La Fiscalia demana sis anys de presó per enganyar i obligar a una xica a prostituir-se en Castelló

Prostituta

La víctima es va negar a exercir la prostitució i l’acusada la va agredir i amenaçar | Wikipedia

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic d’éssers humans, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

La víctima va ser enganyada per l’acusada, qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’Hostaleria i cobraria 1.500 euros mensuals, segons informa ‘Mediterráneo’. Açò va ser en maig. En juny, la víctima va acudir a casa de l’acusada, moment en què esta li va dir que treballaria com a prostituta.

 

Davant la negativa de la víctima, l’acusada, presumptament, la va agafar del coll i del monyo i l’estampà contra una taula, provocant-li lesions per les que va haver de ser atesa en un centre mèdic. A més a més, l’acusada la va amenaçar dient-li que, si no es prostituïa, avisaria a la Policia per a què la feren fora del país.

 

Tot i axiò, la víctima no va acceptar i va denunciar els fets davant la Policia. Ara, la Fiscalia demana per a l’acusada, a més de la pensa de presó de sis anys, el pagament d’una multa de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros. El juí se celebrarà el pròxim 13 de gener en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.