La Fiscalia demana sis anys de presó per enganyar i obligar a una xica a prostituir-se en Castelló

Prostituta

La víctima es va negar a exercir la prostitució i l’acusada la va agredir i amenaçar | Wikipedia

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic d’éssers humans, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

La víctima va ser enganyada per l’acusada, qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’Hostaleria i cobraria 1.500 euros mensuals, segons informa ‘Mediterráneo’. Açò va ser en maig. En juny, la víctima va acudir a casa de l’acusada, moment en què esta li va dir que treballaria com a prostituta.

 

Davant la negativa de la víctima, l’acusada, presumptament, la va agafar del coll i del monyo i l’estampà contra una taula, provocant-li lesions per les que va haver de ser atesa en un centre mèdic. A més a més, l’acusada la va amenaçar dient-li que, si no es prostituïa, avisaria a la Policia per a què la feren fora del país.

 

Tot i axiò, la víctima no va acceptar i va denunciar els fets davant la Policia. Ara, la Fiscalia demana per a l’acusada, a més de la pensa de presó de sis anys, el pagament d’una multa de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros. El juí se celebrarà el pròxim 13 de gener en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.