La Fiscalia demana sis anys de presó per enganyar i obligar a una xica a prostituir-se en Castelló

Prostituta

La víctima es va negar a exercir la prostitució i l’acusada la va agredir i amenaçar | Wikipedia

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic d’éssers humans, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

La víctima va ser enganyada per l’acusada, qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’Hostaleria i cobraria 1.500 euros mensuals, segons informa ‘Mediterráneo’. Açò va ser en maig. En juny, la víctima va acudir a casa de l’acusada, moment en què esta li va dir que treballaria com a prostituta.

 

Davant la negativa de la víctima, l’acusada, presumptament, la va agafar del coll i del monyo i l’estampà contra una taula, provocant-li lesions per les que va haver de ser atesa en un centre mèdic. A més a més, l’acusada la va amenaçar dient-li que, si no es prostituïa, avisaria a la Policia per a què la feren fora del país.

 

Tot i axiò, la víctima no va acceptar i va denunciar els fets davant la Policia. Ara, la Fiscalia demana per a l’acusada, a més de la pensa de presó de sis anys, el pagament d’una multa de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros. El juí se celebrarà el pròxim 13 de gener en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.