Desapareix la figura del xiquet Jesús del betlem municipal de Castelló i col·loquen en el seu lloc un llaç groc

 

La figura del xiquet Jesús del Betlem que ha instal·lat l’Ajuntament de Castelló al costat de la Cocatedral de Santa María va desaparéixer dimecres passat i en el seu lloc va aparéixer un llaç groc en el qual es podia llegir ‘Amnistia Total’, segons han informat fonts del Grup Popular.

  

Per part seua, fonts municipals han confirmat la desaparició de la figura i han assegurat que en el termini més breu possible serà reposada. Des de la corporació local desconeixen les circumstàncies en les quals es va produir la desaparició i sobre el llaç no tenen constància de com es va col·locar, de qui el va col·locar i si està relacionat amb la desaparició de la figura, precisen.

 

Queixes per part de l’oposició del govern local per este fet

  

Per a la portaveu del Grup Municipal Popular, Begoña Carrasco, el robatori del xiquet Jesús i la seua substitució per un llaç groc és l’«enèsim capítol de la catalanització de la vida municipal que s’està produint a Castelló des que governa el bipartit». «Són de sobres coneguts els suports que Compromís brinda als golpistes independentistes catalans mentre des del PSPV miren cap a un altre costat», ha afegit.

  

Sobre aquest tema, la ‘popular’ ha assenyalat que «ho vam veure fa menys d’una setmana amb la festa de celebració de l’aniversari dels Normes del 32, en la plaça Major, amb crits a favor de la República i dels polítics presos catalans, i poc dies després, amb això». Sobre aquest tema, considera que la «deixadesa» de funcions per part de l’alcaldessa i el seu equip és «total».

  

«Estem davant un fet lamentable que atenta contra el respecte cap als símbols dels castellonencs», ha apuntat Carrasco, per a la qual l’única cosa que està aconseguint aquest govern municipal és «dividir als castellonencs permetent que es generen polèmiques estèrils».

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.