7.3 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

La Fiscalia demana sis anys de presó per enganyar i obligar a una xica a prostituir-se en Castelló

Prostituta

La víctima es va negar a exercir la prostitució i l’acusada la va agredir i amenaçar | Wikipedia

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic d’éssers humans, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

La víctima va ser enganyada per l’acusada, qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’Hostaleria i cobraria 1.500 euros mensuals, segons informa ‘Mediterráneo’. Açò va ser en maig. En juny, la víctima va acudir a casa de l’acusada, moment en què esta li va dir que treballaria com a prostituta.

 

Davant la negativa de la víctima, l’acusada, presumptament, la va agafar del coll i del monyo i l’estampà contra una taula, provocant-li lesions per les que va haver de ser atesa en un centre mèdic. A més a més, l’acusada la va amenaçar dient-li que, si no es prostituïa, avisaria a la Policia per a què la feren fora del país.

 

Tot i axiò, la víctima no va acceptar i va denunciar els fets davant la Policia. Ara, la Fiscalia demana per a l’acusada, a més de la pensa de presó de sis anys, el pagament d’una multa de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros. El juí se celebrarà el pròxim 13 de gener en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València firma els seus pitjors números defensius fora de casa en una lliga de 20 equips

L'equip de Carlos Corberán ha encaixat 22 gols en 9 eixides i és el més golejat lluny de Mestalla. No ha guanyat fora i només suma 6 punts a favor.

Marc Aguado fixa el focus a Mestalla després del 1-3 davant el Vila-real

El migcampista de l'Elx va cridar a passar pàgina del 1-3 davant el Vila-real i va assegurar que el vestuari ja pensa a visitar al València a Mestalla. Va recalcar que aniran amb tot.

La Policia Nacional desarticula un laboratori d’èxtasi en un pis de Castelló

Dos persones han sigut detingudes i una ha ingressat a la presó després de desmantellar un laboratori d'èxtasi en una vivenda de Castelló; la investigació es va iniciar per una anomenada al 091. Els agents van confiscar 101,83 g d'èxtasi, 394 g de cocaïna, armes i 4.262 euros en efectiu.

El Llevant congrega a tres mil aficionats en un entrenament obert sota la pluja

L'equip granota va obrir l'entrenament en el Ciutat i va reunir uns tres mil aficionats malgrat la pluja. Va haver-hi ovació a Luís Castro i celebració de l'aniversari de Kervin Arriaga.

La Comunitat registrarà demà una temperatura mitjana de 2,9 graus, la més baixa des de 1997

La Comunitat Valenciana registrarà este dimarts una mitjana de 2,98 graus, cinc per davall del normal. Es mantenen avisos per fred i neu a l'interior.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera en ofegaments, amb 65 morts

La Comunitat Valenciana ha registrat 65 morts per ofegament en 2025 i se situa com la tercera autonomia amb més víctimes. Espanya tanca amb 472 morts, el segon pitjor dada des de 2015.

València paga més de 46 milions en expropiacions pregades després d’11 anys de moratòria

Després de la fi de la moratòria autonòmica, València ha abonat més de 46 milions en expropiacions pregades entre 2024 i 2025. El consistori avisa de possibles pagaments addicionals per noves resolucions.

L’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana ha fregat el 80% en 2025

L'ocupació mitjana dels hotels associats a Hosbec ha fregat el 80% en 2025, 0,4 punts més que en 2024. L'avanç s'ha recolzat en més oferta i en la demanda internacional.