Johnny Depp assegura que Amber Heard va deixar ‘restes fecals humans’ en el seu llit

Les acusacions en el judici que mantenen Johnny Deep i Amber Heard per difamació contínua amb cada vegada acusacions tant greus com surrealistes, que si no foren pels testimonis que les han viscudes, serien impossible de creure.

Johnny Depp (58 anys) va declarar durant quatre hores per segon dia consecutiu en el judici que li enfronta a Amber Heard (35 anys).

L’actor va demandar a Amber Heard per 50 milions de dòlars per a «netejar el meu nom» després que la seua exesposa l’acusara en 2018 d'»abús domèstic«.

«El meu objectiu és la veritat. Un dia eres Ventafocs i després eres Quasimodo. Jo no mereixia això i els meus fills tampoc«, va dir Depp en Fairfax (Virgínia, els EUA) el primer dia de declaracions.

Per la seua part Amber Heard ha presentat una contra demanda en la qual acusa Depp d’impulsar una campanya de difamació contra ella i li reclama 100 milions de dòlars.

Amber Heard li va amputar el tou del dit a Johnny Depp d’una botellada

En el segon dia de declaracions Johnny Depp va relatar que Amber Heard li va agredir físicament  en diverses ocasions, arribant a llançar-li en 2015 a Austràlia una botella de vodka que li va provocar diversos talls en els dits.

En mirar-se la mà es va adonar que havia perdut la gemma d’un dit, la qual cosa li va provocar un estat de xoc que li va portar a escriure amb la seua pròpia sang en les parets.

«Vaig mirar cap avall i em vaig adonar que m’havia tallat la punta del dit. Estava mirant directament als meus ossos, que sobreeixien«, va explicar Depp.

Quan va ser a l’hospital va mentir per a protegir a Amber Heard i va dir havia tingut un accident amb una porta.

L’actor culpa ara directament a la seua exmuller, a qui també va acusar d’apagar un cigarret en la seua cara i, fins i tot, de fingir que ell li havia trencat el nas amb un mocador tacat d’esmalt roig per a simular sang.

Amber Heard va deixar “restes fecals humans” en el seu llit

L’actor Johnny Depp va assegurar aquest dimecres que la seua exesposa, la també actriu Amber Heard, va deixar «restes fecals humans» en el seu llit dies després de separar-se.

Les deu persones que componen el jurat del judici, que va començar el passat 11 d’abril en Fairfax  (Virgínia, els EUA), van escoltar durant més de quatre hores nous detalls de la tortuosa relació que la parella d’actors va mantindre durant cinc anys.

«Era tan rar i tan grotesc que només vaig poder riure«, va afirmar l’actor, enfundat en un vestit gris, mentre es projectava una fotografia de la femta.

Segons Johnny Depp el seu ex Amber Heard «amenaçava de suïcidar-se«

Enfront d’ella, Depp, més agitat que en la primera jornada, va descriure la seua versió de diverses de les baralles que va mantindre amb Heard, a qui va descriure com una parella «abusiva» i amb la qual va assegurar que va estar tants anys per por de «fracassar» i fins i tot a un hipotètic suïcidi de l’actriu.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.