11 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Falsa alarma: Desmentixen que l’avió d’Amsterdam fora víctima d’un segrest

Un avió de l'aeroport Schiphol d'Amsterdam està sent investigat per la policia

Un avió de l’aeroport Schiphol d’Amsterdam està sent investigat per la policia | Pixabay

 

Una falsa alarma ha obligat a evacuar els passatgers d’un avió que estava baix sospita d’un possible segrest. La policia holandesa ha investigat l’aeronau estacionada en l’aeroport Schiphol d’Amsterdam que havia d’aterrar en Madrid. Efectius policials i d’emergències —acompanyats d’ambulàncies— s’han desplegat en les instal·lacions. Air Europa ha informat que no es tracta d’un segrest. Les xarxes s’han plenat de fotografies que mostren la terminal D de l’aeroport acordonada. Els vols d’arribada aterren amb normalitat. 

 

 

Protecció Civil s’ha fet ressò del succés i informa que en cas de ser passatger en Schiphol cal seguir la informació oficial de l’aeroport sobre les mesures de seguretat, emesa per la policia holandesa. Arran de l’incident, el ministre de Justícia i Seguretat ha hagut d’abandonar la sessió plenària de la Càmera Baixa del Parlament neerlandés. 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.