

Per la seua part Amber Heard ha presentat una contra demanda en la qual acusa Depp d’impulsar una campanya de difamació contra ella i li reclama 100 milions de dòlars.

Amber Heard li va amputar el tou del dit a Johnny Depp d’una botellada

En el segon dia de declaracions Johnny Depp va relatar que Amber Heard li va agredir físicament  en diverses ocasions, arribant a llançar-li en 2015 a Austràlia una botella de vodka que li va provocar diversos talls en els dits.

En mirar-se la mà es va adonar que havia perdut la gemma d’un dit, la qual cosa li va provocar un estat de xoc que li va portar a escriure amb la seua pròpia sang en les parets.

Vaig mirar cap avall i em vaig adonar que m’havia tallat la punta del dit. Estava mirant directament als meus ossos, que sobreeixien“, va explicar Depp.

Quan va ser a l’hospital va mentir per a protegir a Amber Heard i va dir havia tingut un accident amb una porta.

L’actor culpa ara directament a la seua exmuller, a qui també va acusar d’apagar un cigarret en la seua cara i, fins i tot, de fingir que ell li havia trencat el nas amb un mocador tacat d’esmalt roig per a simular sang.

Amber Heard va deixar “restes fecals humans” en el seu llit

L’actor Johnny Depp va assegurar aquest dimecres que la seua exesposa, la també actriu Amber Heard, va deixar “restes fecals humans” en el seu llit dies després de separar-se.

Les deu persones que componen el jurat del judici, que va començar el passat 11 d’abril en Fairfax  (Virgínia, els EUA), van escoltar durant més de quatre hores nous detalls de la tortuosa relació que la parella d’actors va mantindre durant cinc anys.

Era tan rar i tan grotesc que només vaig poder riure“, va afirmar l’actor, enfundat en un vestit gris, mentre es projectava una fotografia de la femta.

Segons Johnny Depp el seu ex Amber Heard “amenaçava de suïcidar-se

Enfront d’ella, Depp, més agitat que en la primera jornada, va descriure la seua versió de diverses de les baralles que va mantindre amb Heard, a qui va descriure com una parella “abusiva” i amb la qual va assegurar que va estar tants anys per por de “fracassar” i fins i tot a un hipotètic suïcidi de l’actriu.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.