Desarticulada en València una organització que prostituïa a transsexuals i dones

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb EUROPOL, han desarticulat una organització criminal que es dedicava a explotar sexualment a transsexuals i dones en pisos de cites en València i en diferents ciutats europees. La investigació es va iniciar gràcies a la denúncia d’una de les víctimes en una comissaria d’Oviedo.

 

Els membres de l’organització es valien de la seua condició de transsexuals per a convéncer a les víctimes per a que vingueren a Espanya i, una volta ací, eren traslladades i prostituïdes en apartaments turístics que reservaven en Holanda, Bèlgica i Itàlia.

 

L’operació ha culminat amb l’entrada i registre de dos cases de cites de València i amb la detenció de la líder de l’organització quan estava a punt d’embarcar en un vol directe a Roma amb una de les víctimes. En total, hi ha tres persones detingudes, dos en València i una en Irun.

 

En els registres es van intervindre telèfons mòbils, documentació relativa als enviaments de diners, bitllets d’avió, quaderns amb anotacions, productes i fàrmacs estimulants sexuals —com viagra, popper o complements vitamínics— i 23.140 euros en efectiu.

 

Captades amb enganys

La líder captava a les víctimes directament o a través de terceres persones i s’aprofitava de la situació de precarietat que patien en Colòmbia. En els seus països d’origen no tenien mitjans econòmics i, en molts casos, residien en barris marginals d’extrema violència o es trobaven en una situació d’exclusió social per ser transsexuals.

 

Per a no cridar l’atenció dels agents en la frontera, la responsable de l’entramat criminal organitzava viatges turístics; finançava i enviava a les víctimes bitllets d’avió d’anada i tornada, reserva d’hotel, segur de viatge i diners en efectiu per a justificar la seua estada. Una volta en Espanya, eren arreplegades per integrants de l’organització i traslladades fins a un pis de cites en València. Allí, els retiraven els diners prestats, els informaven que anaven a exercir la prostitució i que havien contret un deute de 3.000 euros

 

A més, per a evitar la seua fugida, els retiraven el passaport i les tenien controlades 24 hores a través de les encarregades dels pisos. Les víctimes eren obligades a consumir estupefaents amb els clients i havien d’entregar tots els diners que guanyaven, ja que, al deute contret, els sumaven les despeses de lloguer de l’habitació, anuncis en Internet i manutenció.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.