Falsa alarma: Desmentixen que l’avió d’Amsterdam fora víctima d’un segrest

Un avió de l'aeroport Schiphol d'Amsterdam està sent investigat per la policia

Un avió de l’aeroport Schiphol d’Amsterdam està sent investigat per la policia | Pixabay

 

Una falsa alarma ha obligat a evacuar els passatgers d’un avió que estava baix sospita d’un possible segrest. La policia holandesa ha investigat l’aeronau estacionada en l’aeroport Schiphol d’Amsterdam que havia d’aterrar en Madrid. Efectius policials i d’emergències —acompanyats d’ambulàncies— s’han desplegat en les instal·lacions. Air Europa ha informat que no es tracta d’un segrest. Les xarxes s’han plenat de fotografies que mostren la terminal D de l’aeroport acordonada. Els vols d’arribada aterren amb normalitat. 

 

 

Protecció Civil s’ha fet ressò del succés i informa que en cas de ser passatger en Schiphol cal seguir la informació oficial de l’aeroport sobre les mesures de seguretat, emesa per la policia holandesa. Arran de l’incident, el ministre de Justícia i Seguretat ha hagut d’abandonar la sessió plenària de la Càmera Baixa del Parlament neerlandés. 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.