Desapareix la figura del xiquet Jesús del betlem municipal de Castelló i col·loquen en el seu lloc un llaç groc

 

La figura del xiquet Jesús del Betlem que ha instal·lat l’Ajuntament de Castelló al costat de la Cocatedral de Santa María va desaparéixer dimecres passat i en el seu lloc va aparéixer un llaç groc en el qual es podia llegir ‘Amnistia Total’, segons han informat fonts del Grup Popular.

  

Per part seua, fonts municipals han confirmat la desaparició de la figura i han assegurat que en el termini més breu possible serà reposada. Des de la corporació local desconeixen les circumstàncies en les quals es va produir la desaparició i sobre el llaç no tenen constància de com es va col·locar, de qui el va col·locar i si està relacionat amb la desaparició de la figura, precisen.

 

Queixes per part de l’oposició del govern local per este fet

  

Per a la portaveu del Grup Municipal Popular, Begoña Carrasco, el robatori del xiquet Jesús i la seua substitució per un llaç groc és l’«enèsim capítol de la catalanització de la vida municipal que s’està produint a Castelló des que governa el bipartit». «Són de sobres coneguts els suports que Compromís brinda als golpistes independentistes catalans mentre des del PSPV miren cap a un altre costat», ha afegit.

  

Sobre aquest tema, la ‘popular’ ha assenyalat que «ho vam veure fa menys d’una setmana amb la festa de celebració de l’aniversari dels Normes del 32, en la plaça Major, amb crits a favor de la República i dels polítics presos catalans, i poc dies després, amb això». Sobre aquest tema, considera que la «deixadesa» de funcions per part de l’alcaldessa i el seu equip és «total».

  

«Estem davant un fet lamentable que atenta contra el respecte cap als símbols dels castellonencs», ha apuntat Carrasco, per a la qual l’única cosa que està aconseguint aquest govern municipal és «dividir als castellonencs permetent que es generen polèmiques estèrils».

 

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.