Johnny Depp assegura que Amber Heard va deixar ‘restes fecals humans’ en el seu llit

Les acusacions en el judici que mantenen Johnny Deep i Amber Heard per difamació contínua amb cada vegada acusacions tant greus com surrealistes, que si no foren pels testimonis que les han viscudes, serien impossible de creure.

Johnny Depp (58 anys) va declarar durant quatre hores per segon dia consecutiu en el judici que li enfronta a Amber Heard (35 anys).

L’actor va demandar a Amber Heard per 50 milions de dòlars per a «netejar el meu nom» després que la seua exesposa l’acusara en 2018 d'»abús domèstic«.

«El meu objectiu és la veritat. Un dia eres Ventafocs i després eres Quasimodo. Jo no mereixia això i els meus fills tampoc«, va dir Depp en Fairfax (Virgínia, els EUA) el primer dia de declaracions.

Per la seua part Amber Heard ha presentat una contra demanda en la qual acusa Depp d’impulsar una campanya de difamació contra ella i li reclama 100 milions de dòlars.

Amber Heard li va amputar el tou del dit a Johnny Depp d’una botellada

En el segon dia de declaracions Johnny Depp va relatar que Amber Heard li va agredir físicament  en diverses ocasions, arribant a llançar-li en 2015 a Austràlia una botella de vodka que li va provocar diversos talls en els dits.

En mirar-se la mà es va adonar que havia perdut la gemma d’un dit, la qual cosa li va provocar un estat de xoc que li va portar a escriure amb la seua pròpia sang en les parets.

«Vaig mirar cap avall i em vaig adonar que m’havia tallat la punta del dit. Estava mirant directament als meus ossos, que sobreeixien«, va explicar Depp.

Quan va ser a l’hospital va mentir per a protegir a Amber Heard i va dir havia tingut un accident amb una porta.

L’actor culpa ara directament a la seua exmuller, a qui també va acusar d’apagar un cigarret en la seua cara i, fins i tot, de fingir que ell li havia trencat el nas amb un mocador tacat d’esmalt roig per a simular sang.

Amber Heard va deixar “restes fecals humans” en el seu llit

L’actor Johnny Depp va assegurar aquest dimecres que la seua exesposa, la també actriu Amber Heard, va deixar «restes fecals humans» en el seu llit dies després de separar-se.

Les deu persones que componen el jurat del judici, que va començar el passat 11 d’abril en Fairfax  (Virgínia, els EUA), van escoltar durant més de quatre hores nous detalls de la tortuosa relació que la parella d’actors va mantindre durant cinc anys.

«Era tan rar i tan grotesc que només vaig poder riure«, va afirmar l’actor, enfundat en un vestit gris, mentre es projectava una fotografia de la femta.

Segons Johnny Depp el seu ex Amber Heard «amenaçava de suïcidar-se«

Enfront d’ella, Depp, més agitat que en la primera jornada, va descriure la seua versió de diverses de les baralles que va mantindre amb Heard, a qui va descriure com una parella «abusiva» i amb la qual va assegurar que va estar tants anys per por de «fracassar» i fins i tot a un hipotètic suïcidi de l’actriu.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.