7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

La Fiscalia demana sis anys de presó per enganyar i obligar a una xica a prostituir-se en Castelló

Prostituta

La víctima es va negar a exercir la prostitució i l’acusada la va agredir i amenaçar | Wikipedia

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic d’éssers humans, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

La víctima va ser enganyada per l’acusada, qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’Hostaleria i cobraria 1.500 euros mensuals, segons informa ‘Mediterráneo’. Açò va ser en maig. En juny, la víctima va acudir a casa de l’acusada, moment en què esta li va dir que treballaria com a prostituta.

 

Davant la negativa de la víctima, l’acusada, presumptament, la va agafar del coll i del monyo i l’estampà contra una taula, provocant-li lesions per les que va haver de ser atesa en un centre mèdic. A més a més, l’acusada la va amenaçar dient-li que, si no es prostituïa, avisaria a la Policia per a què la feren fora del país.

 

Tot i axiò, la víctima no va acceptar i va denunciar els fets davant la Policia. Ara, la Fiscalia demana per a l’acusada, a més de la pensa de presó de sis anys, el pagament d’una multa de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros. El juí se celebrarà el pròxim 13 de gener en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.